MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

  • Na die training van gisteren vandaag zo fucked up wakker geworden, damn. Benen zijn super sore en mijn hele lichaam smeekte me gewoon om in bed te blijven liggen. Probeer dan maar eens om 5 uur in de ochtend op te staan, cardio te gaan doen en naar de gym te gaan voor arms. Niet gedaan dus vandaag :o Hele dag een beetje series zitten te binge watchen en sporadisch de telefoon opgenomen als er iemand belde werkgerelateerd. Thuiswerken FTW:hahaha:

    Ook 1 meal weggelaten vandaag, omdat ik dus laat was opgestaan en vandaag vroeg wil gaan slapen. Maar dat kan ik wel hebben denk ik want ik woog vanochtend 113 kilo. :o Ik snap niet waarom dat gewicht zo hard omhoog blijft gaan... Maarja, boeiend... ik ben er eigenlijk juist wel blij mee.
     
    Na die training van gisteren vandaag zo fucked up wakker geworden, damn. Benen zijn super sore en mijn hele lichaam smeekte me gewoon om in bed te blijven liggen. Probeer dan maar eens om 5 uur in de ochtend op te staan, cardio te gaan doen en naar de gym te gaan voor arms. Niet gedaan dus vandaag :o Hele dag een beetje series zitten te binge watchen en sporadisch de telefoon opgenomen als er iemand belde werkgerelateerd. Thuiswerken FTW:hahaha:

    Ook 1 meal weggelaten vandaag, omdat ik dus laat was opgestaan en vandaag vroeg wil gaan slapen. Maar dat kan ik wel hebben denk ik want ik woog vanochtend 113 kilo. :o Ik snap niet waarom dat gewicht zo hard omhoog blijft gaan... Maarja, boeiend... ik ben er eigenlijk juist wel blij mee.
    Kan je je veters nog makkelijk strikken?
     
    Vandaag schouders gedaan. Is nu de derde keer dat ik schouders apart train en ik moet zeggen dat het zeer goed bevalt. De pomp is na 3-4 oefeningen zo extreem in mijn delts dat het gewoon zeurende pijn begint te doen, lol. Eigenlijk geen andere bodypart, behalve quads, waar ik eenzelfde soort pomp ervaar. Het is ook TOTAAL niet te vergelijken met wanneer je 2-3 oefeningen voor delts na chest doet. Ik snap de bedoeling daarachter wel en ik heb het laatste halfjaar ook zo getraind, maar volgens mij is dit toch “beter”... Voor mij dan.

    Voor wie het interessant vindt:

    1. Rear delt swings op een incline bench - 4x25
    2. DB press - steeds sets van 8 totdat ik niet of nauwelijks 8 haal, daarna een dubbele dropset van 6-8 reps per drop.
    3. Seated side lateral swings - 4x20. Ik pak 20kg dumbbells en doe gewoon swings tot ik 20 haal. De laatste paar reps zijn uiteraard wel een heel korte ROM maar dat is ook de bedoeling. Echt heel pijnlijk dit.
    4. Seated full ROM side lateral raises - 4x10. Hier doe ik ongeveer de helft van het gewicht van de swings en de helft van het aantal reps. Na die swings ben je echt extreem verzwakt en voel je een gekke burn.
    5. BB shrugs - 3x10 met een zwaar gewicht en 1-2 sec flex on top.

    Dat was ‘em...
    Laatste paar dagen een beetje vermoeid. Vermoeid van het trainen maar ook van het eten. Ik voel me soms echt een disgusting fat fuck, lol. Nog een maandje volhouden dit. Komt wel goed!
     
    Alles ok hier?
     
    Alles ok hier?

    Ja hoor... Had afgelopen week wel een beetje een totale ineenstorting waarbij ik echt 0,0 energie, zin en kracht had om elke ochtend uit bed te komen, laat staan om te trainen :o gewoon zo tyfus vermoeid dat ik niet eens normaal kon denken. Kwam denk ik doordat ik de laatste paar weken een beetje te fanatiek was met dropsets en andere intensifiers en dat soort shit, elke training. Uiteindelijk 3 dagen totale rust genomen, geen gym, geen cardio, niks. Zoveel mogelijk geslapen en gechilld.

    Nu weer een week bezig en voel me goed... Nog 3 weken bulken te gaan. Calories zijn over de 5500, gewicht rond de 114-115. Het is echt ff afzien... het eten bedoel ik dan vooral.
     
    Ja hoor... Had afgelopen week wel een beetje een totale ineenstorting waarbij ik echt 0,0 energie, zin en kracht had om elke ochtend uit bed te komen, laat staan om te trainen :o dus 3 dagen totale rust genomen, geen gym, geen cardio, niks.

    Nu weer een week bezig en voel me goed... Nog 3 weken bulken te gaan. Calories zijn over de 5500, gewicht rond de 114-115. Het is echt ff afzien... het eten bedoel ik dan vooral.
    Tering , dan ben je flink buff. Pics?.
     
    Ja hoor... Had afgelopen week wel een beetje een totale ineenstorting waarbij ik echt 0,0 energie, zin en kracht had om elke ochtend uit bed te komen, laat staan om te trainen :o gewoon zo tyfus vermoeid dat ik niet eens normaal kon denken. Kwam denk ik doordat ik de laatste paar weken een beetje te fanatiek was met dropsets en andere intensifiers en dat soort shit, elke training. Uiteindelijk 3 dagen totale rust genomen, geen gym, geen cardio, niks. Zoveel mogelijk geslapen en gechilld.

    Nu weer een week bezig en voel me goed... Nog 3 weken bulken te gaan. Calories zijn over de 5500, gewicht rond de 114-115. Het is echt ff afzien... het eten bedoel ik dan vooral.
    Zorg dat je er ook nog een beetje van geniet en dat het een plezier blijft. De rest is redelijk onbelangrijk (ik weet het, klinkt gay, maar het is maar een hobby)
     
    115kg is echt wel big :o ook benieuwd naar pics.
     
    Niet om pessimistisch te zijn maar dat valt vies tegen op 183/185 of je moet stage ready 115kg zijn.
    Can confirm, zat zelf ook op de piek van m’n bulk op ~110kg en zag er alles behalve indrukwekkend uit. Bloated as fuck, vochtig en alles wat daarbij hoort is het laatste waar je aan denkt een foto maken van je shape
    :o


    Tuurlijk zie je er voor de normale persoon groot uit. Maar voor de echte bb fanaat zie je er pas echt indrukwekkend uit op 1.85 met een contestshape van 100kg en hoger of je moet al de meest genetische spierinserties hebben met een kindertaille.
     
    Niet om pessimistisch te zijn maar dat valt vies tegen op 183/185 of je moet stage ready 115kg zijn.
    Hoe kom je daar bij of is dit sarcastisch?
    Wesley Vissers woog on stage112 kg bij 1,89 meter. Arnold nog minder.
    Edit: of bedoel je met stage ready voorafgaand aan je prep?
     
    Hoe kom je daar bij of is dit sarcastisch?
    Wesley Vissers woog stage ready 112 kg bij 1,89 meter. Arnold nog minder.
    Je moet mensen ook niet vergelijken met wesley vissers. De meesten kunnen zwaarder zijn dan hij en minder groot zijn, zijn musclebellies zijn veel groter en boller
     
    Hoe kom je daar bij of is dit sarcastisch?
    Wesley Vissers woog stage ready 112 kg bij 1,89 meter. Arnold nog minder.
    Dan noem je wel een van de meest elite bb met super genen. 100kg op die lengte in wedstrijdshape is al absurd!
     
    Je moet mensen ook niet vergelijken met wesley vissers. De meesten kunnen zwaarder zijn dan hij en minder groot zijn, zijn musclebellies zijn veel groter en boller
    Eens
     
    Dan noem je wel een van de meest elite bb met super genen. 100kg op die lengte in wedstrijdshape is al absurd!
    Ik woog 98 kg bij de contest en mijn fysiek is verre van indrukwekkend en niet groot. Ik denk dat ik het begrip stage ready verkeerd opvatte. Ik dacht dat op het podium bedoeld werd.
     
    Shaun Clarida weegt net 80kg on stage

    A10DA2F4-7273-41B6-9712-2FD6D67928EF.png

    Ja hij is een midget maar zet het even in perspectief. Dit is 80kg
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Je moet mensen ook niet vergelijken met wesley vissers. De meesten kunnen zwaarder zijn dan hij en minder groot zijn, zijn musclebellies zijn veel groter en boller
    Zeker waar. Daarom kun je ook niet direct iets zeggen enkel gebaseerd op lengte en gewicht. Kijk maar naar de categorie tot 80 kg bij pro's
     
    Back
    Naar boven