AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor de bestelling! Na het plaatsen van de bestelling kun je op die bevestigingspagina nog een account maken. Als je die al hebt afgesloten denk ik niet dat je bestelling nog aan je account gekoppeld kan worden, maar je kunt het uitproberen door een account te maken met hetzelfde e-mailadres als waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

Ja de indicatie is 5 tot 10 dagen zoals vermeld op de website ;) Je krijgt vanzelf per e-mail bericht van ons zodra de bestelling is verzonden, de eerstvolgende werkdag zal er dan geleverd worden (mocht je niet thuis zijn dan kun je altijd nog een andere afspraak maken met de transporteur).
Helemaal goed. Jij ook bedankt en een goed weekend!
 
Enig idee wanneer die knappe ATX urethane dumbbells weer op voorraad komen?
 
Is er al iets bekend over de ATX afwerpmatten? Wanneer deze weer te verwachten zijn?
 
En is er al een datum bekend voor ATX cable crossover cco600? Er werd begin april gezegd

 
En is er al een datum bekend voor ATX cable crossover cco600? Er werd begin april gezegd

Volgens mij hebben we altijd gezegd dat dit niet voor mei zal zijn. Het is helaas lastig voorspellen nu.

Maar voor levering in mei zou de productie nu langzaam afgerond moeten zijn maar dit is helaas nog niet het geval. De komende 5-6 weken zullen deze helaas dus sowieso nog niet binnenkomen.
 
Fitness Seller Is er al iets bekend over (ATX) power- of halfracks met een cable attachment, zoals: https://www.fitness-seller.nl/atx-half-rack-hrx-620/
Heb even teruggescrolled maar kan er niks over vinden.
Levertijden? Die staan vermeld op de productpagina en als er niets bij staat dan kun je ervan uitgaan dat dat product de komende 1-2 maanden nog niet zal binnenkomen.

Alleen de PRX-750 en PRX-755 zullen op korte termijn binnenkomen. De HRX-620 heb je net gemist (twee weken geleden binnenkomen), het zal nu weer enkele maanden duren voordat deze weer binnenkomt.
 
Levertijden? Die staan vermeld op de productpagina en als er niets bij staat dan kun je ervan uitgaan dat dat product de komende 1-2 maanden nog niet zal binnenkomen.

Alleen de PRX-750 en PRX-755 zullen op korte termijn binnenkomen. De HRX-620 heb je net gemist (twee weken geleden binnenkomen), het zal nu weer enkele maanden duren voordat deze weer binnenkomt.
Dank voor de snelle reactie! Is er toevallig ook al iets bekend over de levertijd van de ATX spotter arms 600 / 50 cm?
 
Dank voor de snelle reactie! Is er toevallig ook al iets bekend over de levertijd van de ATX spotter arms 600 / 50 cm?
Nee, daar is nog niets van bekend. Als een levertijd bekend is dan vermelden wij dat op de productpagina en als er niets bij staat dan kun je ervan uitgaan dat dat product de komende 1-2 maanden nog niet zal binnenkomen.
 
Was de voorraad van de ATX Leg lift option zo laag of ging ie gewon zo hard?
 
Daarnet email gekregen dat de Atx Leg Lift terug op voorraad was. Meteen aangeklikt en in het winkelmandje geplaatst. Tijdens het afrekenen was het product alweer uit voorraad. Zoiets zou toch niet mogen? Alsof je in de supermarkt iets in je winkelmand legt en aan de kassa, terwijl je je portemonnee neemt, iemand anders het product uit de mand neemt en ermee gaat lopen 😒
 
Ik kreeg ook mijn mail binnen, binnen halve minuut bestelling af kunnen ronden en eindelijk gelukt na vier maanden😅.
 
Daarnet email gekregen dat de Atx Leg Lift terug op voorraad was. Meteen aangeklikt en in het winkelmandje geplaatst. Tijdens het afrekenen was het product alweer uit voorraad. Zoiets zou toch niet mogen? Alsof je in de supermarkt iets in je winkelmand legt en aan de kassa, terwijl je je portemonnee neemt, iemand anders het product uit de mand neemt en ermee gaat lopen 😒

zo'n functionaliteit is doorgaans wat lastiger te ontwikkelen dan een dommer bestel optie die pas op moment van afrekenen kijkt of er nog iets is.
op het moment dat iemand een artikel in zijn winkelwagentje plaatst, zou er 1 van de voorraad af moeten worden gehaald, maar als die persoon vervolgens niks doet, dan moet na het verlopen van zijn sessie weer teruggeplaatst worden in de voorraad (nb dit gebeurt niet fysiek, maar gewoon in database-tabel)

Maar ik ben het er mee eens, het is wel klantvriendelijker als het zo zou werken.
Wat ik me in het verlengde afvraag: kan je achteraf nog bestellingen laten combineren tot enkele leveringen, want als het zo werkt (pas bij afrekenen wordt gekeken of er nog voorraad is) en je wil verschillende artikelen kopen, dan ga je eigenlijk niet het risico nemen dat je dingen lang in je winkelwagentje hebt (waarna bij afrekenen dan blijkt dat alles inmiddels niet meer op voorraad is) en kan je beter alle artikelen direct los afrekenen, zodra je het artikel in je winkelwagentje hebt geplaatst, want dan is de kans groter dat je nog een deel van je wensenlijst kan kopen (maar dan moet je nu wel elke keer opnieuw door de betaalmolen heen en dubbele verzendkosten aftikken)

bij sommige webshops lijkt het winkelwagentje meer als bij een fysieke supermarkt, wat in je wagentje ligt is gereserveerd voor jou, maar bij andere lijkt het als bij een kijkshop: Je vinkt aan op het lijstje wat je allemaal wil en pas bij afrekenen kom je erachter of je nog op tijd bent.
 
Was de voorraad van de ATX Leg lift option zo laag of ging ie gewon zo hard?
Ja het waren maar 9 stuks ofzo. Dit was geen levering, deze exemplaren hadden we nog over van de vorige levering (geannuleerde bestellingen en bestellingen waarvan de betaling niet meer is afgerond).

Daarnet email gekregen dat de Atx Leg Lift terug op voorraad was. Meteen aangeklikt en in het winkelmandje geplaatst. Tijdens het afrekenen was het product alweer uit voorraad. Zoiets zou toch niet mogen? Alsof je in de supermarkt iets in je winkelmand legt en aan de kassa, terwijl je je portemonnee neemt, iemand anders het product uit de mand neemt en ermee gaat lopen 😒
Ik snap je frustratie maar als iemand anders eerder heeft afgerekend dan had die persoon het product waarschijnlijk ook al eerder in zijn winkelwagen geplaatst dan jij. Er is dus niets uit jouw winkelwagen 'gestolen'. Als we met een 'gereserveerde winkelwagen' zouden werken zoals hierboven geopperd wordt dan had jij het product waarschijnlijk dus niet eens meer in je winkelwagen kunnen plaatsen. Het eindresultaat blijft hetzelfde, iemand anders was net iets sneller.

Het is helaas allemaal niet optimaal nu. Zolang de voorraadtekorten en de enorme vraag naar deze producten aanhouden, kunnen wij daar jammer genoeg niets aan veranderen.
 
<knip>
Wat ik me in het verlengde afvraag: kan je achteraf nog bestellingen laten combineren tot enkele leveringen, want als het zo werkt (pas bij afrekenen wordt gekeken of er nog voorraad is) en je wil verschillende artikelen kopen, dan ga je eigenlijk niet het risico nemen dat je dingen lang in je winkelwagentje hebt (waarna bij afrekenen dan blijkt dat alles inmiddels niet meer op voorraad is) en kan je beter alle artikelen direct los afrekenen, zodra je het artikel in je winkelwagentje hebt geplaatst, want dan is de kans groter dat je nog een deel van je wensenlijst kan kopen (maar dan moet je nu wel elke keer opnieuw door de betaalmolen heen en dubbele verzendkosten aftikken)
</knip>

Dit vind ik wel een interessante. Vooral die verzendkosten kunnen best oplopen namelijk.

En: misschien een long shot, maar Fitness Seller , heb je enig zicht op de aantallen van de leg lift en de Multi Bench MBX-660 die jullie verwachten?
 
Dit vind ik wel een interessante. Vooral die verzendkosten kunnen best oplopen namelijk.

En: misschien een long shot, maar Fitness Seller , heb je enig zicht op de aantallen van de leg lift en de Multi Bench MBX-660 die jullie verwachten?
Ja dat doen klanten constant. Dan plaatsen ze twee of drie bestellingen en vragen ze onze klantenservice om deze samen te voegen. Als dat lukt dan betalen we natuurlijk een deel van de verzendkosten terug - maar we kunnen in deze drukte niet altijd garanderen dat dit lukt. Als er duizend open bestellingen zijn en de bestelling is al in verwerking dan wordt het lastig om deze samen te voegen met andere bestellingen. Maar je kunt het altijd proberen, als de bestellingen snel na elkaar zijn geplaatst zou het wel moeten lukken maar als er een aantal dagen tussen zit dan wordt het lastiger.

Ja wij weten uiteraard hoeveel aantallen er van een product binnenkomen. Maar het maakt niet uit of dit 25 stuks of 100 stuks zijn want voor de MBX-660 zijn er momenteel bijvoorbeeld 962 mensen die zich hebben aangemeld voor een voorraadmelding (toevallig is dit ook het product met de meeste voorraadmeldingen in onze shop, gevolgd door de MBX-750 en de MBX-520).
 
Ja dat doen klanten constant. Dan plaatsen ze twee of drie bestellingen en vragen ze onze klantenservice om deze samen te voegen. Als dat lukt dan betalen we natuurlijk een deel van de verzendkosten terug - maar we kunnen in deze drukte niet altijd garanderen dat dit lukt. Als er duizend open bestellingen zijn en de bestelling is al in verwerking dan wordt het lastig om die nog fysiek uit te zoeken om daar andere bestellingen aan toe te voegen. Maar je kunt het altijd proberen.

Ja wij weten uiteraard hoeveel aantallen er van een product binnenkomen. Maar het maakt niet uit of dit 25 stuks of 100 stuks zijn want voor de MBX-660 zijn er momenteel bijvoorbeeld 962 mensen die zich hebben aangemeld voor een voorraadmelding (toevallig is dit het product met de meeste voorraadmeldingen, gevolg door de MBX-750 en de MBX-520).Voeg bestand toe

Maar het gaat sowieso nooit genoeg zijn om iedereen gelukkig te maken, lees ik. :) Extra hard m'n mail in de gaten houden dan, thanks in ieder geval.
 
Back
Naar boven