Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jullie amateurbiologen vergeten dat de Turkse dames niet zo extreem harig zijn...
7AB42EC8-2F7F-40D2-958E-91988783742C.jpeg
 
Ik ook niet, vrouwtje wilt niet..

jammer, Turkije is niet verkeerd nu de lira zo laag staat... en ff mijn koffer vullen met hgh natuurlijk :)

nee gewoon, misschien hebben ze daar strenge winters? Ik heb zelf amper lichaamsbeharing, maar in het land van mams is het altijd 30 graden
Zelf ben ik behoorlijk harig, maar dat valt niet zo op omdat het bijna wit is.
 
Jullie amateurbiologen vergeten dat de Turkse dames niet zo extreem harig zijn... Tenminste, dat hoop ik. Brab0?
De turkse dame die ik heb gehad was harig als fuck. Ze was geschoren hoor, maar ik wist wat er allemaal geschoren was.
 
Ik ook niet, vrouwtje wilt niet..

jammer, Turkije is niet verkeerd nu de lira zo laag staat... en ff mijn koffer vullen met hgh natuurlijk :)

nee gewoon, misschien hebben ze daar strenge winters? Ik heb zelf amper lichaamsbeharing, maar in het land van mams is het altijd 30 graden

Overtuigen om naar een 5 sterren all-in hotel te gaan. Zeker nu je een kleine hebt. Is super goed geregeld.
 
Ik spot zojuist de overbuurvrouw door het slaapkamerraam heftig aan het zweten op een crosstrainer. :eyebrow:
 
Sanca Saxon pro tip: je bent deze berichten nog vergeten te verwijderen. Deze kunnen wellicht ook als ''bashen'' worden geïnterpreteerd. En waarom had je de convo gewoon niet verplaatst naar het Battle topic? Het begon net interessant te worden met mijn twee geliefde internetvrienden Patje en Bert.

bashen.jpg
 
Sanca Saxon pro tip: je bent deze berichten nog vergeten te verwijderen. Deze kunnen wellicht ook als ''bashen'' worden geïnterpreteerd. En waarom had je de convo gewoon niet verplaatst naar het Battle topic? Het begon net interessant te worden met mijn twee geliefde internetvrienden Patje en Bert.

Bekijk bijlage 524557
Wat heeft Sanca er nu weer mee temaken? Je weet best dat ik wat (2?) berichten heb gerapporteerd, die zijn gewoon verwijderd. That's it
 
Back
Naar boven