AndroidHealthClinic

Legendarische DBB leden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jasper zou nu een mooie prooi voor pedojagers zijn.
 
"rijtjeshuizen zijn voor paupers"
 
 
Hij maakte ook weleens reclame voor z'n dealer. Wat een kapoen was het toch ook. :)
 
Vaak dubbel gelegen met Jasper :roflol: Goeie tijden.
 
See you at the crossroads, crossroads, crossroads
So you won't be lonely!!!

😘
little girl wtf GIF
 
Iemand die DBC01 nog ooit spreekt? Onder de oude garde ook wel bekend als "opa". Nu heb ik dezelfde leeftijd als hij hier in 2004 had volgens mij. Toen was ik echt een klote troll eerste klas. Toen vond ik 36 echt oud, nu ben ik het zelf, fml. Moet wel mededelen dat mijn stofwisseling na mijn 26e iets ander is geworden en er voor heeft gezorgd dat ik eindelijk kon gainen op 5000kcal :roflol: Voor het eerst in 17 jaar training een cut ingezet iets meer dan een maand geleden. Gaat als de brandweer dankzij mijn ectogenen.
 
Iemand die DBC01 nog ooit spreekt? Onder de oude garde ook wel bekend als "opa". Nu heb ik dezelfde leeftijd als hij hier in 2004 had volgens mij. Toen was ik echt een klote troll eerste klas. Toen vond ik 36 echt oud, nu ben ik het zelf, fml. Moet wel mededelen dat mijn stofwisseling na mijn 26e iets ander is geworden en er voor heeft gezorgd dat ik eindelijk kon gainen op 5000kcal :roflol: Voor het eerst in 17 jaar training een cut ingezet iets meer dan een maand geleden. Gaat als de brandweer dankzij mijn ectogenen.
Ja toffe gast was dat met leuke logjes. Vroeg me een tijdje terug ook al af hoe het met hem en hertje gaat :D
 
Neonak


Zat de hele tijd om aandacht te vragen via karm en als je dan die arme jongen eens aandacht gaf reageerde die niet.

Vreemde vogel
 
Iemand die DBC01 nog ooit spreekt? Onder de oude garde ook wel bekend als "opa". Nu heb ik dezelfde leeftijd als hij hier in 2004 had volgens mij. Toen was ik echt een klote troll eerste klas. Toen vond ik 36 echt oud, nu ben ik het zelf, fml. Moet wel mededelen dat mijn stofwisseling na mijn 26e iets ander is geworden en er voor heeft gezorgd dat ik eindelijk kon gainen op 5000kcal :roflol: Voor het eerst in 17 jaar training een cut ingezet iets meer dan een maand geleden. Gaat als de brandweer dankzij mijn ectogenen.

Dan denk ik ook meteen aan Testo, al was die geloof ik wat serieuzer. DBC01 was daarna dacht ik nog even El Commandante. Met 36 was je destijds inderdaad een opa.
Nu is de gemiddelde leeftijd op dbb geloof ik wel rond de 30. De Z-generatie zal geen forum meer bezoeken denk ik.
 
Iemand die DBC01 nog ooit spreekt? Onder de oude garde ook wel bekend als "opa". Nu heb ik dezelfde leeftijd als hij hier in 2004 had volgens mij. Toen was ik echt een klote troll eerste klas. Toen vond ik 36 echt oud, nu ben ik het zelf, fml. Moet wel mededelen dat mijn stofwisseling na mijn 26e iets ander is geworden en er voor heeft gezorgd dat ik eindelijk kon gainen op 5000kcal :roflol: Voor het eerst in 17 jaar training een cut ingezet iets meer dan een maand geleden. Gaat als de brandweer dankzij mijn ectogenen.
Dat gainen is bij mij dit jaar ook voor het eerst begonnen..
 
Laatst bewerkt:
Jaren geleden was ik hier redelijk actief en toen hadden we Killy die langzaam veranderde in een moslim.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven