XXL Nutrition

Cutten of gaan bulken voor zomer? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

delanoplatina

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2019
Berichten
49
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
Delano
17 jaar
183CM
87.8KG
11% Vetpercentage

Hallo Allemaal, mijn naam is Delano, ik ben 2 maanden geleden begonnen met een cut aangezien ik mezelf echt te dik begon te worden , lichaam viel nog mee , alleen een buikje, maar kreeg meer een bolle kop.

Nou heb ik dus een voedingschema gemaakt en ben ik consequent gaan gewichttrainen met wat dumbells & fitnessbankje thuis ivm met dat de sportscholen dicht waren. Ben nu echt een maand serieus bezig, en ben van 92kg naar 87.8KG gegaan & van 20% VP naar 11% VP.

Nou vind ik mezelf nu weer een beetje te dun worden , voornamelijk rond me borst / buik, derest is allemaal nog wel even breed als wat ik hoopte, maar hierdoor zit ik te twijfelen om te stoppen met cutten, en op me onderhoud te gaan eten of te gaan bulken en daarna een mini cut voor redelijk shredded naar mij doen de zomer in te gaan.

Wat denken jullie?
Doorgaan met cutten?
Onderhoud gaan eten?
Of bulken en daarna een mini cut te doen?
Als iemand andere suggesties heeft is dat natuurlijk ook top!

In de bijlage heb ik foto’s toegevoegd van hoe me lichaam er op dit moment uitziet (Dit was wel na een intensieve training waardoor alles er wat meer gepompt uitziet)

Graag hoor ik van jullie!
 

Bijlagen

  • 2619FF1E-B02E-48C4-9F2F-B6FB668B01C6.jpeg
    2619FF1E-B02E-48C4-9F2F-B6FB668B01C6.jpeg
    427,6 KB · Weergaven: 352
  • 784919FD-C2DE-45B5-9BBD-A9C2AA5157B5.jpeg
    784919FD-C2DE-45B5-9BBD-A9C2AA5157B5.jpeg
    114,1 KB · Weergaven: 328
  • D3A1E00E-E0F1-4B20-96D6-5966AADF78C9.jpeg
    D3A1E00E-E0F1-4B20-96D6-5966AADF78C9.jpeg
    96,6 KB · Weergaven: 319
  • 44C00D02-5D66-45B6-BF94-EE7D975BA23B.jpeg
    44C00D02-5D66-45B6-BF94-EE7D975BA23B.jpeg
    306 KB · Weergaven: 321
Wist trouwens niet helemaal in welk topic ik dees moest plaatsen , sorry als tie in de veerkerde categorie zit!
 
dit is geen 11 %

kan ook niet met slechts 4 kg verschil

ik zou nog ff blijven cutten, overigens prima shape voor een pikkie van 17!
 
Camelus Thanks voor je reactie! Kan inderdaad zijn dat het iets meer is dan 11% inderdaad , had het gewoon zelf met zo een huidplooimetertje gedaan, maar isgoed , ga nog even maandje doorcutten dan maar!
 
Als je jezelf dun vind worden dan gewoon stoppen met cutten en probeer een lean bulk te doen.
Of lekker dirty en als een dikke pad op het strand liggen straks
 
Frankje thanks voor je reactie nog, ik ben nu al klaar met cutten aangezien ik al op de 3 en halve maand zit nu en dus wil gaan stoppen ivm spierverlies, maar zou ik nu tot aan de zomer gaan lean bulken? of een kleine 3 maanden en daarna cutten , of tussen de anderhalve maand bulk een mini cut van een maandje gooien en dan verder anderhalve maand met bulken etc?
 
Frankje thanks voor je reactie nog, ik ben nu al klaar met cutten aangezien ik al op de 3 en halve maand zit nu en dus wil gaan stoppen ivm spierverlies, maar zou ik nu tot aan de zomer gaan lean bulken? of een kleine 3 maanden en daarna cutten , of tussen de anderhalve maand bulk een mini cut van een maandje gooien en dan verder anderhalve maand met bulken etc?
Dat tweede maar aan de hand van het eerste moet het goedkomen en eventueel 4e derbij.
 
ThaWasteland Ik volg je ff niet helemaal, zou vast door het tijdstip komen haha, hoe bedoel je precies? de '3 maanden leanbulk, 1 maand cut' variant of?
 
Frankje thanks voor je reactie nog, ik ben nu al klaar met cutten aangezien ik al op de 3 en halve maand zit nu en dus wil gaan stoppen ivm spierverlies, maar zou ik nu tot aan de zomer gaan lean bulken? of een kleine 3 maanden en daarna cutten , of tussen de anderhalve maand bulk een mini cut van een maandje gooien en dan verder anderhalve maand met bulken etc?

Bulken totdat het weer tijd is om te cutten, cutten totdat je het weer tijd vind om te bulken. Of je wilt voor een bepaalde gelegenheid zoals een vakantie, shoot, festival, etc. wat harder ogen. In dat geval plan je de cut hierop in.
 
Camelus Alright maar als je zo naar me foto’s kijkt bijvoorbeeld, wat raad jij aan om voor eind juli/begin augustus redelijk shredded te zijn,
* Leanbulken voor 3/3.5 maand en dan 1/0.5 maand cutten?
Of
* Normaal bulken voor 2 maandjes en dan 2 maanden cutten?
 
Camelus Alright maar als je zo naar me foto’s kijkt bijvoorbeeld, wat raad jij aan om voor eind juli/begin augustus redelijk shredded te zijn,
* Leanbulken voor 3/3.5 maand en dan 1/0.5 maand cutten?
Of
* Normaal bulken voor 2 maandjes en dan 2 maanden cutten?

Voor een diepe cut zou ik een week of 12 aanhouden.
 
Camelus Ook als je 2 maanden normaal bulkt of 3 maanden lean bulkt?
 
Back
Naar boven