XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (1 bezoeker)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Sportscholen blijven dicht? Hoe kan dat nou? Zelfs Lassie had het goedgekeurd!

En buiten dat allemaal om vind ik die corona lockdowns ook rommel hoor begrijp me niet verkeerd.
Van mij mag alles weer open liefst vanavond nog.
Festivalletjes pakken #hardkoorlinksvoorjeweet.
 
Nou wordt het dus minimaal april. Lekker dan 3,5 maand zonder gym + de 3 maanden van vorig jaar
 
Jongeren tot 27 mogen weer in teamverband sporten. Toen dat de vorige keer gezegd werd, ging het daarna echt snel
 
lijkt me meer een soort dreigmiddel / lobby

de lobby's zijn sowieso elke keer weer heel sterk aanwezig vlak vóór zo'n persconferentie, terecht verder

horeca heeft dit ook al eens gedaan meen ik

Ik denk ook dat publieke berichtgeving vanuit een lobbygroep de druk op het kabinet dusdanig vergroot dat ze bijna wel moeten. Ik las vandaag op NOS dat vrij veel winkels hebben besloten open te gaan in maart. Met of zonder toestemming. Dat kun je als overheid niet handhaven en dus moet je ze op een of andere manier wel tegemoet komen. Of die mensen van herstel NL die beweren te zijn benaderd vanuit de regering. Zo'n campagne tegen het overheidsbeleid is funest voor het draagvlak. En dan ook nog vlak voor de verkiezingen...

Er is trouwens ook nog een persconferentie aangekondigd voor 9 maart. Vlak voor de verkiezingen. Ben ik cynisch als ik opper dat het kabinet de versoepelingen heeft proberen te rekken om er een politiek slaatje uit te slaan?
 
Ik denk ook dat publieke berichtgeving vanuit een lobbygroep de druk op het kabinet dusdanig vergroot dat ze bijna wel moeten. Ik las vandaag op NOS dat vrij veel winkels hebben besloten open te gaan in maart. Met of zonder toestemming. Dat kun je als overheid niet handhaven en dus moet je ze op een of andere manier wel tegemoet komen. Of die mensen van herstel NL die beweren te zijn benaderd vanuit de regering. Zo'n campagne tegen het overheidsbeleid is funest voor het draagvlak. En dan ook nog vlak voor de verkiezingen...

Er is trouwens ook nog een persconferentie aangekondigd voor 9 maart. Vlak voor de verkiezingen. Ben ik cynisch als ik opper dat het kabinet de versoepelingen heeft proberen te rekken om er een politiek slaatje uit te slaan?
Als het helemaal mis gaat moeten we weer overnieuw beginnen...
 
Zou het echt mooi vinden als alle sectoren gewoon tegelijk open gaan in maart, dat het totaal niet meer te handhaven is. Beetje chaos overal.
Inb4 en de ziekenhuizen dan?
Worden die eindelijk eens gedwongen om op te schalen, wedden dat ze dan ineens wel kunnen en overal handjes weg weten te halen

Maar goed gebeurd helaas toch niet
 
Ik kan niet wachten tot de gym weer open is. Maar we blijven thuis stug door trainen :D
 
Zou het echt mooi vinden als alle sectoren gewoon tegelijk open gaan in maart, dat het totaal niet meer te handhaven is. Beetje chaos overal.
Inb4 en de ziekenhuizen dan?
Worden die eindelijk eens gedwongen om op te schalen, wedden dat ze dan ineens wel kunnen en overal handjes weg weten te halen

Maar goed gebeurd helaas toch niet
Gevolg: regering trekt steunmaatregelingen in van iedere zaak die open gaat, zaken gaan vervolgens overkop omdat ze nog niet de helft van de normale omzet hebben, regering geeft er geen fuck om want deze zaken brengen toch niks op.
 
Gevolg: regering trekt steunmaatregelingen in van iedere zaak die open gaat, zaken gaan vervolgens overkop omdat ze nog niet de helft van de normale omzet hebben, regering geeft er geen fuck om want deze zaken brengen toch niks op.
Nog iemand die kan tellen.
 
Gevolg: regering trekt steunmaatregelingen in van iedere zaak die open gaat, zaken gaan vervolgens overkop omdat ze nog niet de helft van de normale omzet hebben, regering geeft er geen fuck om want deze zaken brengen toch niks op.
Betwijfel of ze maar de helft van de omzet zouden behalen.
Daarnaast zijn de steunmaatregelen in veel gevallen toch ook niet toereikend
 
Betwijfel of ze maar de helft van de omzet zouden behalen.
Daarnaast zijn de steunmaatregelen in veel gevallen toch ook niet toereikend
“Beter“ dan niets, het zal idd toch nooit gebeuren, dat ze maar snel toegeven dat ze het virus hebben overschat en de boel terug opengooien voor de schade nog groter is.
 
Back
Naar boven