AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (1 bezoeker)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Gewoon de BOA’s langs laten lopen en elk ondernemer een boete opsturen per dag dat ze ongeoorloofd open zijn. En de zzp’er die zeiken niet te kunnen werken kunnen dan direct als BOA aan de slag. ;)
 
Kijk wel even goed dat de huidige weergegeven R-waarde van 29 januari is.

Boefje Van Dissel zei dinsdag ook nog 0.96 tegen de rechter bij zijn onderbouwing van de urgente dreiging van de britse variant. Terwijl het al naar 0.86 was gezakt.

Die is er dus, nu alleen nog even een mooi grafiekje vinden, maar hij is dus gezakt tot 0,85.


Waardes vanaf 29 januari zijn nu aangepast trouwens, verhoogt. Grafiek bijgewerkt tot 5 feb
 
Waardes vanaf 29 januari zijn nu aangepast trouwens, verhoogt. Grafiek bijgewerkt tot 5 feb
kan me wel zo indenken dat het kabinet onder enorme druk staat nu
als je puur op die R-waarde navigeert dan kan er helemaal niks versoepeld worden, maar ze moeten nu haast wel met die enorme druk
 
kan me wel zo indenken dat het kabinet onder enorme druk staat nu
als je puur op die R-waarde navigeert dan kan er helemaal niks versoepeld worden, maar ze moeten nu haast wel met die enorme druk
Ik heb m'n leerlingen ook maar een onnodige herkansing gegeven. Gemiddeld veel te hoog gescoord en te makkelijk geweest, maar met enkele jammerende ouders die naast hun zoon/dochter hebben gezeten en de toets te moeilijk vinden... Geen idee sinds wanneer het de norm is dat ouders meekijken met toetsen, maar goed. Dan kan ik ze maar beter een herkansing geven en laten zien dat hun kind gewoon minder competent is dan mijzelf steeds verantwoorden.

Vind het wel goed zo. Lijkt me kut om voor een land te spreken met al dat klote volk.
 
Als het helemaal mis gaat moeten we weer overnieuw beginnen...

Maar dat zien we pas na de verkiezingen, dus dan kan de regering weer streng zijn zonder electorale consequenties.

Overigens is een groot deel van de bevolking er gewoon klaar mee. Met name ondernemers hebben te maken met een beleid dat bij vlagen irrationeel en inconsequent is. Als je dan geen perspectief krijgt vanuit de overheid, heb je na een jaar vrijwel niets meer te verliezen. En een kat in het nauw maakt nou eenmaal rare sprongen. Dat praat ik niet goed, maar ik begrijp het wel.
 
Ik heb m'n leerlingen ook maar een onnodige herkansing gegeven. Gemiddeld veel te hoog gescoord en te makkelijk geweest, maar met enkele jammerende ouders die naast hun zoon/dochter hebben gezeten en de toets te moeilijk vinden... Geen idee sinds wanneer het de norm is dat ouders meekijken met toetsen, maar goed. Dan kan ik ze maar beter een herkansing geven en laten zien dat hun kind gewoon minder competent is dan mijzelf steeds verantwoorden.

Vind het wel goed zo. Lijkt me kut om voor een land te spreken met al dat klote volk.
Ja en als over 4 tot 6 weken na de versoepelingen de maatregelen weer opgeschaald moeten worden komt dat door de debiele overheid.
 
Ja en als over 4 tot 6 weken na de versoepelingen de maatregelen weer opgeschaald moeten worden komt dat door de debiele overheid.
Gelukkig is de middelbare school timing perfect. Ik ben net begonnen met voortplanting en seksualiteit en heb al enkele verhalen gehoord van ouders die weerstand geven aan de lesstof. Dat kan er best wild aan toe gaan met ouders die zwaar homofoob zijn en in een hoekje gaan huilen bij het woord transgender.

Al met al snap ik niet waarom de scholen open moeten, en waar mijn uitnodiging voor een vaccinatie dan zal zijn. Er zijn zoveel sectoren die rustig open kunnen zonder het te laten escaleren. Het is gewoon een feit dat het onderwijs een grote coronahaard is. Leerlingen corrigeren op mondkapjes en 1.5 meter houden was ik ook echt klaar mee, wordt geen kut aan gehouden. Dan huren ze maar een paar BOA's in i.p.v. docenten inzetten als BOA. Heb ook geen behoefte aan hybride lessen, waar ik 2 groepen tegelijk in de gaten moet houden.
 
Hoop dat ze ook uitleg geven waarom het ene wel mag en het andere niet want sommige beslissing zijn een beetje.

contactberoepen mogen weer beginnen supermarkten zijn gewoon altijd open geweest maar een kledingwinkel mag niet open?
Klaslokalen vol met kinderen kan wel weer door heel het land maar met beperkt aantal mensen alleen binnen sporten mag niet?
Dat de horeca binnen niet open mag snap ik tot zekere hoogte al lijkt het mij prima als ze mensen alleen toelaten buiten op het terras.
Want als je gezellig binnen gaat zitten met een biertje peukie etc dan voor je het weet hang je weer iemand om zijn nek

Maar goed beter iets dan niets
 
Laatst bewerkt:
Al met al komt het er dus op neer, dat alles afhankelijk is van een lange termijn schatting door het rivm, waar zelden iets van klopt? Een schatting die niet volgens de richtlijnen van de who is, en die gebaseerd is op grote mysteries?

Edit: enige wat ik hoop, is dat ze die quarantaine wel verlengen.
 
Laatst bewerkt:
Al met al komt het er dus op neer, dat alles afhankelijk is van een lange termijn schatting door het rivm, waar zelden iets van klopt? Een schatting die niet volgens de richtlijnen van de who is, en die gebaseerd is op grote mysteries?

Edit: enige wat ik hoop, is dat ze die quarantaine wel verlengen.

Komt deels omdat de voorspellingen gemaakt worden en dan daarna maatregelen zorgen dat ze niet uitkomen. We mogen daar dus we blij mee zij. Daarnaast zijn modellen altijd met fouten en redeneert iedereen de getallen naar zichzelf toe. Iedereen vindt dat hij/zij open mag of kn en weer terug naar normaal. Feit is dat er keuzes gemaakt moeten worden.

uiteindelijk is het nu een kwestie van volhouden en de boel niet laten overlopen in de zorg tot er voldoende vaccinaties zijn geweest. Dus wat kleine versoepelingen en toch echt belangrijk dat kinderen naar school kunnen. Die moeten namelijk straks de staatsschuld die enorm oploopt afbetalen.

Er gaan straks zeker bedrijven failliet. Dat is kut en keihard. Maar is ook onderdeel van het ondernemers risico. Heel veel bedrijven hebben veel steun gehad, zoveel dat er minder faillissementen dan normaal zijn.

Ja, het is terecht dat ze klagen. Nee, niet iedereen in zijn zin krijgen. Helaas. Het is sneu voor de individuele ondernemers. En dat is nog zacht gezegd. Maar uiteindelijk kan je zo’n virus ook niet vrij rond laten gaan. Zeker niet nu er vaccins zijn en er nog meer komen.
 
Sportscholen blijven dicht? Hoe kan dat nou? Zelfs Lassie had het goedgekeurd!
Hoezo tag je mij en wil je nou bijdehand lopen doen?
Enigste reden waarom ik dat zei is om dit gejank weer te voorkomen, ik zit goed kwa gym geen paniek geen stress.
Lekker de slimme meid op een bb forum uithangen s/o naar jouw.
Maar oke oke je hebt me laten happen zal ik dan maar reageren?
Kijk net zoals de meeste zat ik in dezelfde situatie als jullie de eerste lockdown had ook geen plek om te gymmen.
Maar ipv hier lopen janken en doen ben ik fysio's langsgegaan met de vraag of ik van hun gym gebruik kon maken, en na een hoop " nee " tehoren hebben gekregen is het me uiteindelijk bij 3 fysios gelukt( wel tegen betaling duh ) 2 in Amsterdam 1 in Amersfoort.
Ik ben niet de type die hiero gaat lopen huilen zoals de meeste als er wat op slot gaat ik ga op zoek na oplossingen.
( ik weet het niet de legale oplossing maar jammer moet getraint worden, nood breekt wet )
Dusja misschien een tip voorjouw hiero wat minder bijdehand lopen doen en wat bijdehandter in het echte leven spelen, dan had je nu gewoon een plek om te sporten.
( ohh ja en wel busted ik had gezegd dattik alleen met elastiekjes had getraint maar dat was dus niet helemaal zo sowwrrryy )

En zometeen na de persconferentie mag je weer huilen " HOooP daT 13 MaArT de GyM opEn gaat"
 
Hoezo tag je mij en wil je nou bijdehand lopen doen?
Enigste reden waarom ik dat zei is om dit gejank weer te voorkomen, ik zit goed kwa gym geen paniek geen stress.
Lekker de slimme meid op een bb forum uithangen s/o naar jouw.
Maar oke oke je hebt me laten happen zal ik dan maar reageren?
Kijk net zoals de meeste zat ik in dezelfde situatie als jullie de eerste lockdown had ook geen plek om te gymmen.
Maar ipv hier lopen janken en doen ben ik fysio's langsgegaan met de vraag of ik van hun gym gebruik kon maken, en na een hoop " nee " tehoren hebben gekregen is het me uiteindelijk bij 3 fysios gelukt( wel tegen betaling duh ) 2 in Amsterdam 1 in Amersfoort.
Ik ben niet de type die hiero gaat lopen huilen zoals de meeste als er wat op slot gaat ik ga op zoek na oplossingen.
( ik weet het niet de legale oplossing maar jammer moet getraint worden, nood breekt wet )
Dusja misschien een tip voorjouw hiero wat minder bijdehand lopen doen en wat bijdehandter in het echte leven spelen, dan had je nu gewoon een plek om te sporten.
( ohh ja en wel busted ik had gezegd dattik alleen met elastiekjes had getraint maar dat was dus niet helemaal zo sowwrrryy )

En zometeen na de persconferentie mag je weer huilen " HOooP daT 13 MaArT de GyM opEn gaat"
Wat goed!
Wil je een sticker of een aai over je bol?
 
Eindelijk wat entertainment
 
In die routekaart stonden de sportscholen vooraan bij versoepelingen. Die routekaart is dus bij deze in de prullenbak verdwenen. Net als de vorige routekaart, die ook slechts twee weken bestond. :roflol:

Leuker kunnen we het niet maken. Begrijpelijker ook niet. :)
 
Back
Naar boven