AndroidHealthClinic

- (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

31day.png


Gisteren BBQ, had veel te veel gegeten. Dus vandaag eet ik niks dan is het gemiddelde kcal over die 2 dagen 2325. Ja zo compenseren is mischien niet goed maar ik moet wel van mezelf
 
Bekijk bijlage 524334

Gisteren BBQ, had veel te veel gegeten. Dus vandaag eet ik niks dan is het gemiddelde kcal over die 2 dagen 2325. Ja zo compenseren is mischien niet goed maar ik moet wel van mezelf
Je bent er waarschijnlijk echt toe in staat, maar eet dan iets 'kleins', paar gebakken eieren op brood of zoiets.
 
straf straf doe keer normaal, kan je al geen BBQ doen zonder straf ... eet gewoon normaal man vandaag, zo creeer je eetstoornissen...
 
Sowieso een hele dag niet eten is een prestatie an sich. Juist dan krijg je de neigingen om nog meer te bingen/snacken.
 
straf straf doe keer normaal, kan je al geen BBQ doen zonder straf ... eet gewoon normaal man vandaag, zo creeer je eetstoornissen...
Ik zet daarom straf ook tussen quotes. Noem het compensatie. Man man..
 
Wat wil je dan nog compenseren? De calorieën? Het beschamende verlangen om te gaan bbq'en ?
Man man man, gewoon eten en één dag later de 8% vet als nog halen.
Ik zei dit als antwoord op het feit dat TS voor een dag NIET ging eten omdat hij over het randje is gegaan.
Toen stelde ik voor om eventueel gewoon te gaan eten maar dan extra cardio te doen.

Ik ben het overigens helemaal met je eens hoor. Zo zou ik het ook hebben gedaan maar aangezien TS dus een dag gewoon niet wil eten gaf ik dat aan als alternatief.
 
TS is super serieus, heeft geen eetstoornis maar verzet zich met enorme wilskracht tegen gevolgen van een erg vervelende en ingrijpende aandoening. Gelukkig begrijpen steeds meer mensen hier zijn moeilijke omstandigheden.
 
Gelukkig begrijpen steeds meer mensen hier zijn moeilijke omstandigheden.
:thumb: Daar ben ik ook wel blij om. In het begin werd hij nog wel eens regelrecht afgezeken door een paar lulhannessen. Maar nu het zoveel beter gaat is dat voor hen niet 'leuk' meer.
 
TS is super serieus, heeft geen eetstoornis maar verzet zich met enorme wilskracht tegen gevolgen van een erg vervelende en ingrijpende aandoening. Gelukkig begrijpen steeds meer mensen hier zijn moeilijke omstandigheden.
Het is juist door zijn omstandigheden dat hij al zeker niet moet gaan stoppe met eten omdat ie 1 dag over zijn kcal is gegaan .. Hiermee kweek je een binge probleem, ik heb hetzelfde voor gehad compenseren met niet eten en erna terug bingen.. Die 1ne dag gaat het echt niet maken op de lange termijn
 
Heb wat kracht kwijtgeraakt. Probeerde net met 30 kg pullups had er maar 3. Daarna dit gedaan. Maar ik geloof ook dat mn rechter middelvinger beetje gebroken is ofzo, daar kan dat ook door komen. Ben er met vol gewicht op gevallen.

Laat er ff naar kijken. Heb zelf 2 kromme vingers omdat ik dat niet heb laten doen.
 
Back
Naar boven