AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

Het zijn op zijn minst wel de echte real life dingen die er toe doen die je wakker houden. En je hebt besef van de echte prioriteiten en bent bereid er aan te werken, dat is wat telt! Is helemaal niet gay... enkel voor die sukkels, keyboard warriors hier die zich voordoen als alpha male en geen besef hebben waar het in de echte wereld om gaat en belangrijk is. Waar jij je dus niet hoeft tegen te verantwoorden.
 
Zowww, deze morgen even alle alcohol in de glasbak gegooid (toch maar super goedkope cava hoor) dan is die verleiding weg, goed voor de cut, goed voor m’n algemeen welzijn. De 30ste op m’n verjaardag als ik minstens 2kg vet kwijt ben trek ik een fles 43 open als beloning :p (1tje :p)
 
Morgen start cut (vandaag gaat dat niet echt lukken) :p
plan van aanpak: voormiddag enkel een Shake. Smiddags brood met kip, tussendoor 2x zo een Lidl eiwit yoghurtje, kleinere portie avondeten met meer groenten en beetje pinda’s ofzo voor het slapen, geen drinken met kcal. echt tellen ga ik niet doen zolang ik gewicht verlies. Af en toe wel eens een koekje ofzo. Wat voor kcals dit zijn geen idee maar in ieder geval een stuk minder dan afgelopen weken (en vooral gezonder)
gewicht vanmorgen onder de 103kg (had 102 verwacht dus cava nog voor cruise met beperkt trainen) eerste doel is 100kg, vanaf dan bekijken en rustigaandoen tot een gewicht dat er goed uitziet (zal ergens tussen 95 en 98 zijn)
Echt diep gaan doe ik niet meer aan mee voorlopig, smaller hoofd wat lijnen en geen Love handels is voldoende.(1ste doel)
ik zou graag de shape van 2j terug hebben (was ook maar 96kg ofzo maar mooi droog en zag er gewoon goed uit, is ook haalbaar), maar dat zal pas lukken na een volgende blast en dat wil ik pas na dit schooljaar doen.

straks ff wat Lange afstand farmers als training en conditie ineen.


C387E81E-F6AD-4D05-A2B9-265140DFFB9F.jpeg

9FED2E77-FA8E-4B4A-A827-88C176F4C409.jpeg
 
Wat voor spuit heb je precies gekregen? en werkt ie een beetje.
 
Zowiezo zonder probleem, srs al vaker gedaan
In 1 spuit een ganse vial
Haha fakkin lomp 10ml spuitjes?
Toen ik 8ml zetten lekker 4/4 in beide quads, 10ml in 1 quad zetten poh🤣👌
 
Heb die dingen toevallig net besteld. Ben eens benieuwd hoe ik ze ga integreren.
 
Heb die dingen toevallig net besteld. Ben eens benieuwd hoe ik ze ga integreren.
Ik gebruik ze voor hammer curls heel soms voor de Leut, bijnOHP voor ik een fat bar had gemaakt en nu als handgrepen voor Bands. Voor die 10e dat ze kosten een hele fijne investering
 
Cutten en beperkt kunnen trainen? Niet bang voor een vertekenend gewichtsverlies en/of extra snel spiermassa verliezen?

+ Lijkt mij ook dat je flink eronder duikt met dat eetschema?
 
Training:

-lat pulley triceps pushdowns met brede bar
-banded flyes
-gewone flyes
-front en side raises
-dumbell press 15 graden

alles redelijk licht, daarom zet ik er ook geen gewichten bij (ego-kwestie :p). Zet mij enkele weken volledig op revalidatie in (buiten bij rug en sommige benen oefeningen). Ik heb verschillende keren horen vallen dat de pijn van m’n schouder nu alleen gemaskeerd is, dus ik ga hem nu even echt niet weeral verneuken. En daarbij zijn de gewichten bij een cut ook weer niet zo extreem belangrijk, als er maar getraind word met inzet. (Al is die eerlijk gezegd behoorlijk miniem)
Na de vorige (goed bedoelde) reacties van leden met toch wel ervaring op flat bench op flikker ik hem uit het schema, let op, tijdelijk, al eens proberen dit 4 weken te doen. Dips ook even niet meer en Cgbp ook niet, als de pijn WEG is weer vanaf 0 opbouwen, en dan verdubbel ik zonder probleem Shadow Project zijn bench :orly:


na jaren trainings (kuch kuur) ervaring besef je ook dat slechte periodes met een gedegen kuur zo ingehaald zijn (al is dit natuurlijk niet de slimme manier, maar het brengt een beetje gemoedsrust)

Voor de rest vakantie, zoontje word deze paasvakantie 2, ik ben een wipwap aan het maken voor hem want dat wilt hij echt graag. Ik kan echt genieten van dit soort projecten, zeker als hij constant komt kijken hoe het gaat.

Sinds ik geen alcohol drink (3 dagen ofzo :s) en geen friet/vet/chips eet op enkele dagen geen last van m’n chrohn, was te verwachten, houd ik ook geen maanden vol.

genoeg gezeur weer
(Even ook gaan body pics meer want daar doe ik niet aan mee als ik Chubs ben, wat irrelevante klus/gezin foto’s dan maar :) )

DC0CFEF3-0613-48AB-9DAF-F80BA80D3B61.jpeg
 
Cutten en beperkt kunnen trainen? Niet bang voor een vertekenend gewichtsverlies en/of extra snel spiermassa verliezen?

+ Lijkt mij ook dat je flink eronder duikt met dat eetschema?
Gegarandeerd spierverlies (al zal dat echt beperkt zijn op 2 weken), het gaat om het vocht/glycogeen, vet is er op 2 weken maar zielig weinig van af.

heb redelijk weinig schrik voor spierverlies omdat ik blast cruise, al begint dat vele cruisen wel op mijn zenuwen te werken, maar blasten vind ik ook niet meer zo leuk :)
 
Zit je er wel eens over te denken om volledig off te gaan?(of trt mits nodig)
 
Back
Naar boven