AndroidHealthClinic

Gym Apparel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een shirt met van die onzin als alpha of hardcore blabla erop mag je imo pas dragen wanneer je over de 125kg weegt met abs. Anders maak je jezelf belachelijk
 
Een shirt met van die onzin als alpha of hardcore blabla erop mag je imo pas dragen wanneer je over de 125kg weegt met abs. Anders maak je jezelf belachelijk

125 is wel overdreven :roflol: maar zitten ook genoeg normalere shirts tussen
 
Ik koop ook geen dure shit voor in de gym..

T shirts voor 10-15 euro, zitten erg goed. Koop ook meestal een maat te groot, extra los tijdens het trainen
Thanx, heb er twee besteld 💪🏻

Die met Arnold Classic erop en die Spartan. Beide donkergrijs omdat daar ook polyester in zit.
 
Dat punisher shirt is wel dik!
 
Dat punisher shirt is wel dik!
Zojuist 2 maal in xl besteld :)
F2B21598-AA6E-4198-9726-2D12FAF9AC9B.png
 
Ik had 2 x large gedaan maar ik heb toch maar voor de zekerheid erachteraan gemaild of het XL kan worden :roflol:
 
Ik had 2 x large gedaan maar ik heb toch maar voor de zekerheid erachteraan gemaild of het XL kan worden :roflol:

Ja voor jou zou ik sws XL doen, ik kon toen ik 100kg woog nog wel L aan maar jij bent en zwaarder en kleiner
 
Ja voor jou zou ik sws XL doen, ik kon toen ik 100kg woog nog wel L aan maar jij bent en zwaarder en kleiner
Mail terug gehad dat het is aangepast naar XL :burns:
 
Opeens 40 euro kosten achteraf van alphalete van douane
 
Ja voor jou zou ik sws XL doen, ik kon toen ik 100kg woog nog wel L aan maar jij bent en zwaarder en kleiner
Wat is de kwaliteit van de shirts?
 
Wat is de kwaliteit van de shirts?

Prima, de tekst op de shirts begint na 4-5 maanden wel te vervagen bij intensief gebruik maar goed
4-5 maanden voor 15 euro..
Shirts zelf blijven goed.
Eerste die ik kocht is nu 8-9 maand geleden en draag ik vaak nu tijdens het klussen omdat tekst vervaagd is maar verder is ie nog steeds goed
 
Deze shirts zijn echt heel tof. Hoe lang vallen de shirts voor jou? Als ze een beetje lang vallen ga ik er zeker een aantal bestellen!
 
Ik ben aardig fan van odlo, eigenlijk een hardloopmerk. Die hebben heel goede shorts met stretch en lekker ventilerend. Shirts draag ik ook odlo, of andere sportshirts van Craft, UA of wat ik af en toe eens koop.

Maar hardloopkleding is wel lekker in de gym. Ik doe niet aan hoodies, sweatpants, ik zweet daar te hard voor en heb het eerder warm dan koud. Erg belangrijk vind ik wel ondergoed... bjorn borg sports (niet van katoen) of UA. Dat scheelt een hoop geschuur en gezweet.
 
Heb er gisteren 2 binnen gekregen van GYMTIER. Inderdaad wat strakker bij de mouwen en wijd rond de middel.

Verder geen enkele pasvorm of enige vorm van kwaliteit, al is dat voor de prijs wel logisch. Op één van de twee shirts, precies bij de naad tussen de mouw en schouder zie je dat het niet goed op elkaar genaaid is waardoor er steeds een stukje uitsteekt wat je niet weg krijgt. Ziet er heel lomp uit.

Dus, prima shirt voor 15eu maar ik doe het niet nog een keer.
 
Opeens 40 euro kosten achteraf van alphalete van douane
Lol. Ik ben wel fan van hun maar vrij duur imo, nu laat ik het helemaal wel achterwegen tot ze een EU warehouse hebben.
 
Verder geen enkele pasvorm of enige vorm van kwaliteit, al is dat voor de prijs wel logisch. Op één van de twee shirts, precies bij de naad tussen de mouw en schouder zie je dat het niet goed op elkaar genaaid is waardoor er steeds een stukje uitsteekt wat je niet weg krijgt. Ziet er heel lomp uit.

Hmm beetje jammer, ik heb die ervaring nog niet gehad. Heb inmiddels wel al 8/9 shirts denk ik.
Heb er 1 tussen gehad die kwa pasvorm wat minder was maar die was me ook te groot, de rest zit bij mij in ieder geval prima.
Draag ze oprecht nog liever dan veel shirts uit de winkel, draag ze ook gewoon buiten de gym :p
 
Lol. Ik ben wel fan van hun maar vrij duur imo, nu laat ik het helemaal wel achterwegen tot ze een EU warehouse hebben.
Ja ben nu met deze kosten erbij 25 euro per shirt kwijt, dus het valt nog mee. Als ik voor 8 euro meer had besteld was het 80 euro douane kosten geweest ofzo. In ieder geval weer een les wijzer
 
Back
Naar boven