AndroidHealthClinic

Sticky Waar luister je nu naar? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dit is ook een geniale set; In search of sunrise 4 - Tiësto

Met name cd 2

Kben me toch een partij flink hard gegaan op deze set aan de lsd. Meestal ben ik dan meer van de Pink Floyd en dergelijken, maar deze set is goud tijdens psychedelische trips. Hele zieke closed eyed visuals op gehad.

CD 2 (CD 1 ook) is echt een dikke aanrader om lekker op weg te kunnen spacen. Meesterwerkje. Na het roken van een dikke joint, het eten van wat paddenstoelen of het nemen van wat alice of 2cb, jezelf gewoon heerlijk laten verdwijnen in de muziek.
 
Laatst bewerkt:

 
Laatst bewerkt:
Heerlijke trip muziek om lekker in weg te kunnen dromen.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik maak geen grap. 1 van m'n beste vrienden is serieus Afghaans.
Angry Black And White GIF
 
Laatst bewerkt:
Door al jaren coitus te hebben met een Portugese vrouw?

disappointed the wire GIF
 
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: LM
Komt niet in de buurt van de versie met Tiesto.

Die periode was ie op z'n best. Magik 6, In search of sunrise 4. Geniale setjes.
Tiësto is een pannenkoek.

Arminius bedankt om nog eens het origineel te posten.
Mooie tijden waren het.
 
 
Laatst bewerkt:
Daft punk.. end of an era. Na 28 jaar gaan ze uit elkaar.
In 2007 bij het Alive! concert geweest en dat is hands down het vetste concert waar ik ooit geweest ben.

 

Hardkoorlinksvoorjeweet
Ik had terror verwacht, dissapointed. :( Die eerste track is wel echt verkracht, Butterfly VIP is de beste hardcore track ooit gemaakt imo, daar hoort geen uptempo van gemaakt te worden hehe.

Op Resonate heb ik Ophidian toen live hem zien spelen op de piano, echt tering vet.
 
Ik had terror verwacht, dissapointed. :( Die eerste track is wel echt verkracht, Butterfly VIP is de beste hardcore track ooit gemaakt imo, daar hoort geen uptempo van gemaakt te worden hehe.

Op Resonate heb ik Ophidian toen live hem zien spelen op de piano, echt tering vet.
Vondt vroeger deze geweldig, nu nog trouwens

 
Back
Naar boven