XXL Nutrition

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn voorkeur voor vechters wordt altijd bepaald uit naar hoe de persoon overkomt. Ik zou nooit puur voor iemand kunnen zijn doordat hij zo goed is of een aansprekende stijl heeft, terwijl het een arrogante respectloze eikel is.

Vechtershart moet natuurlijk niet ontbreken. Soms een kwestie van gevoel, ik heb Overeem bijv. nooit echt cocky gevonden terwijl hij op een gegeven moment wel erg veel haters had. Bij Colby is het overduidelijk een rol en heb ik dat ook totaal niet.

mcGregor wekt wel weer irritatie op, evenals Jones en Adesanya. Het tegenovergestelde weer van DC en Khabib. Was vroeger ook wel een fan van Bob Schreiber. Hij kon soms best dirty zijn maar op een manier dat het puur om het spelletje was. In tegenstelling tot Gilbert Yvel, de eerste vechter waar ik haat voor ontwikkelde.

hahahahaha ik denk dat wij serieuze matties zouden kunnen worden! Precies de namen die je noemt heb ik hetzelfde mee. Bob is chill, spreek hem vaker over fights. Heel aardige man. Yvel is een flikker. Ging een beetje mijn broertje (enkel judoka/samboka) uitdagen voor een potje "sparren" omdat ie zogenaamd een grote mond had tegen zijn (20 jaar jongere) sidechick die toevallig ook in het sambo team zat :roflol: )
 
hahahahaha ik denk dat wij serieuze matties zouden kunnen worden! Precies de namen die je noemt heb ik hetzelfde mee. Bob is chill, spreek hem vaker over fights. Heel aardige man. Yvel is een flikker. Ging een beetje mijn broertje (enkel judoka/samboka) uitdagen voor een potje "sparren" omdat ie zogenaamd een grote mond had tegen zijn (20 jaar jongere) sidechick die toevallig ook in het sambo team zat :roflol: )

Wij hebben gewoon goede mensenkennis. Iedereen met andere mening heeft er geen verstand van. :D

De enige persoon die misschien wat "slechter" was en ik het toch pijnlijk vond om zien te verliezen was Tyson. Een nieuwe Tyson zal ik vast haten, maar hij kwam er toch mee weg door het bijzondere aura om hem heen.
 
Nja precies wat je zegt. Motherfuckers in de ring/kooi heb ik geen moeite mee. Hoort erbij... Heb het vooral niet op mensen die zich als de "nice guy" of "heilige" voordoen (compleet met bijbelteksten als tattoos en al) en vervolgens doping gebruiken/coke snuiven/zwangere vrouwen aanrijden/etc. Niet dat ik heilig ben en je mag eigenlijk niet oordelen, maar iemand als "bones" maakt me dat verrekte lastig :roflol:
 
Wauw Usman!

*jabbing knock down*
 
Wauw Usman!

*jabbing knock down*

Zag Usman liever verliezen. Voorlopig wordt het niet spannend in die divisie. Eerste ronde leek het erop erg spannend te gaan worden.
Toch viel het mij tegen hoeveel moeite Burns had toen hij op de grond lag en Usman hem niet op liet staan, leek hem veel energie te kosten. Een verdienste van Usman? Meeste vechters nemen niet eens de moeite meer om hun tegenstander zo op de grond te houden en laten hem opstaan.

Leuk kanaal met goede interviews.
 
Ik vind het juist sensationeel om te zien hoe iemand in zijn prime nog tastbaar verbeterd met ieder gevecht. Iedereen dacht dat Kamaru ging 'stallen' om het gevecht via punten te winnen en dan doet hij dit.

En als Adesanya niet direct naar Middleweight terugkomt, gaat Usman misschien naar MW. Dat heeft hij toch laten weten in een interview.

Hoewel ik hem nog graag zie vechten tegen Khamzat en de rematch met colby in WW.
 
Toch viel het mij tegen hoeveel moeite Burns had toen hij op de grond lag en Usman hem niet op liet staan, leek hem veel energie te kosten. Een verdienste van Usman?
Zeker een verdienste van Usman maar ik denk ook dat Burns ook enigszins de hoop had dat Usman in zijn guard zou komen. Was slim gespeeld van Usman. Burns had het daarna over grote fouten die hij gemaakt had, ik denk dat dit er een van was.

Leuk kanaal met goede interviews.
Sowieso een van de betere nederlandse vechtsportkanalen, hoewel 1,5 uur Yvel is wel too much is maar dat is persoonlijk .
 
Wat een sensationele vechter is Biggie toch he? Ga altijd zijn pvv kopen, vuurwerk gegarandeerd. Hij incasseert graag om er een uit te kunnen delen.

Kijk al uit naar Biggie vs Lewis. Total strike record zal er dan zeker aangaan.
 

Ben je zo sterk en dan verlies je het van Covid.
 
Dana zei dat ie er niks van geloofd. Hij heeft getraind met Prednison, zat er helemaal doorheen en postte dit toen...
 
Dana zei dat ie er niks van geloofd. Hij heeft getraind met Prednison, zat er helemaal doorheen en postte dit toen...
Sinds wanneer is Dana een betrouwbare bron?
 
Sinds wanneer is Dana een betrouwbare bron?
Sinds Dana er dadelijk kapot veel geld op slingert en hem overhaalt. Khabib is een ander verhaal, die is financieel binnen, Chimaev nog niet...
 
Die komt ook wel terug. Maar denk dat we hem in 2021 even niet meer zien. Wel benieuwd naar zijn schade aan de longen, als dat blijvend is dan heeft hij wel een probleem.

Wat hem nog wel geld oplevert zijn die 1 miljoen volgers op instagram dus hij zal regelmatig updaten en speculeren over een "comeback".
 
4113F693-BB32-441F-B82C-5F5CF8D10083.png
 

Bijlagen

  • 48581DEB-AC43-478D-A16E-8A447EA73FDB.jpeg
    48581DEB-AC43-478D-A16E-8A447EA73FDB.jpeg
    96,4 KB · Weergaven: 63
GRUWELIJKE card dit weekend... helaas moet ik zondag training geven en zelf trainen. Ga wel vanaf 5u zitten bij een maat, maar tot mijn spijt zal ik Cruz (op de prelims, wtf), santos-rakic en makhachevs fight terug moeten kijken.

Megan Anderson heeft wel wat, maar gaat in elkaar geslagen worden door de GOAT. Poolse Jantje gaat alleen lucht raken ben ik bang, Izzy is te snel en behendig. Ik hoop op Yan tegen Aljo, voor mn boy Sandhagen. Leggooo!
 
Same here, wordt voor het eerst sinds lange tijd, de laatste was die van Khabib, dat ik een card weer live ga kijken. Die van Max Holloway niet meegeteld natuurlijk maar die was gewoon in de avond.
Deze card kan niet fout gaan, zelfs de pre-lims zijn dikke hype.
 
Ja bizar, Tim Elliot, Joseph Benavides en Dominick Cruz op de prelims. Een oud champ en 2 former title challengers... Gekkenwerk...
 
Ik hou toch mijn hart vast voor Izzy. Jantje lijkt veel zwaarder dan hem. Hij is eutroof gebouwd en haast geen vijf centimeter korter.

het gaat wel sensationeel zijn om terug een nieuwe dubbelchamp te krijgen.

wel jammerlijk hoe flauwtjes Izzy was op de persconferentie.
Ik had graag meer charisma gezien van een superster in spe.
 
hatelijk doen tegen jan heeft ook echt 0 zin. Standaard Poolse chagrijnige emotieloze vrachtwagenchauffeur maar dan buffer en sterker :roflol:
 
Jan is zeker niet afgeschreven. Wat het uiteindelijk allemaal mooier maakt wanneer dubbelchamp status verzilverd is.
 
Back
Naar boven