AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Inderdaad. Leuk voor de vingers is dat niet.

Raar wel. Vorige jaren maakte me dat allemaal niet uit. Maar ik begin het moeilijker en moeilijker te krijgen om toch maar weer te starten elke dag.
:oud: :p
 

Tja. Eigenlijk wel. Nu na 2 weekjes rustig aan heb ik er wel weer een beetje zin in. Maar tijdens die 2 weken dacht ik wel eens om gewoon niet meer opnieuw
te starten. Uiteindelijk... waarom doen we het hé. Lekker relaxen met een biertje is zoveel leuker :D
 
Als ik zo'n mooie compact legpress had, was ik zeker begonnen :p
Je mag altijd eens komen.
Het maar een uurtje rijden dacht ik.
Breng wel een nieuwe garagepoort mee want die heb jij zo in je handen.
 
Je mag altijd eens komen.
Het maar een uurtje rijden dacht ik.
Breng wel een nieuwe garagepoort mee want die heb jij zo in je handen.

Rijden naar een gym is zoooooo begin 2020 :p
 
Tja. Eigenlijk wel. Nu na 2 weekjes rustig aan heb ik er wel weer een beetje zin in. Maar tijdens die 2 weken dacht ik wel eens om gewoon niet meer opnieuw
te starten. Uiteindelijk... waarom doen we het hé. Lekker relaxen met een biertje is zoveel leuker :D
Een weekje rust is voor niemand slecht, nu ja jij hebt er dan 2 nodig :p
Maar uiteindelijk doe je het voor jezelf, ik denk serieus dat het verval snel gaat intreden als je helemaal met sporten stopt en we zijn boven de 40 (50). En het biertje smaakt zoveel beter als je net lekker moe bent :)
 
Tja. Eigenlijk wel. Nu na 2 weekjes rustig aan heb ik er wel weer een beetje zin in. Maar tijdens die 2 weken dacht ik wel eens om gewoon niet meer opnieuw
te starten. Uiteindelijk... waarom doen we het hé. Lekker relaxen met een biertje is zoveel leuker :D
krijg je spijt van in 2050 💪 :burns:
 
Een weekje rust is voor niemand slecht, nu ja jij hebt er dan 2 nodig :p
Maar uiteindelijk doe je het voor jezelf, ik denk serieus dat het verval snel gaat intreden als je helemaal met sporten stopt en we zijn boven de 40 (50). En het biertje smaakt zoveel beter als je net lekker moe bent :)

Haha. Ja nou. Normaal gaan we ook op vakantie. En dan heb ik sowieso al standaard een dikke week off. Dus ja.

krijg je spijt van in 2050 💪 :burns:

2050? Dat is nog 30 jaar? Dan ben ik zo dement dat het me niet meer boeit :p
 
1613982197471.png
 
Beetje vroeger beginnen op het werk. Wat leidt dat ik mijn training nu in 2 splits.

1613982380291.png
 
Gisterenavond de training van gisteren morgen nog afgemaakt. En dan vanmorgen gewoon de volgende training gedaan.

1614060595518.png
 
Gisterenavond de training van gisteren morgen nog afgemaakt. En dan vanmorgen gewoon de volgende training gedaan.

💪🏼👍🏼

Beetje ala Covid workout en interval😁
 
💪🏼👍🏼

Beetje ala Covid workout en interval😁

Tja. Om 6u moet ik stoppen om de kleine naar de opvang te doen en te gaan werken. Dus ja. Dan de rest maar na het werk.
 
Tja. Om 6u moet ik stoppen om de kleine naar de opvang te doen en te gaan werken. Dus ja. Dan de rest maar na het werk.
Passen en meten is het vriend! Uiteindelijk is het net zoals eten, het gaat om het totaal van de week😁
 
Passen en meten is het vriend! Uiteindelijk is het net zoals eten, het gaat om het totaal van de week😁

Ook weer waar. Flexibel zijn we op alle gebieden. Behalve dan lichamelijk :p
 
Ook al is het gewicht enigszins overdreven ten opzichten van het gewicht dat je eerder al beschreef in ''robje'' zijn er opmerkelijke diversiteiten controleerbaar op de punten ''vet'' meting, meting van de massa van het botledige even ook zijn er diverse vrouwen die aangegeven hebben jouw lichaam als wel aantrekkelijk of niet afstotelijk te omschrijven

''dichterniveau3''avondschool''#swaaa
 
Ook al is het gewicht enigszins overdreven ten opzichten van het gewicht dat je eerder al beschreef in ''robje'' zijn er opmerkelijke diversiteiten controleerbaar op de punten ''vet'' meting, meting van de massa van het botledige even ook zijn er diverse vrouwen die aangegeven hebben jouw lichaam als wel aantrekkelijk of niet afstotelijk te omschrijven

''dichterniveau3''avondschool''#swaaa

Que? :scratch:

En waar zijn die vrouwen dan? :D
 
Ja, ik zie jou eigenlijk nog niet de bachacha dansen .... :p

Haha. En toch lukt dat ;) Sommige dingen natuurlijk niet omdat mijn schouders daar te stram voor zijn. Maar over het algemeen gaat dat goed hoor.
 
Back
Naar boven