Fitness Seller

Sparks log, do you even lift bro? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Is het alweer woensdag. 4x getraind. M

Herstelloooje 40 minuten & 8 intervals boven threshold van 1 minuut en nog 40 minuten rustig lopen ervoor en er na. Pittige training.

Daarnaast 2x wat dumbellwerk thuis. Floor presses, ohp presses, bor, squats, pullovers, rdl en nog wat planks en Superman dingen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Het wordt saai. Ik heb vrijdag 9km gerend, vandaag bijna 8. Gisteren 60 om gefietst en twee keer krachttraining met dumbells.

na een periode met wat minder belasting nu een blok met intensievere training, met duurlooen tot 1:20 per keer en blokken training met intensieve intervals etc. Benieuwd of ik er een beetje pijnloos doorheen kom :o
 
Je trekt er idd flink aan de laatste tijd!
 
Maandag wandelen + dumbrlls
Dinsdag : 55 minuten lopen )9,5km)
Woensdag: wandelen + dumbells
Vandaag: 11 km in 1 uur met 5 intervals van 3 minuten net onder threshold.

Ik voel nog steeds dat ik elke week een beetje fitter word. Merk nauwelijks iets van de 11km vanmiddag. Dat is wel eens anders geweest. Ik blijf wel op gewicht ( val een klein beetje af) maar zie ook wel dat ik wat leaner word. Meer aders op mijn benen en armen en een beetje richting mijn pecs. Ik heb een paar hardnekkige plekjes met wat vet, waar mijn benen echt droog zijn, zit er bovenop mijn triceps, vlak onder mijn borst en net boven mijn navel net nog wat vet. Ook op mijn onder rug een beetje. Overigens veel minder dan 90% van de mannen van mijn leeftijd, maar vergeleken met sommige jonge goden hier kan er nog wel iets af. Het is niet veel, maar wel meer dan op andere plekken.


Ik ga dus nog even door met de dumbells en veel cardio. Ben ik straks iig wel klaar om ondanks de leeftijd weer wat extra spieren op te bouwen. Denk dat ik deze zomer echt in de beste vorm sinds 15 jaar ben.

qua voeding schommel ik tussen de 2800 en 3000 en als ik echt veel heb gedaan eet ik nog wat meer, om geen spiermassa te verliezen. Aangezien ik gemiddeld 1,5-2 uur oer dag sport/ren/fiets/wandel moet er ook wel brandstof in.
 
Vrijdag: 9km rennen
Zaterdag: 8km wandelen
Vandaag: 10km trail door het bos, over oude dijken,duinen en het strand
Morgen: 50m rennen en dumbells.
 
Wat versta je onder 50 meter rennen? Sprintjes trekken of circuittraining kracht-cardio?
 
Vrijdag: 9km rennen
Zaterdag: 8km wandelen
Vandaag: 10km trail door het bos, over oude dijken,duinen en het strand
Morgen: 50m rennen en dumbells.

Wat versta je onder 50 meter rennen? Sprintjes trekken of circuittraining kracht-cardio?
Ik zat het me ook af te vragen, denk dat hij 50 minuten bedoelt.

Volume is wel flink, doe je goed.
 
Wat versta je onder 50 meter rennen? Sprintjes trekken of circuittraining kracht-cardio?
50 minuten 🤣

vrijdah zaten er bijvoorbeeld 6 strides in van 30s. Vandaag en morgen is gewone easy duurloop.

meestal zit er nog een andere interval of hoger tempo training in. Maar altijd ingeklemd tussen ongeveer 40 minuten rustig lopen in zone 1-2.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik zat het me ook af te vragen, denk dat hij 50 minuten bedoelt.

Volume is wel flink, doe je goed.
Volume heb ik langzaam omhoog gebracht. En afgelopen maanden ook enige weken teruggebracht om te herstellen.

Maandag: 6km wandelen, 21km op de racefiets en een sessie dumbells
Dinsdag: 9km rustig hardlopen, wat core oefeningen
Vandaag: pittige training: 1:15 hardlopen waarvan 25 minuten tempo.
Morgen: wandelen & dumbells.
vrijdag ga ik denk ik een stuk op het strand & duinen rennen.
 
Zondag: 13km in zone 2
Maandag: 10 km zone 2
Dinsdag: wandelen en dumbells
Woensdag: wandelen en dumbrlls
Vandaag: intervaltraining - 10x 1,5 minuut op 3:55 per km. En daaromheen easy tempo- 11 km.
 
Vrijdag: 11km met daarin 6 intervals van een minuut op 4:00 snelheid. Rest rond de 6:00 easy pace.

men in de avond weer een rondje dumbells. Vandaag wat wandelen en de resterende spiergroepen met dumbells.
 
Om wat snelheid te kweken en de threshold regelmatig op te zoeken, zonder de extreme belasting die het geeft dit heel lang te doen. Cq. Ik kan zo effectiever trainen. Beter herstellen en minder geblesseerd raken. Ik had donderdag ook al 8 intervals van 3:50 per km voor 1:30 erop zitten. Combineren met meer dan twee uur time on feet is dat aardig pittig.
 
Back
Naar boven