MuscleMeat

Nu nog een barbell welke van deze twee ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

darky1945

Cool Novice
Lid geworden
4 jul 2020
Berichten
154
Waardering
31
Lengte
1m86
Massa
105kg
Ik heb bijna alles om thuis te trainen, heb nog een prachtige barbell gevonden maar er zijn 2 verschillende prijzen, kan iemand mij het verschil zeggen tussen deze twee ?
Ben beginner maar een goede barbell zou wel belangrijk zijn.
en de andere

Zou dit mooie koper kleur er snel afslijten ?
 
Beide zullen voldoen ; de goedkopere kan minder gewicht en psi hebben zoals er staat... dus als je daarmee goed vooruit kan zou ik het extra geld niet uitgeven ervoor
 
Belastbaarheid stang. Psi (druktest). 160.000 tegenover 200.000 vrij vertaald zou de duurdere stang minder snel moeten vervormen.
 
Levertijd is wel ong. een maand (voor als je dat nog niet gezien had)
 
ze moeten er wel hebben he :-)
 
ze moeten er wel hebben he :-)
Onze klassieke ATX Power Bar is direct uit voorraad leverbaar :)

Zonder center knurl:

Met center knurl:

De weightlifting bar is ook direct leverbaar (aangezien de bars die jij noemt ook WL bars zijn):
 
Ik heb ook bij simples products besteld. Mooie producten.

Maar een afschuwelijk service en leverancier. Twee keer leverden ze een beschadigde Barbell.. Levering duurde langer dan voorzien. Afwerking was niet te vergelijken met de Atx bar

Ik heb de Atx power bar MK gekocht. Een wereld van verschil. Ik zou voor die zestig euro verschil echt geen twee keer nadenken en de Atx kopen. De mijne stond in de woonkamer na 4 dagen of zo... In een stevige perfecte koker en de leverancier tilde deze heel voorzichtig uit zijn wagen en deponeerde deze zeer voorzichtig in mijn gang. Niet twijfelen en de Atx bar kopen.
 
Levering duurde langer dan voorzien
Wat had je dan verwacht, levering vanuit Duitsland terwijl zowat elke leverancier extreme drukte heeft?
simpleproducts is een zeer goede winkel gezien de prijzen. Sommige klanten zijn nogal aan de moeilijke kant...
 
Wat had je dan verwacht, levering vanuit Duitsland terwijl zowat elke leverancier extreme drukte heeft?
simpleproducts is een zeer goede winkel gezien de prijzen. Sommige klanten zijn nogal aan de moeilijke kant...
Dude.... De twee Barbells waren krom en beschadigd.... Moeilijke klant????

Ze zeiden levering in zes dagen... Het werden er 35.
 
Dude.... De twee Barbells waren krom en beschadigd.... Moeilijke klant????
er loop momenteel bij alle leveranciers verschrikkelijk mis. Zowat elke transporteur geeft zowat enkel negatieve hits op het internet (dhl, PostNL, Bpost,...)
heeft weinig met de winkel te maken en kan op het moment je bij elke levering overkomen (wat idd super vervelend is)
Maar nogal cru om dit op simpleproducts te steken niet?
ze hebben toch voor een oplossing gezorgd?
bij de leveringen van Fitness Seller lopen er ook dingen mis hoor
(al lossen ze die ook zeer netjes op)
 
er loop momenteel bij alle leveranciers verschrikkelijk mis. Zowat elke transporteur geeft zowat enkel negatieve hits op het internet (dhl, PostNL, Bpost,...)
heeft weinig met de winkel te maken en kan op het moment je bij elke levering overkomen (wat idd super vervelend is)
Maar nogal cru om dit op simpleproducts te steken niet?
ze hebben toch voor een oplossing gezorgd?
bij de leveringen van Fitness Seller lopen er ook dingen mis hoor
(al lossen ze die ook zeer netjes op)
Ik steek niks op iemand. Ik geef de feiten weer. Ze zeiden: je hebt ze binnen zes dagen. Uiteindelijk bleek de barbell zelf nog niet bij hen te zijn. Dus "beschikbaar" wil niet zeggen " beschikbaar". Ze reageerden 28 dagen niet op mijn mails. Enkel dankzij een claim via ups werden de problemen opgelost.
 
Ik steek niks op iemand. Ik geef de feiten weer. Ze zeiden: je hebt ze binnen zes dagen. Uiteindelijk bleek de barbell zelf nog niet bij hen te zijn. Dus "beschikbaar" wil niet zeggen " beschikbaar". Ze reageerden 28 dagen niet op mijn mails. Enkel dankzij een claim via ups werden de problemen opgelost.
Dat hoort inderdaad niet zo te gaan, zou ik ook niet blij mee zijn.
‘zelf echter met hun nooit deze problemen gehad (maar ook niks besteld t.b.h. sinds de corona gekte)
 
Dat hoort inderdaad niet zo te gaan, zou ik ook niet blij mee zijn.
‘zelf echter met hun nooit deze problemen gehad (maar ook niks besteld t.b.h. sinds de corona gekte)
Zodra de Covid gekte achter de rug is ga ik misschien nog hun power rack. 8.06 kopen. Als ik het kan afhalen.
 
Simpleproducts heeft gewoon goede spullen, mijn bar komt er ook vandaan en is gewoon goed. voordeel is geen verzendkosten.
Heb er al meer gekocht en was altijd goed, 1 keer een verkeerde dumbbell gehad en die mocht ik kostenloos terugsturen of voor minder dan de helft vd prijs houden.
Het hele coronagedoe maakt de levering wel erg vertraagd maar dat staat ook op de site.
Dus ik zou in dit geval ook zeker voor FS kiezen als je haast hebt, spullen net zo goed en klantenservice beter.
 
Simpleproducts heeft gewoon goede spullen, mijn bar komt er ook vandaan en is gewoon goed. voordeel is geen verzendkosten.
Heb er al meer gekocht en was altijd goed, 1 keer een verkeerde dumbbell gehad en die mocht ik kostenloos terugsturen of voor minder dan de helft vd prijs houden.
Het hele coronagedoe maakt de levering wel erg vertraagd maar dat staat ook op de site.
Dus ik zou in dit geval ook zeker voor FS kiezen als je haast hebt, spullen net zo goed en klantenservice beter.
Ga ik ook doen na telefonisch contact met vriendelijke dame van FS rustig afwachten en daar bestellen !
 
Onze klassieke ATX Power Bar is direct uit voorraad leverbaar :)

Zonder center knurl:

Met center knurl:

De weightlifting bar is ook direct leverbaar (aangezien de bars die jij noemt ook WL bars zijn):

Wat betekent center knurl eigenlijk? Zie het vaak voorbij komen maar geen idee wat het is :dunno:
 
Wat betekent center knurl eigenlijk? Zie het vaak voorbij komen maar geen idee wat het is :dunno:
In het midden van de barbell is er ook een stuk waar het metaal is bewerkt zodat er betere grip is in de nek bijv. als je squat. Er is een klein nadeel als je veel front squat doet of olympische lifts omdat je je keel wat schaaft.
 
Back
Naar boven