Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Homegym opgebouwd sinds augustus 2020

*atx multibench 660
*atx leg lift option
*atx squat landmine attachment
* 6kg en 9kg dumbells
* 10kg bumperplates

*atx functional trainer 8001
( nu bodycraft hft pulley )

Deze staan nog op het lijstje dan is het af 😁
Mooi spul! Misschien is bepaald houtwerk tegen de muur ook nice 😎
 
Homegym opgebouwd sinds augustus 2020

*atx multibench 660
*atx leg lift option
*atx squat landmine attachment
* 6kg en 9kg dumbells
* 10kg bumperplates

*atx functional trainer 8001
( nu bodycraft hft pulley )

Deze staan nog op het lijstje dan is het af 😁
Mooi man! Met wat hangen je halterschijven tegen de muur? Ik zoek ook zoiets dergelijks te maken.
 
Is een gewone Finnlo spinningfiets, niet heel fancy, maar af en toe wel lekker! Wellicht dat ik hem nog inruil voor een Echobike.
Kan hem zeker aanbevelen!
 

Bijlagen

  • IMG-20200813-WA0000.jpeg
    IMG-20200813-WA0000.jpeg
    191,9 KB · Weergaven: 143
J
Na lang wachten is mijn setup eindelijk compleet!
mooie set up, zou je die platte holder niet beter aan de zijkant van je rack maken? Lijkt me nogal in de weg te zitten bij je pulley
 
J

mooie set up, zou je die platte holder niet beter aan de zijkant van je rack maken? Lijkt me nogal in de weg te zitten bij je pulley
Zijkant lijkt me dan weer kut ivm benchen, of als je ze hoog zet met squatten :o
Beste gewoon een losse weight tree
 
J

mooie set up, zou je die platte holder niet beter aan de zijkant van je rack maken? Lijkt me nogal in de weg te zitten bij je pulley
Goede suggestie. Alleen heb ik niet veel ruimte aan de rechterkant van het rack vanwege een schuine muur dus dat beinvloed de loopruimte lijkt me. Heb het nog niet geprobeerd omdat de weightplatepins nog niet op voorraad zijn (ze hangen nu aan weerstandbandpinnen :p)
Zodra die binnen komen gaan ze denk ik wel aan de zijkant als dat de loopruimte niet te veel in de weg zit.

En wat shadowproject zegt zou ook nog eens een factor kunnen zijn. Het is voor mij allemaal nieuw (letterlijk) dus bedank ik jullie voor de suggesties!
 
Goede suggestie. Alleen heb ik niet veel ruimte aan de rechterkant van het rack vanwege een schuine muur dus dat beinvloed de loopruimte lijkt me. Heb het nog niet geprobeerd omdat de weightplatepins nog niet op voorraad zijn (ze hangen nu aan weerstandbandpinnen :p)
Zodra die binnen komen gaan ze denk ik wel aan de zijkant als dat de loopruimte niet te veel in de weg zit.

En wat shadowproject zegt zou ook nog eens een factor kunnen zijn. Het is voor mij allemaal nieuw (letterlijk) dus bedank ik jullie voor de suggesties!
Met het gebruik kom er vanzelf wel achter wat voor jou werkt :)
toffe set-up in ieder geval, heb je jaren plezier van.
 
Homegym opgebouwd sinds augustus 2020

*atx multibench 660
*atx leg lift option
*atx squat landmine attachment
* 6kg en 9kg dumbells
* 10kg bumperplates

*atx functional trainer 8001
( nu bodycraft hft pulley )

Deze staan nog op het lijstje dan is het af 😁

Ik heb een paar uurtjes geleden precies dezelfde smith / half rack combo besteld :)
 
Heeft even geduurd qua zoeken op marktplaats en fitness seller met alles wat ik nodig had, maar op 2 spotter arms na compleet😏 (alle oefeningen die ik hier niet kan doen, doe ik later in de gym, mocht dat nog eens open gaan😏
20210222_191711.jpg
20210222_191735.jpg
 

Bijlagen

  • 20210222_191844.jpg
    20210222_191844.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 127
Mooie setup. Hoe bevallen de jammer arms?
 
Mooi hoor. Welk atx rack is dit?

De PRX 650 is het. Een aantal weken terug kwam deze spontaan op voorraad en heb ik het geluk gehad deze te kunnen bestellen.
Zo te zien heeft Jeffrey hetzelfde rack als ik heb, en bijna een identieke setup zelfs. Al heeft hij het allemaal wat beter voor elkaar zo te zien :)
 
  • Like
Waarderingen: gose
Back
Naar boven