MuscleMeat

Contest Log Psycomantje's Contest log 2021

Bezoekers in dit topic

Mooie hb squat!
 
Mooie hb squat!
Thx! Voelt wel goed eigenlijk, merk nergens die kleine pijntjes op die ik anders heb. Heb natuurlijk ook nog niet echt volume gedraaid ermee. Gewicht moet ook niet onderdoen voor mijn lowbar lijkt me. Mss toch eens een tijdje aanhouden....
 
Thx! Voelt wel goed eigenlijk, merk nergens die kleine pijntjes op die ik anders heb. Heb natuurlijk ook nog niet echt volume gedraaid ermee. Gewicht moet ook niet onderdoen voor mijn lowbar lijkt me. Mss toch eens een tijdje aanhouden....
Lijkt me dan een mogelijke win win. HB ook maar eens doen als ik met squats lowbar klaar ben en nog eens gemaxt heb :p
 
Upperback en chest zijn toch goed stijf vandaag! Adductoren ook weer een klein beetje. Hammies pijnvrij :D
 
Deadlift
1 x 200kg (@7)
0 x 170kg (huge backpump weer -.-)
0 x 150kg

Low incline bench
5 x 70kg
5 x 90kg
5 x 100kg

Back extentions
20 x
20 x
20 x

Seated cable row
12 x 50kg
12 x 60kg
10 x 70kg PR
10 x 70kg

Okej, deadlift ging super vlot tot en met 200kg.... 170 voelde goed - 190 voelde goed - 200kg voelde goed maar dan weer die enorme lowback pump.... Kreeg nieks meer van de vloer. Dan maar beetje benchen en wat volume asisstance gedaan voor de rug. Back extentions ingestoken om die onderrug wat los te krijgen en te versterken. Kan ik mss wel gebruiken, lowerback is ook de regio waar ik snelste pijntjes krijg dus mss iets meer werk in beginnen steken.

Paar filmpjes
10x70 cable row


22x backextention 3deset
 
onderrug te fel verzuurd dan is het ook gewoon gedaan hé :p
 
onderrug te fel verzuurd dan is het ook gewoon gedaan hé :p
Jep... mijn onderrug voelde alsof ik er 2 had van dikte xD Gewoon nieks liftoff meer xD
 
onderrug te fel verzuurd dan is het ook gewoon gedaan hé :p
Moet wel zeggen dat 60 reps extentions heel goed hun werk gedaan hebben. Heb er eigenlijk totaal geen last meer van!
 
Als ik heel erg vermoeid ben heb ik dat ook. Geen grip en onderrug direct vol. Dan krijg je dus geen gewicht meer van de grond getrokken.
 
Als ik heel erg vermoeid ben heb ik dat ook. Geen grip en onderrug direct vol. Dan krijg je dus geen gewicht meer van de grond getrokken.
Nee dat merkte ik inderdaad. Gewoon nieks meer haha. Vreemd gevoel, kracht zetten maar er gebeurd nieks haha
 
Nee dat merkte ik inderdaad. Gewoon nieks meer haha. Vreemd gevoel, kracht zetten maar er gebeurd nieks haha
Ja, voelt raar he? Eerst 200kg deadliften en dan 170kg niet meer van de grond krijgen is een vreemde gewaarwording.
 
Ja, voelt raar he? Eerst 200kg deadliften en dan 170kg niet meer van de grond krijgen is een vreemde gewaarwording.
Echt wel, en zeker als die 200 gewoon vlot gaat. Ohja, vroeger ging ik heel de training skippen en denken fuck it. Blij dat ik daar doorheen ben en gewoon verder kan liften nu :)
 
Deadlift from blocks
4 x 170kg x ▼
4 x 190kg x ▼
4 x 190kg x ▼
4 x 170kg x ▼

Press
3 x 60kg x ▼
1 x 70kg x ▼
1 x 80kg x ▼ PR ☑
5 x 60kg x ▼
5 x 60kg x ▼
10 x 40kg x ▼

Stiff leg deadlift
8 x 120kg
8 x 120kg
8 x 120kg x ▼

Cable curl
10 x 20kg
10 x 20kg
10 x 20kg (hammer curl met rope) x ▼

Goeie training, mooie press PR zonder deze consistent of heavy te trainen. Lekkere grind wel haha. Begin stil aan weer meer volume in de trainingen te krijgen, das mooi!
Filmpjes
press 1x80

5x60

stiff leg 8x120 2deset
 
Grats man! ik vond het nog géén grinder dus zit nog wel wat in :p. Zag er verder heel solide uit.
 
Grats man! ik vond het nog géén grinder dus zit nog wel wat in :p. Zag er verder heel solide uit.
Thanks! Geen grinder??? Viel 2x bijna stil en dacht dat ik ging moeten stoppen voor ik in lockout geraakte :p begon stillaan sterretjes te zien haha.

Moest ik consiquenter zijn op de lift zit er wel meer in ja
 
Thanks! Geen grinder??? Viel 2x bijna stil en dacht dat ik ging moeten stoppen voor ik in lockout geraakte :p begon stillaan sterretjes te zien haha.

Moest ik consiquenter zijn op de lift zit er wel meer in ja
Ja ik zie idd 2x de vertraging, maar vond dat je goed doorbreekte. Nu geloof je wel, Als je die sterretjes ziet hahaha. Een vid geeft soms vaak iet anders weer dan hoe je zelf in die lift stond.
 
Hamstrings en lats toch aardig stijf weer vandaag
 
Back
Naar boven