MuscleMeat

Slaapproblemen door Roaccutane? (isotretinoïne) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pieter

Cool Novice
Lid geworden
6 feb 2019
Berichten
50
Waardering
16
Lengte
1m89
Massa
101kg
Hoi allemaal,

Sinds 2 weken gebruik ik Roa voor de acne op mijn rug en schouders, tot nu toe heb ik weinig last van bijwerkingen (alleen een beetje droge lippen en ogen).
Alleen sinds dat ik de Roa gebruik merk ik dat ik onregelmatig slaapproblemen krijg. Ik heb dit niet elke dag maar het gaat met ups en downs, dan slaap ik een paar dagen goed en dan weer helemaal niet, ik heb hier normaal echt nooit last van gehad.

Als ik wil slapen krijg ik het eerst ontzettend warm en zweet ik mijn bed uit (te vergelijken met koorts-zweet), als dat gebeurd weet ik gelijk dat de rapen gaar zijn en dan wordt weer zo'n nacht: draaien, woelen, deken weg, deken terug ik wordt er stapelgek van tot het een uurtje of 6 is in de ochtend en ik toch besluit om een oxazepam te pakken die ik over heb van het festival-seizoen.
Het liefst wil ik dit absoluut niet doen, maar ik moet wel anders wordt ik helemaal gek.
In de bijsluiter krijg ik niks gevonden over slaapproblemen en ben ik dus op zoek naar ervaringen van anderen.

Dus: zijn hier mensen die hetzelfde hebben (gehad) tijdens het gebruik van Roa? Is dit een vaker voorkomende bijwerking van Roa en gaat het ooit weer weg? Komt het überhaupt van de Roa?
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden...

Ik hoor het graag van jullie...
Alvast bedankt!
 
Ben je on?
 
Ik vind nochtans slaapproblemen en overmatig zweten meteen als bijwerkingen. Zelden, maar het kan blijkbaar.

Zou even dokter contacteren.
 
Ik kan me voorstellen dat roaccutane je lichaam uitdroogt en je daarom problemen hebt met slapen. Welke dosis gebruik? Ik heb in het verleden ook roaccutane gebruikt en vervelende bijwerkingen gehad die veel invloed op mij hadden.
 
Ik kan me voorstellen dat roaccutane je lichaam uitdroogt en je daarom problemen hebt met slapen. Welke dosis gebruik? Ik heb in het verleden ook roaccutane gebruikt en vervelende bijwerkingen gehad die veel invloed op mij hadden.
Ik zit op 60mg per dag, welke bijwerkingen had je zoal?
Overigens heb ik geen problemen meer met slapen, gebruik voortaan CBN-olie voor het slapen.
 
Back
Naar boven