Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hele tijd verdomd goed aan de regels gehouden.
     

    Bijlagen

    • CoronaPositief.jpg
      CoronaPositief.jpg
      106 KB · Weergaven: 74
    Wanneer je thuis bent en de bezorger komt gewoon een papiertje in de bus steken dat je niet thuis was? En het dus morgen wordt geleverd :p niet zozeer een drama, maar best raar
    Gebeurt echt veel. Bij mij in de buurt doen ze ook vaak langs de hele straat lopen en dan overal waar ze bezorgingen hebben aanbellen en maar zien wie er nog open doet terwijl er niemand meer voor de deur staat. Briefjes in de bus en klaar.
     
    Wanneer je thuis bent en de bezorger komt gewoon een papiertje in de bus steken dat je niet thuis was? En het dus morgen wordt geleverd :p niet zozeer een drama, maar best raar
    Iemand vertelde me dat ze per bezorging betaald worden?
     
    Iemand vertelde me dat ze per bezorging betaald worden?
    Ik dacht aan volgende zaken. Hij vond dat klein pakje niet onder alle andere pakketjes en wou vroeg thuis zijn want de zon schijnt of hij wilt gewoon mijn nieuwe Sbd wrist wraps vandaag uitproberen om ze morgen alsnog te leveren :p
     
    Gebeurt echt veel. Bij mij in de buurt doen ze ook vaak langs de hele straat lopen en dan overal waar ze bezorgingen hebben aanbellen en maar zien wie er nog open doet terwijl er niemand meer voor de deur staat. Briefjes in de bus en klaar.
    Bellen is zelfs niet gebeurd. Of dat ze het gewoon voor de deur zetten in het portaaltje terwijl het soms om best dure spullen gaat
     
    Bellen is zelfs niet gebeurd. Of dat ze het gewoon voor de deur zetten in het portaaltje terwijl het soms om best dure spullen gaat
    2 jaar geleden bleek mijn nieuwe mountainbike elders in de straat in een carport te staan bij mensen die mij niet kennen. De bezorger had namens mij getekend maar had mijn naam verkeerd gespeld.
     
    2 jaar geleden bleek mijn nieuwe mountainbike elders in de straat in een carport te staan bij mensen die mij niet kennen. De bezorger had namens mij getekend maar had mijn naam verkeerd gespeld.
    Ja wadde :p ff het kot afbreken muawhahha
     
    Ik krijg steeds deze sms'jes.
    Screenshot_20210224-124242_Messages.jpg

    Die url ook echt :roflol:
    Maarja, genoeg mensen die hier voor vallen.

    Kreeg een paar uur later hetzelfde berichtje. Grappig dat ze dan op 16 februari een bericht sturen waarin staat dat ik voor 16 februari moet betalen.
    Screenshot_20210224-125224_Messages.jpg
     
    Ik krijg steeds deze sms'jes.
    Bekijk bijlage 521978
    Die url ook echt :roflol:
    Maarja, genoeg mensen die hier voor vallen.
    Ik heb 4 openstaande schulden bij en/of energie maatschappijen en zorgverzekeraars.

    Letterlijk ook dezelfde mails met alleen de logo's veranderd :')
     
    Back
    Naar boven