Fitness Seller

Flys (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus u doet geen dumbell flys , maar enkel met kabels, in dit geval is een single pulley system minder goed omdat je maar met een arm kan flys doen ?
 
Het duurt langer met 1 cable maar dat maakt ook dat je links en rechts even veel aandacht geeft.
Voordeel van cable is dat je voor je borst langs kunt met db is de range of motion, de beweging korter.
 
Ja, maar waarschijnlijk fake natty en fake gewichten.
Dat maakt voor de uitleg niets uit :)
Dat zijn voor mij al redenen genoeg om niet te kijken :)
 
Vindt flys sowieso ruk voor borst.
 
Heeft deze man een punt
Daar kun je wel vanuit gaan. Hij heeft er voor gestudeerd:
Jeff received his Masters Degree in Physical Therapy and Bachelor of Science in Physioneurobiology / Premedicine from the University of Connecticut in Storrs, CT (one of the top 5 universities in the country in physical therapy and sports medicine).
 
Deze man heeft eigenlijk altijd wel een punt. Ik ken niemand die de bewegingen en oefeningen beter uitlegt. :thumb:
Toch wel apart dat hij alle goede oefeningen afkeurt en ondertussen wel een ecto blijft.
 
Toch wel apart dat hij alle goede oefeningen afkeurt en ondertussen wel een ecto blijft.
Het is geen bodybuilder. Hij is gewoon fit en legt de oefeningen goed uit. Zouden vele bodybuilders een voorbeeld aan kunnen nemen. Hij is niet alleen fitter en vaardiger, hij ziet er beter uit dan 95% van de bodybuilders. Dat zal wel een beetje steken, dat begrijp ik wel :D
 
Hij legt het wel goed uit. Ongeacht de rest.

Ik bedoel,.waarom verdenk je hem van fake natty en fake plates? Je weet het natuurlijk nooit zeker maar bij een dergelijke shape zou ik niet meteen de roidkaart trekken.
 
Het is geen bodybuilder. Hij is gewoon fit en legt de oefeningen goed uit. Zouden vele bodybuilders een voorbeeld aan kunnen nemen. Hij is niet alleen fitter en vaardiger, hij ziet er beter uit dan 95% van de bodybuilders. Dat zal wel een beetje steken, dat begrijp ik wel :D

Waarom is hij geen bodybuilder. Hij zal best wel aandacht besteden aan zijn voeding en hard trainen, het is immers zijn inkomen. Wat is het verschil?
 
Ik bedoel,.waarom verdenk je hem van fake natty en fake plates? Je weet het natuurlijk nooit zeker maar bij een dergelijke shape zou ik niet meteen de roidkaart trekken.
Hij is een keer ge-exposed op fake weights, ik weet even niet meer de exacte getallen. Maar hij deed een oefening voor, 300kg deadlift (ging heeel easy).
Toen werd hij beschuldigd van fake weights en 1 video later zag je hem tering hard struggelen met 200 kg deadlift. (wel echte gewichten)
 
Hij is een keer ge-exposed op fake weights, ik weet even niet meer de exacte getallen. Maar hij deed een oefening voor, 300kg deadlift (ging heeel easy).
Toen werd hij beschuldigd van fake weights en 1 video later zag je hem tering hard struggelen met 200 kg deadlift. (wel echte gewichten)

oke dat wist ik niet, maar fake natty?
 
oke dat wist ik niet, maar fake natty?
Ja de fake natty claims komen dus meer uit de gedachte van:
"Oh hij faked z'n weights, dus hij zal ook wel faken dat ie natty is"
Er is verder niet echt goed bewijs of hij een fake natty is, ik kijk hem nooit maar volgens mij heeft hij gewoon altijd year-round dezelfde shape
 
Back
Naar boven