XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dit forum is echt super chill in deze crisis.
     
    Het grootste ongeluk is de verticale camera.
     
    kurwa look at this mercedes :hahaha: Echt ff hardop lachen
     
    Hoe komt iemand die in zo een tokkiewijk woont trouwens aan een nieuwe Mercedes? De pliessie had daar op zolder gelijk ook ff een kijkje moeten nemen nu ze er toch waren.
     
    Hoe komt iemand die in zo een tokkiewijk woont trouwens aan een nieuwe Mercedes? De pliessie had daar op zolder gelijk ook ff een kijkje moeten nemen nu ze er toch waren.
    Je kweekt je wiet in het huis van een ander.
     
    Ik, kantoorpikkie ICT, krijgt baan aangeboden binnen dezelfde gehandicaptenstichting als begeleider op een woonlocatie. Een woonlocatie voor clienten met hoge agressie.

    Ik hou m'n vaste contract omdat ik er al 10 jaar werk en zal dus meer verdienen dan de begeleiders die daar al werken.

    What to do?
    Gefeliciteerd! Wat je keus ook wordt, het is toch sowieso fijn dat je wordt opgemerkt en dat ze meer in je zien 😊
     
    Gefeliciteerd! Wat je keus ook wordt, het is toch sowieso fijn dat je wordt opgemerkt en dat ze meer in je zien 😊
    Thanks! :kiss: Het is supertof om zoiets te horen, maar het is echt een moeilijke keus.

    Iets met comfortzones enzo :roflol:
     
    Jamie Lewis is al een paar jaartjes mijn held, het is vooral dankzij zijn blog dat ik meer en meer onconventioneel ben gaan liften en dan maakt dit toch wel mijn dag goed :D

    Screenshot_20210309-193307_Facebook.jpg


    En dit :kiss:

    Screenshot_20210309-191643_Video Player.jpg
    Screenshot_20210309-191654_Video Player.jpg
     
    Maar wie heeft wie beledigd eigenlijk? Alles wordt hier altijd gewist.. het lijkt de fb pagina van de vvd wel
     
    Back
    Naar boven