MuscleMeat

Inspired by Brian Alsruhe (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Met op gevoel eten kom ik niet onder de 93kg, dus ik ga mijn eten maar weer loggen. Het loggen alleen al zorgt voor betere keuzes dus de eerste kilo’s moeten wel redelijk makkelijk lukken.
Giantset (90sec rust)
Hip airplane
9x3xBW
Squat
10x20kg
5x50kg
3x80kg
2x90kg
5x5x95kg
Woodchopper
9x6x15kg

BSSQ L/R (45sec rust)
8x20kg
3x8x32kg

Backextension
12,5,5,5,5,3xBW (myo reps)

De gewichten gingen goed en makkelijk omhoog, maar het voelde niet zo.
Glas is half leeg...
 
Vind je myo reps op back extensions beter dan enkele sets voor hogere reps? Of meer om tijd te besparen?
 
Het gaat toch goed met je training?
Daar heb je ook gelijk in, ik vond het alleen vreemd dat het allemaal zo roestig aanvoelde en ik met tegenzin bezig was terwijl het op alle “meetbare” aspecten beter ging.
 
Vind je myo reps op back extensions beter dan enkele sets voor hogere reps? Of meer om tijd te besparen?
Het is eigenlijk om tijd te besparen. Ik heb geen zin en rust in min lijf om aan het einde nog eens 5 minuten bezig te zijn met backextensions en dat geldt ook voor de facepulls.
 
Ik heb mijn dochtertje ziek van school moeten halen en zelf voel ik me ook niet lekker, waarschijnlijk had ik daarom zo’n slecht gevoel bij de training van gisteren.
 
En toen was het kaarsje even op, afgelopen donderdag bij de HA geweest, bloed laten prikken en een vragen formulier meegekregen. Komende donderdag bespreken we dat icm de uitslag van het bloedprikken. Sinds dien heb ik heel veel geslapen, ik ben mezelf denk ik gewoon voorbij gelopen en te lang te weinig rust gepakt.

Vandaag dan maar een eerste korte training, voor aanvang voelde het al alsof ik nog wel wat kracht had, maar nog heel weinig energie, dus amper volume gedraaid.

Giantset (90sec rust)
Trap bar deadlift high handle
10x60kg
5x90kg
3x110kg
2x130kg
5x140kg
Woodchopper
5x5x15kg

Giantset (90sec rust)
Hip airplane
4x3xBW
Squat
10x20kg
5x50kg
5x70kg
8x80kg
Deadbug
4x6
 
Beetje te veel energie gestoken in het trollen hier :trollface:
Het aanwezig zijn op het forum, was vaak op momenten dat ik liever wilde slapen dan wakker zijn. Als je dan toch niet veel ok handen hebt dan gaat het wel eens fout.
 
Giantset (90sec rust)
Hip airplane
8x3xBW
Squat
10x20kg
5x50kg
3x70kg
5x5x80kg
Woodchopper
8x6x15kg

BSSQ L/R (45sec rust)
8xBW
8x10kg
8x20kg
8x30kg

Backextension
10,4,4xBW (myo reps)

Vooral dinsdag, maar ook woensdag voelde me ik niet goed, dus geen UB gedaan, morgen eens kijken hoe dat gaat.
 
Giantset (90sec rust)
T-bar row
10x20kg
6x30kg
3x40kg
4x6x50kg
BP
10x20kg
6x50kg
3x60kg
4x6x65kg
Clubswings (ook aan het begin van de eerste set)
4x4x5
overgaand in
Ab rollout
4x6xBW

Giantset (90sec rust)
Pulldown
3x10x60kg
OHP
3x10x35kg
Ab rollout
2x6xBW

Training ging redelijk het idee is om nu de huidige twee UB trainingen afwisselend 1 keer per week te doen, dus volgende week vrijdag OHP 4x6 en BP 3x10 en op dinsdag wat meer BW oefeningen, wat isolatie spul en wat gezwaai met een mace.

"Uitslag" van de dokter was gisteren dat ik de laatste tijd roofbouw heb gepleegd op mijn energievoorraad en dat het aanvullen daarvan nog wel wat tijd gaat kosten. Tja, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan? :grinny: Als ik zo terugblader in mijn log zie ik dat ik het hier ook wel vermeld heb, ik heb er alleen weinig mee gedaan omdat de trainingen gewoon progressie lieten zien.
 
Vandaag maar weer rustig begonnen

Giantset (90sec rust)
Trap bar deadlift high handle
10x60kg
5x90kg
3x110kg
2x130kg
5x140kg
Woodchopper
5x5x15kg

Giantset (90sec rust)
Hip airplane
4x3xBW
Squat
10x20kg
5x50kg
5x70kg
3x7x80kg
Deadbug
6x6
 
Alles is relatief, trainen is vooral ten opzichte van jezelf, het lukt hem iig redelijk een plan of een schema te volgen.
Ons amuseren met oefeningen met ongebruikelijke namen moet je ook niet onderschatten.
 
Back
Naar boven