Fitness Seller

Elk rondje is anders! (1 bezoeker)

Heeft iemand al ideeën over het zeer koude en natte weer wat eraan komt?

  • 2. Wat doe je met je schema, sla je die dagen over over of stel je uit?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee mij te koud

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    11
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Willen die Vlamingen zo graag bij een echt land horen dat ze de kleur vast aantrekken?

Al moet ik zeggen dat enige bescheidenheid wel past sinds er wat zeepbellen zijn doorgeprikt de laatste tijd.
Nou euh... Alleen oranje was nog beschikbaar in mijn maat :o.
 
Fietsen is ook een rondje? Eerste dit jaar 🥳

Screenshot_20210223-081714_Strava.jpg
 
Flink tempo, zeker voor een eerste rondje :)
 
Kom racen dan
 
Laatst bewerkt:
Is dit nu ook al een wielren forum geworden?
 
Is dit nu ook al een wielren forum geworden?
Als de lockdown nog lang duurt vast wel. Triathlon kunnen we er uiteindelijk van maken als alle sportscholen en horeca failliet zijn kunnen we nauwelijks nog iets anders. Wat zullen we allemaal gezond en saai zijn!
 
VERKEERDE TOPIC GEPOST
 
Als de lockdown nog lang duurt vast wel. Triathlon kunnen we er uiteindelijk van maken als alle sportscholen en horeca failliet zijn kunnen we nauwelijks nog iets anders. Wat zullen we allemaal gezond en saai zijn!
Ik ga deze zomer een test triathlon doen 🤣. 90 fiets 21 loop zwemmen weet ik nog niet welke afstand maar dat zie ik dan wel

Edit: dacht ik gisteren 🤣🤣
 
Laatst bewerkt:
Ga niet elke run/fiets posten maar mijn eerste "brick workout" zit erop. Dus plaats ik deze even ter herinnering.

Lopen heb ik bijna alles gegeven van wat er nog in zat 🤣. Raar gevoel van de fiets gelijk rennen. Conditioneel ging het nog wel redelijk.

Tijd tussen van de fiets af en rennen zat 4min. Ook mijn bandje weer om it band fakka uuu🕶💪


Screenshot_20210224-125616_Strava.jpg


Screenshot_20210224-125636_Strava.jpg
 
Deze ochtend toch maar eens de eerste interval training gedaan. Lang geleden dat ik me zo kapot voelde na een rondje rennen... Acht intervallen van 2’ met 1’ rust. Snelste kilometer (5’02”) en 5km (27’20”) neergezet :) (volgens Strava dus nee, niet 100% accuraat #don’tcare). Vorige snelste 5 was 28’07”, ben dus best tevreden.
Was meteen het afscheidsloopje voor mijn huidige Mizuno schoenen, de nieuwe zijn eindelijk geleverd dus die ga ik deze namiddag ophalen :cheer: .
 
Ik stop met hardlopen voor nu. Last bij mijn lies al vanaf januari maar tijdens lopen geen last huh ja raar maar waar.

Squatten lukt niet of als ik mijn schoenen uit wil doen (dus mijn been iets omhoog lift) krijg ik er steken.

Team altiet wat 💪
 
Ik stop met hardlopen voor nu. Last bij mijn lies al vanaf januari maar tijdens lopen geen last huh ja raar maar waar.

Squatten lukt niet of als ik mijn schoenen uit wil doen (dus mijn been iets omhoog lift) krijg ik er steken.

Team altiet wat 💪
Vervelend....
Kan je dan niet beter stoppen met squatten en wel blijven lopen?
 
Vervelend....
Kan je dan niet beter stoppen met squatten en wel blijven lopen?
Ik heb al 4 maand niet gesquat en ik heb deze blessure door het "te veel" lopen denk ik. Daarom neem ik nu rust door niet te lopen en binnenkort weer proberen te squatten.
 
OK, het is het proberen waard.
 
Deze ochtend toch maar eens de eerste interval training gedaan. Lang geleden dat ik me zo kapot voelde na een rondje rennen... Acht intervallen van 2’ met 1’ rust. Snelste kilometer (5’02”) en 5km (27’20”) neergezet :) (volgens Strava dus nee, niet 100% accuraat #don’tcare). Vorige snelste 5 was 28’07”, ben dus best tevreden.
Was meteen het afscheidsloopje voor mijn huidige Mizuno schoenen, de nieuwe zijn eindelijk geleverd dus die ga ik deze namiddag ophalen :cheer: .
Lekker knallen op die intervallen!

Zo hoort het ook, daar zijn ze voor. (Heb ik me laten vertellen, want zoveel ervaring met intervallen en al helemaal deze kort heb ik dan ook weer niet)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven