AndroidHealthClinic

Flys

Bezoekers in dit topic

Ja de fake natty claims komen dus meer uit de gedachte van:
"Oh hij faked z'n weights, dus hij zal ook wel faken dat ie natty is"
Er is verder niet echt goed bewijs of hij een fake natty is, ik kijk hem nooit maar volgens mij heeft hij gewoon altijd year-round dezelfde shape

Ik skip hem ook altijd :roflol:
 
Ik volg hem ook niet meer. Steeds meer 'clickbait' voor onnozele tieners, zoals:

Get a “Flat Stomach” in 22 Days! (HOME WORKOUT)​

Get “Bigger Arms” in 22 Days! (GUARANTEED)​

 
Toch wel apart dat hij alle goede oefeningen afkeurt en ondertussen wel een ecto blijft.
Ik ben er vrij zeker van dat hij buffer is dan jij wanneer je cut.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vrij zeker van dat hij buffer is dan jij wanneer je cut.
Karen GIF by moodman


:popcorn2:
 
Ik bedoel,.waarom verdenk je hem van fake natty en fake plates? Je weet het natuurlijk nooit zeker maar bij een dergelijke shape zou ik niet meteen de roidkaart trekken.
Greg Douchette heeft daar een video over. Athlean X is blijkbaar met de jaren beter geworden, terwijl je mag verwachten dat het stabiliseert.

Lijkt mij onmogelijk om year round rond of zelfs onder de 10% vet te blijven en massa vast houden. Dat is niet te doen als je een beetje een normaal leven wil.
 
Hij is 1.78m en 78kg bij 6%BF, claimt hij trouwens natty te zijn?
 
Greg Douchette heeft daar een video over. Athlean X is blijkbaar met de jaren beter geworden, terwijl je mag verwachten dat het stabiliseert.

Lijkt mij onmogelijk om year round rond of zelfs onder de 10% vet te blijven en massa vast houden. Dat is niet te doen als je een beetje een normaal leven wil.

Welke massa? Er zit niet veel op hoor.
Mag wel hopen dat je shape verbeterd over de jaren heen wanneer je hard traint en goed eet.
 
Volgens mij zijn flys de beste oefening voor je pecs.
 
Zijn ze niet en al helemaal niet hoe Arnold ze deed.

Veel biceps en delt werk ipv chest, push fly variant is beter.
Helemaal geen biceps en delts, die doen niets.
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Zijn ze niet en al helemaal niet hoe Arnold ze deed.

Veel biceps en delt werk ipv chest, push fly variant is beter.
Arnold, de beste chest in de geschiedenis van bodybuilding en deze boy komt even kritiek geven op hoe Arnold z’n fly oefening doet.

Dude ben jij serieus of zit je nou gewoon te trollen?
 
Back
Naar boven