XXL Nutrition

1 keer anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast_170699

Novice
Lid geworden
14 mrt 2021
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
goedemorgen,

ik zit er over na te denken om wanneer de gyms weer open mogen. Een kuur te nemen oraal of spuiten. Ik ben nog bezig met research welke het beste bij mij past.
Graag zou ik advies willen. Ik wil niet te overdreven groot worden. Ik wil het gebruiken om net wat meer massa en sneller aan te komen dan het naturel. Ik ben 174cm 78,5 11,5%. Vroeger altijd heel dik geweest 110kg op zijn zwaarst.
Nu wil ik massa aankomen zodat volgende zomer wanneer de Corona over is. Het lichaam te hebben wat graag wil.

alvast bedankt voor jullie advies !
 
Even ter informatie, na je kuur moet je die massa ook kunnen onderhouden. 1 kuur ongeacht wat voor kuur staat niet garant dat je je gewonnen spiermassa zal behouden.
Als je op een random forum moet vragen wat voor kuur je zou nemen, is het aan te raden om nog wat meer research te doen.

Daarna kan je eventueel zelf een voorstel doen, en zodoende krijg je ook het nodige advies.
 
Bijv.
Wk 1-6: anavar 50 mg/dag
Wk 1-6: winstrol 40 mg/dag
Wk 7-10: nolvadex 20 mg/dag
Benodigd: 2x Winstrol 2x Anavar, 1x Nolvadex
 
Allemaal nieuw geen idee hoe beste research doe. Daarom vraag ik jullie advies
 
Allemaal nieuw geen idee hoe beste research doe. Daarom vraag ik jullie advies
niet kuren en zorg dat je training, voeding en rust op orde is. het is geen makkelijke shortcut en je gaat ook niet in 6 weken het lichaam krijgen dat je wil.
 
Wil gwn meer uit mezelf halen dan wat nu lukt.
 
Gast_170699 ik zie dat je mijn post liked, je hebt uiteraard niet door dat ik sarcastisch was. Ik zal hier even uitleggen waarom jij absoluut ver weg moet blijven van dit soort middelen.

Ten eerste, hoelang train je? Is je vetpercentage accuraat (ik betwijfel het)? Wat zijn precies je doelen (niet alleen 'ik wil wat zwaarder worden'). Van 1 kuurtje ga je niet 'het lichaam krijgen wat je wil'.

Bijv.
Wk 1-6: anavar 50 mg/dag
Wk 1-6: wilstrol 40 mg/dag
Wk 7-10: nolvadex 20 mg/dag
Benodigd: 2x Winstrol 2x Anavar, 1x Nolvadex
Dit voorstel mag je meteen bij het oud vuil gooien. De 2 orals die jij hier noemt dienen in medisch perspectief voor spierbehoud voor patienten na een ingrijpende operatie. In bodybuildingperspectief worden deze gebruikt in een dieetfase om spiermassa te behouden (dus NIET om de facto spiermassa aan te zetten). Daarnaast is anavar en winstrol combineren volstrekt onnodig.

Als je massa wil aanzetten, ga 8-12 weken 300-500mg testosteron gebruiken, als 1e kuur heb je niet meer nodig. Daarnaast, natty of niet, moet je meer eten als je massa wil aanzetten.

Lees je ff in man (en nee, de eerste de beste link aanklikken bij google zoekfunctie naar 'anabolenkuur' is geen inlezen...).

Ik neem aan dat je deze 'kuur' hebt uitgezocht voor het gemak? Paar pilletjes poppen per dag en daar is je droomlichaam? Zo werkt het helaas niet.
 
De classic eerste kuurtje oral only
 
Ik heb wel is Tren in een capsule gedaan. Wel weggepleurd daarna uiteraard.
 
met welk doel? :o
Tracee Ellis Ross Yes GIF by ABC Network


Flauw grapje, deze jongen kan beter even wachten idd. Aan de andere kant heb ik ook zoiets van hij doet t toch wel en knal er gewoon 30 mg stromba p/d in en vreet veel eiwitten, mogelijk beperkt dit de schade nog een beetje.
 
Tracee Ellis Ross Yes GIF by ABC Network


Flauw grapje, deze jongen kan beter even wachten idd. Aan de andere kant heb ik ook zoiets van hij doet t toch wel en knal er gewoon 30 mg stromba p/d in en vreet veel eiwitten, mogelijk beperkt dit de schade nog een beetje.
True, zal weinig uitmaken wat we zeggen. hij gaat toch wel kuren en zal toch wel naar de orals grijpen ipv ''gewoon'' test want prikken is eng. Succes en we zien de topics over de ongewenste bijwerkingen wel tegemoet

p.s. als je ogen geel worden misschien even naar de huisarts want dan is je lever stuk
 
True, zal weinig uitmaken wat we zeggen. hij gaat toch wel kuren en zal toch wel naar de orals grijpen ipv ''gewoon'' test want prikken is eng. Succes en we zien de topics over de ongewenste bijwerkingen wel tegemoet

p.s. als je ogen geel worden misschien even naar de huisarts want dan is je lever stuk
Inb4 "erectiestoornis help"
 
Even ter informatie, na je kuur moet je die massa ook kunnen onderhouden. 1 kuur ongeacht wat voor kuur staat niet garant dat je je gewonnen spiermassa zal behouden.
Als je op een random forum moet vragen wat voor kuur je zou nemen, is het aan te raden om nog wat meer research te doen.

Daarna kan je eventueel zelf een voorstel doen, en zodoende krijg je ook het nodige advies.

De gains die je maakt tijdens je eerste kuurtje ga je heus wel behouden hoor, mits je niet opeens stopt met eten en trainen natuurlijk.
 
Voor een eerste kennismaking met anaboeloes kan een oral kuurtje geen kwaad. Denk dat je daar echt wel wat op kan gainen als je alles goed doet (wat ik wel een beetje betwijfel ik jouw geval maar dat even ter zijde). Winstrol en anavar stacken kan... Dave Palumbo adviseert dat wel eens als eerste kuurtje. Zou dan wel beiden niet meer dan 30mg ofzo nemen en ook niet al te lang.

Het is overigens niet zo dat je van een paar weken orals opeens een levertransplantatie nodig zal hebben :o Op dit forum wordt altijd nogal dramatisch gedaan daar over.
 
Gast_170699 Post fysiek? Dan weten we gelijk het antwoord voor je
 
Wil gwn meer uit mezelf halen dan wat nu lukt.
Anavar komt niet uit jezelf.

Doe maar wat TT&A zegt. Dan haal je het echt uit jezelf en je voeding en je training.
 
Back
Naar boven