Fitness Seller

Brab0 & Gains (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Eindhove, Eindhove: boere! boere !😉
zo okeey?😁
 
Eindhove, Eindhove: boere! boere !😉
zo okeey?😁
24D97D7E-A562-4FE1-B0DB-ACA29F339804.jpeg
6F598DAA-D92C-4029-B2CB-2933C343043A.jpeg
 
Dinsdag 6-4-2021

Barbell bent over row
Opwarmen: 12 x 20 KG
1e set: 8 x 60 KG
4 setjes: 8 x 90 KG

Bicep curl
Opwarmen: 2 x 10 x 20 KG
4 setjes: 6 x 50 KG

Skull crushers
Opwarmen: 12 x 10 KG
4 setjes: 8 x 45 KG

Gaat lekker!
 
Woensdag 7-4-2021

Squat
Opwarmen: 10 x 20 KG
1e set: 5 x 60 KG
2e set: 3 x 100 KG
3e set: 5 x 115 KG
4e set: 4 x 115 KG
5e set: 5 x 115 KG

Bench press
Opwarmen: 2 x 10 x 30 KG
1e set: 3 x 70 KG
4 setjes: 5 x 85 KG

Military press (paused)
4 setjes: 5 x 50 KG

De squat niet helemaal goed uit kunnen voeren vanwege de sneeuw, het was spekglad :D Stijneke dit keer wel laten filmen, speciaal voor jou.
 
Laatst bewerkt:
Haha dit is idd wel grindmodus in dit weer zeg, lekker bezig
 
Woensdag 7-4-2021

Squat
Opwarmen: 10 x 20 KG
1e set: 5 x 60 KG
2e set: 3 x 100 KG
3e set: 5 x 115 KG
4e set: 4 x 115 KG
5e set: 5 x 115 KG

Bench press
Opwarmen: 2 x 10 x 30 KG
1e set: 3 x 70 KG
4 setjes: 5 x 85 KG

Military press (paused)
4 setjes: 5 x 50 KG

De squat niet helemaal goed uit kunnen voeren vanwege de sneeuw, het was spekglad :D Stijneke dit keer wel laten filmen, speciaal voor jou.

Bekijk bijlage 524776
Held! Die laatste rep.... Zelf heb ik nog een afdakje waar ik train.
 
Hele nette squat hoor, ga zo door

hardcore in die sneeuw, respect :D
 
Ja hier word ik oprecht blij van. Wat een mooi plaatje met die sneeuw. Zou zo een postkaart kunnen zijn. Iets om de kleinkinderen te vertellen :p nice work man!
 
Dit is echt stuff of legends man :roflol:
 
de manager van de sportschool verklaarde mij ook rijp voor het gesticht.
Ik zal het maar niet ontkennen :bang:
Ach sommige snappen dat niet als je voor vandaag die sets reps wil dat dit niet morgen kan :p idem hier en best wel zalig dat ik bij min 6 heb getraind gehad onder de carport. Had achteraf gezien wel iets.
 
Ach sommige snappen dat niet als je voor vandaag die sets reps wil dat dit niet morgen kan :p idem hier en best wel zalig dat ik bij min 6 heb getraind gehad onder de carport. Had achteraf gezien wel iets.

ja het is bij mij ook een rare stoornis :p het voelt goed om bezig te zijn, verstandig was het niet. Ik voelde m’n voeten gewoon wegglijden.
 
ja het is bij mij ook een rare stoornis :p het voelt goed om bezig te zijn, verstandig was het niet. Ik voelde m’n voeten gewoon wegglijden.
Dat is helemaal niet ideaal :p
 
Ergens is het natuurlijk totale mongolen shit. Je had 100x beter een goblet squat kunnen doen of whatever. Ik vind trainen in de sneeuw wel hardcore (doet me denken aan de oude world's strongest man afleveringen) maar squats is wel serieus (na overhead press) het gevaarlijkste wat ik me kan bedenken qua wegglijden :roflol:
 
Allemaal heel stoer en hardcore natuurlijk maar als je een beetje nadenkt is het natuurlijk te achterlijk voor woorden.
 
Dat is helemaal niet ideaal :p
Ergens is het natuurlijk totale mongolen shit. Je had 100x beter een goblet squat kunnen doen of whatever. Ik vind trainen in de sneeuw wel hardcore (doet me denken aan de oude world's strongest man afleveringen) maar squats is wel serieus (na overhead press) het gevaarlijkste wat ik me kan bedenken qua wegglijden :roflol:
Allemaal heel stoer en hardcore natuurlijk maar als je een beetje nadenkt is het natuurlijk te achterlijk voor woorden.

We zijn het allemaal eens met elkaar (komt niet vaak voor dus laten we dat koesteren).
 
Ik ben het best vaak met Bokito eens, alleen op alle vlakken waar we het niet eens zijn, is het veel leuker om haat te geven dan complimenten :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven