XXL Nutrition

Sticky Wielrentopic

Bezoekers in dit topic

Ja, ik heb wat meegemaakt in mijn tienerjaren op de fiets :hahaha: Die dogmatische autistische mindset die ik nu in bodybuilding steek had ik toen met fietsen ook. Urenlang in me eentje in de regen of natte sneeuw superver van huis. Ik weet ook nog dat het een keer zo nat en koud was dat heel mijn derailleur vastvroor en ik 2,5 uur lang noodgedwongen op dezelfde versnelling bleef fietsen. Was toevallig ook nog een vrij zware die ik toen ik wind mee had gebruikte:hahaha: Goh... echt een mooie tijd als ik eraan terugdenk en ook bizar hoe gek ik toen was. Nu heb ik geeneens meer zin om naar de winkel om de hoek te gaan als het regent ofzo.
Ik herken het, maar dan met hardlopen. Een wonder dat ik nooit echt onderkoeld langs de weg op de grond ben geflikkerd. Nou moet ik zeggen dat je met hardlopen beter warm blijft dan met fietsen. Kou kun je je ook wel op kleden, maar in combinatie met regen en wind zodat je compleet doorweekt bent is het echt veel extremer. Overigens ook wel gelopen midden in de zon met temperaturen boven de 40 graden of hoge luchtvochtigheid zonder drinken, dat is misschien nog wel riskanter.
 
Goh... echt een mooie tijd als ik eraan terugdenk en ook bizar hoe gek ik toen was. Nu heb ik geeneens meer zin om naar de winkel om de hoek te gaan als het regent ofzo.
Herkenbaar, en dan die paar keer dat je lek reedt met koude regen, en de band maar nauwelijks weer op de velg kreeg. Ik ben in anderhalf jaar veranderd naar een mooi weer fietser, zonder enkele schaamte.
 
Waar kopen jullie wielerkleding en wat te dragen voor koudere dagen zoals nu?
Gewoon bij een fietsen winkel, er gaat niets boven passen en goed advies. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel. Maar het zout op de weg is ook slecht voor je fiets.
Als your personal Jezus, zou ik jou adviseren, massa, massa en nog eens massa pakken en vanaf begin april maingainen en alleen juni mag jij cutten. Juli weer maingainen en vanaf september weer vol op massa richten. Succes :thumb:
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Hij zal wel binnen zijn

Hij heeft misschien wel een paar miljoen bij elkaar gefietst, maar meer ook niet denk ik.

Gesink verdiende in zijn allerbeste periode 800k geloof ik. Hij was de beste Nederlandse wielrenner en Rabobank stond bekend om hoge salarissen.

Dumoulin is ook maar een paar jaar ECHT top. Niet zoals een Valverde ofzo die al 20 jaar wereldtop is.

Ik denk dus niet dat Dumoulin echt super loaded is.
 
Bij topsportmensen kan het ineens weg zijn. Tijd terug ook een handbalster die het niet meer op kon brengen en er de brui aan gaf.. Vind het zelf ook vreemd. Dit is het enige waar meneer een goede boterham mee kan verdienen.
 
Bij topsportmensen kan het ineens weg zijn. Tijd terug ook een handbalster die het niet meer op kon brengen en er de brui aan gaf.. Vind het zelf ook vreemd. Dit is het enige waar meneer een goede boterham mee kan verdienen.

Hij had toch ook een universitaire studie gedaan?
 
Wat doet die sukkel dan tijdens zijn eindeloze duurtrainingen.
Waar is hij dan met zijn gedachten ?
Zoveel talent en in de juiste omgeving maar geen enkel doorzettingsvermogen.

Aangezien Roglic en Kruiswijk kopman zijn en Wout en Mattieu verder de media aandacht gaan pakken, hoeft Tom zich niet druk te maken om druk.

Hoe kan jij vanuit je bureaustoel nou weten of hij zich in de juiste omgeving bevindt?

En een topwielrenner bestempelen als iemand zonder doorzettingsvermogen... Lol.

Pleur op met je onzin.
 
Hij had toch ook een universitaire studie gedaan?
Ik dacht dat hij geneeskunde wilde doen of even heeft gedaan, maar toen toch koos voor het wielrennen. Hij heeft dus wel enig niveau en nu hij bekend is zal het best goed komen met hem.
 
Bedoelde wat hij nu verdient en met ander werk zal gaan verdienen natuurlijk
 
Echt niet. Dumoulin is een intelligente jongen. Beluister zijn interviews maar eens.
Intelligent zijn en geld verdienen zijn twee aparte zaken. Net als genetics in het bodybuilder en diegene die er moeite in stoppen en groter worden dan diegene met goede genetics
 
Echt niet. Dumoulin is een intelligente jongen. Beluister zijn interviews maar eens.
Hij is intelligent, en nu gaat hij ook nog nadenken. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren.
Ps
Zal hij op zijn bureau stoel ook steeds naar achteren kijken in plaats van naar voren?
 
Maar daar kwam ik niet voor.

WK cyclocross, mooi parcours maar de erg gladde trap MOET eruit.
Dat kan echt niet.
Mooi prestaties van de Nederlanders. Top van Lucinda Brand, echt van genoten.
En daarvoor de jongelingen, talent te over.
 
Vorig jaar amper de fiets kunnen gebruiken na aanschaf, wegens problemen met mijn knieën. Nu gaat het beter en het mooie weer is uitnodigend om de fiets uit te laten.

Het is nog wat fris dus ik dacht eraan om mij hierop te kleden met:

Been- en armstukken
Lange handschoenen
Windjack

Zelf dacht ik aan de Decathlon, aangezien die prijs gunstig is. Iemand ervaringen met dit merk, of zijn er andere aanraders?
 
Back
Naar boven