XXL Nutrition

Contest Log Chrash zijn poging tot powerliften 2021

  • Topic starter chrash
  • Startdatum
  • Reacties 324
  • Weergaven 25K
  • Volgers 33

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
oprechte vraag aan u (en Camelus ); vinden jullie het niet hinderlijk dat je (als je ouder wordt ook) de keuze hebt OF een weke pony te worden OF levenslang flink moeten betalen voor kuurtjes? Ik snap best dat je "in je prime" het geld ervoor over hebt (als ik niet aan de judo gelinked was en/of paniekaanvallen had, deed ik het ook) maar nu kan je dus nooit off gaan zonder in een giga gat te vallen?
het levenslang moeten prikken vind ik het vervelendste (mja, 1xpw een spuitje is zo erg nu ook weer niet). Kwa kostprijs geen probleem, voor prijs van 2,5kg whey kan je 20 weken cruisen :)

bij mij is off gaan in een gat vallen, maar er zijn er ook veel die als ze het doen, nog steeds een goed gespierd fysiek kunnen behouden.
 
het levenslang moeten prikken vind ik het vervelendste (mja, 1xpw een spuitje is zo erg nu ook weer niet). Kwa kostprijs geen probleem, voor prijs van 2,5kg whey kan je 20 weken cruisen :)

bij mij is off gaan in een gat vallen, maar er zijn er ook veel die als ze het doen, nog steeds een goed gespierd fysiek kunnen behouden.
Je gaat toch eerder dood, dus onder de streep ben je goedkoper uit.
 
oprechte vraag aan u (en Camelus ); vinden jullie het niet hinderlijk dat je (als je ouder wordt ook) de keuze hebt OF een weke pony te worden OF levenslang flink moeten betalen voor kuurtjes? Ik snap best dat je "in je prime" het geld ervoor over hebt (als ik niet aan de judo gelinked was en/of paniekaanvallen had, deed ik het ook) maar nu kan je dus nooit off gaan zonder in een giga gat te vallen?

Waarom niet? Enkele maandjes en je bent hersteld...
 
Waarom niet? Enkele maandjes en je bent hersteld...
Dit ook, volgens de studies die Galen heeft gepost 90%
Zelf was ik ook redelijk snel hersteld na enkele jaren b/c
Maar trainen in die periode was wel een heel harde tegenvaller, maar het is een kwestie van hoe je er mee om gaat...
 
Dit ook, volgens de studies die Galen heeft gepost 90%
Zelf was ik ook redelijk snel hersteld na enkele jaren b/c
Maar trainen in die periode was wel een heel harde tegenvaller, maar het is een kwestie van hoe je er mee om gaat...
Al 30 jaar off. Echt knokken hier. Weet niet hoe ik het volhou :p
 
oprechte vraag aan u (en Camelus ); vinden jullie het niet hinderlijk dat je (als je ouder wordt ook) de keuze hebt OF een weke pony te worden OF levenslang flink moeten betalen voor kuurtjes? Ik snap best dat je "in je prime" het geld ervoor over hebt (als ik niet aan de judo gelinked was en/of paniekaanvallen had, deed ik het ook) maar nu kan je dus nooit off gaan zonder in een giga gat te vallen?
Gewoon nooit off gaan. Kost toch geen drol
 
Gewoon nooit off gaan. Kost toch geen drol
mja, vind zelf dat ik wel goede redenen heb om niet te kuren, maar die zijn super individueel... heb er 0 moeite mee als anderen dat wel doen... Maar goed, ik ben dan ook een zwakke prutser die niets van training en programmeren snapt, dus dan helpt kuren sowieso niet :)
 
mja, vind zelf dat ik wel goede redenen heb om niet te kuren, maar die zijn super individueel... heb er 0 moeite mee als anderen dat wel doen... Maar goed, ik ben dan ook een zwakke prutser die niets van training en programmeren snapt, dus dan helpt kuren sowieso niet :)
Bij mij is het ook vooral omdat mijn vrouw en dichte familie tegen is. Anders had ik het ook wel al geprobeerd denk ik, maja. Ik heb er geen problemen mee natty te zijn. Alleen denk ik soms wel eens hoe sterk ik mss kan zijn als kuurder :p
 
hex bar deadlift terug geprobeerd sinds een heel aantal weken. Viel niet geheel tegen, tot 240kg gaan zonder al te veel pijn.
tegen dokteradvies toch ontstekingsremmers (iboprufen) beginnen nemen en de Pijn begint nu toch langzaam te minderen.

Afgelopen week veel te veel gezopen, samen met een kerel van hier in de buurt beetje de garage verbouwd en enkele avonden samen wat met hout geknutseld, steeds met een goede hoeveelheid bier, tsja...

huidige shape: beetje smaller, klein beetje vet bijgekomen maar voor mijn doen onderhoud ik alles nog redelijk. 102 kg nu

13155671-67AD-409E-B4B0-913BB253810A.jpeg
 
Alsnog netjes!


Wat zit er op je onderarm?
 
Alsnog netjes!


Wat zit er op je onderarm?
Die zijn allebei eens geopereerd om het vlies er rond in te klieven (soort van carpaal tunnel syndroom) en littekens van een werk en auto-ongeval. Maar niets waar ik nog last van heb ofzo.
 
Ik ga terug verder loggen.

Er zit nog steeds geen logica in mn trainingen ik doe wat geen pijn doet of veroorzaakt.
gebruik sinds de cruise een nieuw merk test e (1ml), prima libido/gevoel hierop. Kan een gedachte zijn, maar voel hier op even sterk als op 500mg van mn vorig merk. (Kan natuurlijk ook door meer rust, minder stress enzo zijn)

-box squat 5x3x140
-leg extensions 4x20x?
-pulley crunches
-cgbp (tot 30kg op aanraden kine, om schouder toch een beetje te blijven belasten)
 
Welkom back. Hopelijk snel beter man!
 
Ander ester genomen?
Nope, nog steeds test e, denk dat er bij de vorige af en toe mindere ampullen tussen zaten, wat raar zou zijn want wel allemaal zelfs batch nummer.
Altijd een probleem met UG, nooit zekerheid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven