XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet iemand wat het nadeel is van die serologische test?

Vaccineren schiet niet op, en altijd iedereen testen is ook geen optie. Na covid hou je langer antistoffen dan werd gedacht. De pcr test vervangen door een test die antistoffen toont, kan dan toch mogelijkheden bieden?
 
Weet iemand wat het nadeel is van die serologische test?

Vaccineren schiet niet op, en altijd iedereen testen is ook geen optie. Na covid hou je langer antistoffen dan werd gedacht. De pcr test vervangen door een test die antistoffen toont, kan dan toch mogelijkheden bieden?
Denk dat je daarmee soms negatieve uitslagen krijgt omdat er nog niet (genoeg) antilichamen zijn aangemaakt. Is meer om aan te tonen dat iemand het (recent) heeft gehad. Zal ook niet zo schaalbaar zijn als PCR tests? Denk ik.
 
Weet iemand wat het nadeel is van die serologische test?
Wil jij je bloed laten afnemen door dezelfde mensen en op dezelfde locaties als de PCR test? Bij mij is dat namelijk in een grote tent op een gesloten gemeente werf.
 
Is dat de mening van een nieuws site die de visie van Lange Frans geloofwaardig vindt?
Vind je hun ufo database archief niet geloofwaardig?

Deze citaten en standpunten hoef je niet in een telegraaf artikel te verwachten nee. Maar het gaat niet om de geloofwaardigheid van deze site.

Was wel makkelijk alle kritiek wegzetten van hem, toen.
 
Wil jij je bloed laten afnemen door dezelfde mensen en op dezelfde locaties als de PCR test? Bij mij is dat namelijk in een grote tent op een gesloten gemeente werf.
Ik weet niet waar 'bij jou' is, maar de test an sich en de manier waarop je de test afneemt, zie ik als twee verschillende dingen. Juist toen de GGD overbelast was (eind september?), was dit een 'oplossing' vanuit particuliere bedrijven?
 
Vind je hun ufo database archief niet geloofwaardig?

Deze citaten en standpunten hoef je niet in een telegraaf artikel te verwachten nee. Maar het gaat niet om de geloofwaardigheid van deze site.

Was wel makkelijk alle kritiek wegzetten van hem, toen.
Wat bedoel je allemaal en wat heeft dat met de kritische houding van Lubach te maken. Zijn programma valt trouwens ook nog onder de noemer satire.
 
Ik weet niet waar 'bij jou' is, maar de test an sich en de manier waarop je de test afneemt, zie ik als twee verschillende dingen. Juist toen de GGD overbelast was (eind september?), was dit een 'oplossing' vanuit particuliere bedrijven?
Ik denk dat een keel- en neuswab afnemen stukken makkelijker en sneller te leren is dan het afnemen van bloed. Tevens kan dit gewoon op een buitenlocatie en als mensen al bang zijn voor een wattenstaafje in hun neus, dan zie ik ze niet snel bloed laten prikken.
 
Wat vind Lubach van de coronamaatregelen/lockdown?
 
Back
Naar boven