AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als dit het nieuwe uitgaan moet worden bedank ik vriendelijk en organiseren we ons eigen feestje wel:


Gek he.
 
Door het mondkapjes zien ze je niet kaakschaatsen
 
Met een mondkap op feesten.. nee bedankt.
Bij die cabaret voorstelling, die voetbalwedstrijd en bij dat feest, waren er testgroepen zonder mondkapje. Puur om te kijken of het gedrag anders is met een mondkapje.

Nu dragen we overal een mondkapje vanwege de aanname dat het gedrag dan beter is.
 
Droevige tijden.
Nu kan er aankomende zomer sowieso niets noemenswaardigs qua evenementen. Die fieldlab evenementen is in samenwerking met ID&T en Mojo om te kijken wat er wèl kan, en hoe we dat zo normaal mogelijk kunnen doen.
Ik denk eerder dat we dan eindelijk dat mondkapje eens kwijt raken.
 
Betere tijden
Leuke fissa was dat ja, hoop bekenden gezien ook.

Voor dit jaar heb ik alleen nog maar tickets voor Paradigm festival wat ergens in September is en een weekend ticket voor A state of trance. September moet lukken, maar we'll see. Voor de rest nog niet zo happig op tickets kopen.
 
Maja dat wordt sowieso niks. Als je wappie bent vreet je dat mondmasker nog op als het moet.
Je kan ook een paar gram pep vastplakken aan de binnenkant van je mondkapje. Nog beter als je dan een rietje vanuit het zakje je neus in laat gaan. Niemand die het ziet :burns:
 
Sensation is geskipt, rip

Nu maar refunden want in b4 failliet
 
hoxyz en ik proberen dit nog nu en dan na te spelen, maar dan gewoon in toiletten van vaste gebouwen. Geeft toch beetje het gevoel, maar dan net niet.
91A5C996-54C6-4672-B52F-B7BFEB4F6E7F.jpeg

Je raadt nooit wat ik hierin vond
 

Hardstylefestival Defqon.1 volgend jaar dag langer​

Festival Defqon.1 zal volgend jaar een dag langer duren om te compenseren dat het dance-evenement vanwege de coronapandemie twee keer is afgelast. Het grootste hardstylefestival ter wereld zal van 23 tot en met 26 juni plaatsvinden op het terrein naast Walibi Holland in Biddinghuizen.
 

Hardstylefestival Defqon.1 volgend jaar dag langer​

Festival Defqon.1 zal volgend jaar een dag langer duren om te compenseren dat het dance-evenement vanwege de coronapandemie twee keer is afgelast. Het grootste hardstylefestival ter wereld zal van 23 tot en met 26 juni plaatsvinden op het terrein naast Walibi Holland in Biddinghuizen.
Als ik je tegenkom dan schijt ik in je drinkbeker
 
Defqon is altijd vaste prik, maar vier dagen hoeft van mij niet. M'n eerste festival ooit was Defqon weekend, maar intens en decibel zijn leuker qua weekend imo.
 
Nog mensen naar Awakefest?
 
Back
Naar boven