Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (6 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Dan één met een touwtje eraan, opdat je de pan makkelijker uit de Hofvijver vist.
    Of eigenlijk in dat geval met een touwtje om je nek zodat je er achteraan gaat.

    Dat je daar voor gek wilt staan is tot daar aan toe, maar behandel je kookspul met respect.
     
    Tefal Talent Pro Koekenpan 🍳
    Maar je moet inderdaad opletten wanneer er teflon lagen in zitten. Dus helemaal bij de goedkopere pannen komt dit snel vrij
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    sinds kort ook RVS, prima warmte geleiding en erg slijtvast
     
    Koekenpan, dus dat wordt eieren, vlees en vis.
    Dus eigenlijk één pan voor alles.

    Moet de pan ook in de oven kunnen, zo ja, tot hoeveel graden?
    Heb je het geduld voor gietijzer (het is bakken alsof je met een olietanker vaart?

    Steks had laatst iets over het inbranden van verschillende pannen, ik zag ook een carbon steel De Buyer langskomen.

    Gietijzer en staal vereisen specifieke vormen van onderhoud, je moet ook oppassen met zuren (tomaat, wijn), dan heb je liever een andere pan, anders gaat je zorgvuldig opgebouwde anti-aanbaklaag eraan.
     
    Koekenpan, dus dat wordt eieren, vlees en vis.
    Voor een alleskunner zou ik in elk geval geen gietijzer kiezen. Plaatstaal zoals de Buyer ben ik pas sinds kort weer aan begonnen, maar ik denk dat RVS denk ik het prettigst werkt met delicate producten zoals ei en vis.

    Ik heb geen ervaring met RVS van de Buyer, maar deze vind ik wat duur om je aan te raden.
     
    Laatst bewerkt:
    Tefal Talent Pro Koekenpan 🍳
    Maar je moet inderdaad opletten wanneer er teflon lagen in zitten. Dus helemaal bij de goedkopere pannen komt dit snel vrij
    Thanks girl als jij er al mee kan koken dan moet die goed zijn!
    Voor een alleskunner zou ik in elk geval geen gietijzer kiezen. Plaatstaal zoals de Buyer ben ik pas sinds kort weer aan begonnen, maar ik denk dat RVS denk ik het prettigst werkt met delicate producten zoals ei en vis.

    Ik heb geen ervaring met RVS van de Buyer, maar deze vind ik wat duur om je aan te raden.
    Heb je die zelf ook? Is het veel werk/onderhoud het inbranden en bijhouden?
     
    Thanks girl als jij er al mee kan koken dan moet die goed zijn!

    Heb je die zelf ook? Is het veel werk/onderhoud het inbranden en bijhouden?
    Ik heb al jaren een RVS koekenpan van de onderste lijn van Fissler, onverwoestbaar en als je hem verwaarloosd hebt is ie met een schuurspons weer helemaal schoon te krijgen.

    Van de Buyer heb ik sindskort een hapjespan/wok van de bovenste lijn van plaatsstaal dus. Ik heb hem ingebrand en 1 keer gebruikt en kan er dus nog niet heel veel over zeggen. Voor de prijs is het een degelijke pan, ik vraag me alleen wel af of je de seasoning net zo glad kunt krijgen als bij RVS. Verder kan plaatsstaal roesten dus is het niet zo onverwoestbaar als RVS. Mijn oude plaatstalen wok die ik al zeker 5 jaar niet had gebruikt vond ik het meer waard om weer helemaal op te knappen.
     
    Laatst bewerkt:
    B2E14EBE-49CE-4817-A85E-BCF8DF9514C2.jpeg
     
    Back
    Naar boven