AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (1 bezoeker)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Omdat de scholen open gaan en er dan geen ruimte meer is in de R-waarde
Bedoel je deze? Die al weken niet lijkt te veranderen? :o

22feb.png
 
Ok, ik wist niet dat die toen ook tegen de 1 aan zat, is die in de tussentijd alleen niet onder de 0,9 geweest? Is er misschien data te vinden van het verloop van de R(t)?
Ja hoor, gewoon op het dashboard

Persoonlijk denk ik dat deze betrouwbaarder is dan die r-waarde. Dit zou ook iets moeten zeggen over de mensen die niet getest zijn
 

Waarde was 15 januari 0,96 en is dat nu weer, maar niet de hele tijd hetzelfde.
 
Met een gelijkblijvend aantal besmettingen veranderd die niet nee.
Met een stagiair die tot de verkiezingen het dashboard niet meer mag bijwerken ook niet nee
 

Waarde was 15 januari 0,96 en is dat nu weer, maar niet de hele tijd hetzelfde.
Omdat het logaritmisch werkt is er een groot verschil tussen iets boven de 0,9 en iets er onder, maar gevoelsmatig is dat lastig te bevatten.
 
Met een stagiair die tot de verkiezingen het dashboard niet meer mag bijwerken ook niet nee
Dat hebben ze toch niet nodig, de verkiezingen zijn toch doorgestoken kaart, of op zijn minst een grote wassenneuzenshow.
 

Waarde was 15 januari 0,96 en is dat nu weer, maar niet de hele tijd hetzelfde.
Nou ja, het punt is toch dat de R nu onder de 1 moet komen?
Als je dat ding mag geloven, zit die R al sinds 14 december onder de 1. Er staat zelfs onder dat het een onbetrouwbaar ding is.
 
Kijk wel even goed dat de huidige weergegeven R-waarde van 29 januari is.

Boefje Van Dissel zei dinsdag ook nog 0.96 tegen de rechter bij zijn onderbouwing van de urgente dreiging van de britse variant. Terwijl het al naar 0.86 was gezakt.
 
Omdat het logaritmisch werkt is er een groot verschil tussen iets boven de 0,9 en iets er onder, maar gevoelsmatig is dat lastig te bevatten.
Is dat zo? Logaritmisch? R 2 geeft toch 2 nieuwe besmettingen per besmetting, dat is toch exponentieel niet logaritmisch?
 
Kijk wel even goed dat de huidige weergegeven R-waarde van 29 januari is.

Boefje Van Dissel zei dinsdag ook nog 0.96 tegen de rechter bij zijn onderbouwing van de urgente dreiging van de britse variant. Terwijl het al naar 0.86 was gezakt.
In virusfeiten zei Gommers dat het zo ineens totaal anders kan zijn. Niet omdat er dan iets veranderd is, maar omdat het schatting op schatting is. Het kwam over alsof hij ook erg veel twijfel had bij die voorspellingen. Er zat ook een gigantische marge in het aantal bedden wat hij op de ic vrij moet houden voor covid.

Ze zeiden daar ook dat die britse variant mogelijk langer besmettelijk is, en die 5 dagen quarantaine misschien niet lang genoeg was. Dat is dan weer wel iets waarvan ik denk: bij twijfel verleng je die quarantaine toch?

Dr is meer slecht dan goed aan van Dissel, wat een vreselijke man is dat.
 
Hoe hoog is die R bij onze buren en de rest van Europa?
 
Hoe hoog is die R bij onze buren en de rest van Europa?
Zelf de puf niet.
Maar heb t hier ergens zien staan op ourwordlndata.
Als ik puf terug vond zal ik er nog eens zoeken.
 
Verkeerde topic
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven