MuscleMeat

APW´S Powerbuilding Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mf traint dan ook in een homegym die beter is dat de meeste gyms..
Zeker waar, ik mag niet echt klagen. Overigens kan ik daar niet elke dag heen, meestal een aantal dagen in een loods met 1 bankje, 2 stangen en schijven, en dan een aantal dagen in die gym.
Beide liggen wel 15km van mijn huis af wat met die avondklok een beetje kut is maar goed
 
Cardio - 70 min - 35km - +- 700 kcal
Deadlift
2x5x60
1x3x100
1x140
1x160
5x162,5
3x185
1x207,5 ez pz
3x195
3x180
3x175
3x160
3x150
5x140
Barbell rows 4 sets
Shrugs 4 sets
Leg extensions 4 sets
Leg curls 4 sets
Zo, lekkere training. Deadlifts voelde ez terwijl hype gwn niet aanwezig was, goed teken dat ook zonder hype dit soort gewichten peanuts zijn. Leg pressen wilde ik eig nog doen maar door tijdnood leg ex/curls gedaan. Nu nog 10 minuutjes cardio, abs en dan klaar voor vandaag. Morgen weer benchen en wat accessoires als het goed is.
 
Wel grappig, terwijl andere mensen (waaronder ook vrienden van mij) nu zitten te zuipen, slecht eten en laat slapen zit ik nu weer cardio te doen op vrijdagavond en full focused aan het trainen.
big sacrifices, big rewards
 
Wel grappig, terwijl andere mensen (waaronder ook vrienden van mij) nu zitten te zuipen, slecht eten en laat slapen zit ik nu weer cardio te doen op vrijdagavond en full focused aan het trainen.
big sacrifices, big rewards
Dat zijn dezelfde gasten die over 10 jaar skinnyfat zijn terwijl jij hun hele stamboom bankdrukt
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Dat zijn dezelfde gasten die over 10 jaar skinnyfat zijn terwijl jij hun hele stamboom bankdrukt
Haha precies. Die gasten zijn nu al skinnyfat
Input is gwn output, ik vind het wel grappig als gasten die ik ken er versteld van staan dat ze slechtere resultaten dan verwacht hebben nadat ze bijvoorbeeld het hele weekend gezopen, geblowed etc hebben bijvoorbeeld
Iedereen heeft andere goals natuurlijk maar daar zou ik echt niet gelukkig van worden
 
Haha precies. Die gasten zijn nu al skinnyfat
Input is gwn output, ik vind het wel grappig als gasten die ik ken er versteld van staan dat ze slechtere resultaten dan verwacht hebben nadat ze bijvoorbeeld het hele weekend gezopen, geblowed etc hebben bijvoorbeeld
Iedereen heeft andere goals natuurlijk maar daar zou ik echt niet gelukkig van worden
Verschil moet er zijn bro
1613768299690278165906822712509.jpg
 
Ondanks dat je gelijk hebt; Weet je wat het enige is wat gayer is dan niet-hardcore zijn? (zoals jij dat beschrijft)

Zelf praten over hoe hardcore je bent

Believe me, been there, done that :roflol:

geen haat
 
Ondanks dat je gelijk hebt; Weet je wat het enige is wat gayer is dan niet-hardcore zijn? (zoals jij dat beschrijft)

Zelf praten over hoe hardcore je bent

Believe me, been there, done that :roflol:

geen haat
Hmm als jij het gay vindt om in je eigen log te plaatsen wat je mening is mag je dat zeker vinden. Ik hoef mezelf hier niet "hardcore" neer te zetten hoor, er zijn zat mensen meer hardcore dan ik.
Ik probeer gwn even iets meer te delen dan alleen maar wat ik heb gevreten op een dag en wat ik heb opgetild. Soms sta ik er gwn bij stil hoeveel opofferingen er gemaakt worden (niet alleen door mij maar door alle serieuze guys in bb en pl) voor een doel, gwn fascinerend
Dat jij dat nou weer opvat alsof ik hier een beetje hardcore loop te doen zegt meer over jou man
 
ONT: Lekker bezig Aow! :D
 
  • Love
Waarderingen: Apw
Mijn PR is 210 DL die ik pullde na 2 jaar geen deads te hebben gedaan u mad :trollface::nowai:

Hardcore zijn is gay kusjes
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Mijn PR is 210 DL die ik pullde na 2 jaar geen deads te hebben gedaan u mad :trollface::nowai:

Hardcore zijn is gay kusjes
Scheelt dat ik 3 jaar jonger ben dan jij, mijn pr 240 is in 6 maanden na nooit deadlifts te hebben gedaan, goede poging lil joost
Edit: is dit stoer????
 
Wel grappig, terwijl andere mensen (waaronder ook vrienden van mij) nu zitten te zuipen, slecht eten en laat slapen zit ik nu weer cardio te doen op vrijdagavond en full focused aan het trainen.
big sacrifices, big rewards
Goed dat je er serieus mee bezig bent maar er is meer in het leven dan als een autist alleen je bakje kwark op de bank te eten. Iets met een middenweg maar dat leer je over een aantal jaar nog wel :).
 
Goed dat je er serieus mee bezig bent maar er is meer in het leven dan als een autist alleen je bakje kwark op de bank te eten. Iets met een middenweg maar dat leer je over een aantal jaar nog wel :).
Zeker waar man. Ik denk dat jij daar ook het perfecte voorbeeld van bent zover ik je ken van dit forum. Goede shape en leven met een middenweg.
Lol nu lijkt het net alsof ik alleen maar de hele dag strikt eet, cardio en krachttraining doe en voor de rest nergens anders aan denk. Zo is het natuurlijk niet, ik doe gewoon mijn ding en we zien vanzelf wat er van komt :thumb:
 
Sven is geen middenweg hoor, full blown festival nicht met goede genetics en juice (en deadlift)

Xxx
 
Back
Naar boven