XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (1 bezoeker)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

In die routekaart stonden de sportscholen vooraan bij versoepelingen. Die routekaart is dus bij deze in de prullenbak verdwenen. Net als de vorige routekaart, die ook slechts twee weken bestond. :roflol:

Leuker kunnen we het niet maken. Begrijpelijker ook niet. :)
Komt nog bij dat het omt het veilig acht om gewoon naar school te gaan 😅.

Als dat veilig is dan kunnen wij ook wel weer naar de gym gvd.
 
Hoezo tag je mij en wil je nou bijdehand lopen doen?
Enigste reden waarom ik dat zei is om dit gejank weer te voorkomen, ik zit goed kwa gym geen paniek geen stress.
Lekker de slimme meid op een bb forum uithangen s/o naar jouw.
Maar oke oke je hebt me laten happen zal ik dan maar reageren?
Kijk net zoals de meeste zat ik in dezelfde situatie als jullie de eerste lockdown had ook geen plek om te gymmen.
Maar ipv hier lopen janken en doen ben ik fysio's langsgegaan met de vraag of ik van hun gym gebruik kon maken, en na een hoop " nee " tehoren hebben gekregen is het me uiteindelijk bij 3 fysios gelukt( wel tegen betaling duh ) 2 in Amsterdam 1 in Amersfoort.
Ik ben niet de type die hiero gaat lopen huilen zoals de meeste als er wat op slot gaat ik ga op zoek na oplossingen.
( ik weet het niet de legale oplossing maar jammer moet getraint worden, nood breekt wet )
Dusja misschien een tip voorjouw hiero wat minder bijdehand lopen doen en wat bijdehandter in het echte leven spelen, dan had je nu gewoon een plek om te sporten.
( ohh ja en wel busted ik had gezegd dattik alleen met elastiekjes had getraint maar dat was dus niet helemaal zo sowwrrryy )

En zometeen na de persconferentie mag je weer huilen " HOooP daT 13 MaArT de GyM opEn gaat"

Wel mee eens. Toen hier vorig jaar een lockdown was werd ik na 4 weken zo parra dat ik alle gym owners in de stad ben gaan benaderen met de vraag of ik stiekem kon trainen. Binnen 1 dag iemand gevonden en gewoon tot het einde van de lockdown daar getraind en zelfs een cycle begonnen. Waar een wil is is altijd een weg.
 
2 mensen per verdieping 🤣🤣
Jumbo hier zijn vaak 30+ mensen in de winkel of ze staan buiten te wachten omdat de karretjes op zijn.
 
2 mensen per verdieping 🤣🤣
Jumbo hier zijn vaak 30+ mensen in de winkel of ze staan buiten te wachten omdat de karretjes op zijn.
Ja maar supermarkten zijn verboden voor Corona, daar vindt dus geen verspreiding plaats
 
5963D9E5-01DB-480C-BAA4-4226D7416975.jpeg
 
Gewoon de BOA’s langs laten lopen en elk ondernemer een boete opsturen per dag dat ze ongeoorloofd open zijn. En de zzp’er die zeiken niet te kunnen werken kunnen dan direct als BOA aan de slag. ;)
Misschien moet ik inderdaad maar gewoon BOA worden. Dan kan ik heerlijk rondmarcheren door Amsterdam om te kijken of iedereen zich wel aan de regels houdt. Elke wappie die de regels overtreedt meteen keihard neerknuppelen. Ordnung muss sein gvd.

Bij welke fysio zei je nou dat je trainde Lassie ?
 
Misschien moet ik inderdaad maar gewoon BOA worden. Dan kan ik heerlijk rondmarcheren door Amsterdam om te kijken of iedereen zich wel aan de regels houdt. Elke wappie die de regels overtreedt meteen keihard neerknuppelen. Ordnung muss sein gvd.

Bij welke fysio zei je nou dat je trainde Lassie ?
Screenshot_20210223-214459_WhatsApp.jpg
 
Misschien moet ik inderdaad maar gewoon BOA worden. Dan kan ik heerlijk rondmarcheren door Amsterdam om te kijken of iedereen zich wel aan de regels houdt. Elke wappie die de regels overtreedt meteen keihard neerknuppelen. Ordnung muss sein gvd.

Bij welke fysio zei je nou dat je trainde Lassie ?
Vast niet dezelfde als waar hij €130 moest betalen voor parkeren :trollface:
 

Oog voor de eigen achterban

Partijleiders die door de coronamaatregelen nauwelijks campagne in het land kunnen voeren, grijpen hun kans in de Kamerdebatten om demissionair premier en VVD-lijsttrekker Mark Rutte - eenzaam aan kop in de peilingen- aan de tand te voelen en hun eigen ideeën voor het voetlicht te brengen.

Iedereen laat zien oog te hebben voor wat onder mensen (dan wel hun achterban) leeft. Zo pleit de PvdA voor meer steun voor kleine ondernemers, wil de PVV nu de terrassen openen en straks gewoon Koningsdag kunnen vieren en propageert Denk de opening van de sportscholen.

Een brede verzameling partijen. van D66, ChristenUnie, SP, GroenLinks en PvdA tot aan de Partij voor de Dieren, dringt aan op meer ruimte voor fysiek onderwijs op universiteiten en hogescholen. De ChristenUnie wil "Fieldlab-experimenten" in onder meer kerken. En regeringspartijen VVD en CDA benadrukken in alle vrijheid dat het kabinet in elk geval moet kijken naar het openen van terrassen.


Allemaal Denk stemmen straks. :roflol:
 

Oog voor de eigen achterban

Partijleiders die door de coronamaatregelen nauwelijks campagne in het land kunnen voeren, grijpen hun kans in de Kamerdebatten om demissionair premier en VVD-lijsttrekker Mark Rutte - eenzaam aan kop in de peilingen- aan de tand te voelen en hun eigen ideeën voor het voetlicht te brengen.

Iedereen laat zien oog te hebben voor wat onder mensen (dan wel hun achterban) leeft. Zo pleit de PvdA voor meer steun voor kleine ondernemers, wil de PVV nu de terrassen openen en straks gewoon Koningsdag kunnen vieren en propageert Denk de opening van de sportscholen.

Een brede verzameling partijen. van D66, ChristenUnie, SP, GroenLinks en PvdA tot aan de Partij voor de Dieren, dringt aan op meer ruimte voor fysiek onderwijs op universiteiten en hogescholen. De ChristenUnie wil "Fieldlab-experimenten" in onder meer kerken. En regeringspartijen VVD en CDA benadrukken in alle vrijheid dat het kabinet in elk geval moet kijken naar het openen van terrassen.


Allemaal Denk stemmen straks. :roflol:
Dat wordt nog lastig voor apfelstrudel in het stemhokje....
 

Oog voor de eigen achterban

Partijleiders die door de coronamaatregelen nauwelijks campagne in het land kunnen voeren, grijpen hun kans in de Kamerdebatten om demissionair premier en VVD-lijsttrekker Mark Rutte - eenzaam aan kop in de peilingen- aan de tand te voelen en hun eigen ideeën voor het voetlicht te brengen.

Iedereen laat zien oog te hebben voor wat onder mensen (dan wel hun achterban) leeft. Zo pleit de PvdA voor meer steun voor kleine ondernemers, wil de PVV nu de terrassen openen en straks gewoon Koningsdag kunnen vieren en propageert Denk de opening van de sportscholen.

Een brede verzameling partijen. van D66, ChristenUnie, SP, GroenLinks en PvdA tot aan de Partij voor de Dieren, dringt aan op meer ruimte voor fysiek onderwijs op universiteiten en hogescholen. De ChristenUnie wil "Fieldlab-experimenten" in onder meer kerken. En regeringspartijen VVD en CDA benadrukken in alle vrijheid dat het kabinet in elk geval moet kijken naar het openen van terrassen.


Allemaal Denk stemmen straks. :roflol:
Allemaal leuk die plannen, maar ik heb nog geen één partij gehoord over hoe ze voor meer openheid en voorspelbaarheid rondom corona gaan zorgen. Want juist daarmee zouden ze hoop kunnen geven èn teleurstelling kunnen voorkomen. Nu creëren ze alleen maar wantrouwen
 
Allemaal leuk die plannen, maar ik heb nog geen één partij gehoord over hoe ze voor meer openheid en voorspelbaarheid rondom corona gaan zorgen. Want juist daarmee zouden ze hoop kunnen geven èn teleurstelling kunnen voorkomen. Nu creëren ze alleen maar wantrouwen
De gedegenereerde aard van het politieke beestje wordt nu duidelijk. Ik heb nooit begrepen waarom wordt toegestaan dat dit soort mensen, voor wie het spel belangrijker is dan de knikkers, het voor het zeggen hebben. Politiek is zo ontaard en achterhaald, dat ze met eindeloos en inhoudsloos, half zwakzinnig geruzie dat ze ´debatteren´ noemen, aan waarheidsvinding denken te doen. Dat is dus inderdaad behoorlijk mislukt.
 
De gedegenereerde aard van het politieke beestje wordt nu duidelijk. Ik heb nooit begrepen waarom wordt toegestaan dat dit soort mensen, voor wie het spel belangrijker is dan de knikkers, het voor het zeggen hebben. Politiek is zo ontaard en achterhaald, dat ze met eindeloos en inhoudsloos, half zwakzinnig geruzie dat ze ´debatteren´ noemen, aan waarheidsvinding denken te doen. Dat is dus inderdaad behoorlijk mislukt.

Hoe zou het dan moeten volgens jou?
 
13 maart 2221 gaan ze zeker opnieuw open zijn.
 
13 maart 2221 gaan ze zeker opnieuw open zijn.

Dat is nog niet zeker.. Jaap Disselbak verwacht in 2219 een opkomst van de 3de golf van een nieuwe infectieziekte veroorzaakt
door genetisch gemanipuleerde muggen. Die kan een aantal jaar aanhouden met als gevolg weer een lockdown.
 
Back
Naar boven