MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Nee mij te duur en te link. Baan is nog geen 3km vanaf waar ik woon. Dus af en toe ga ik even heen.

Dankjewel trouwens ik doe mijn best 😋
Ik had zelf een Husqvarna 701 gekocht om motor/kampeerreizen of onverharde wegen te maken, bv. in de Alpen, en om op de crossbaan bij mij in de buurt te gaan trainen, bij IJmuiden. Maar toen kwam de lockdown en die zandbak is helaas ook verdwenen, na tientallen jaren. Hoewel dat waarschijnlijk niet met corona te maken had. Krijg altijd weer kriebel als ik crossers zie.
 
Ik had zelf een Husqvarna 701 gekocht om motor/kampeerreizen of onverharde wegen te maken, bv. in de Alpen, en om op de crossbaan bij mij in de buurt te gaan trainen, bij IJmuiden. Maar toen kwam de lockdown en die zandbak is helaas ook verdwenen, na tientallen jaren. Hoewel dat waarschijnlijk niet met corona te maken had. Krijg altijd weer kriebel als ik crossers zie.
Zal speciaal voor jou wat beauty shots maken volgende keer 😋
 
Ok onnozel ventje .....goed begrepen. Kruip maar op je Hollandse fiets.
 
En trouwens die ctx is mijn tweede motor....heb ook nog een M1800R Boss edition en een vespa 300.
En jij ??? Een crème kar ??
 
Ok onnozel ventje .....goed begrepen. Kruip maar op je Hollandse fiets.


Hey het is maar een motor he, niet zo persoonlijk aangevallen voelen vriend :)

Ik heb zelf twee jappen, honda en suzuki.
 
En trouwens die ctx is mijn tweede motor....heb ook nog een M1800R Boss edition en een vespa 300.
En jij ??? Een crème kar ??

De m1800 vind ik wel gaaf, maar het is allemaal maar zo lomp hè. Geef mij dan maar een dyna. Klinkt ook beter.
 
Ik heb ook nog een fiets met 3 versnellingen.
 
De m1800 vind ik wel gaaf, maar het is allemaal maar zo lomp hè. Geef mij dan maar een dyna. Klinkt ook beter.
We kunnen niet allemaal dezelfde smaak hebben.......gelukkig. Het zou saai zijn.
Heb graag dikke zware motoren. Had voor kort nog een goldwing.
 
Back
Naar boven