AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hoezo tegen verwachting in? :P
    Aardig goed gepresteerd afgelopen tijd maar een lead collega werd out of the blue ineens er een soort van uitgeknikkerd, dus dan ga je je toch afvragen waarom iemand met meer skills dan jij van z'n positie afgeschopt wordt. Maar skills zijn niet alles zo blijkt maar weer.
     
    1617823460921.png

    1617823442547.png


    Wat is dit dan joh, ram er dan gewoon gelijk wat speed in
     
    Bekijk bijlage 524831
    Bekijk bijlage 524830

    Wat is dit dan joh, ram er dan gewoon gelijk wat speed in
    Octodrine is volgens mij hetzelfde als DMHA. DHMA is een afgeleide van 1,3-DMAA en is inmiddels volgens mij ook niet meer toegestaan in NL.
    Neem dan gewoon een PWO met 1,3-DMAA, zoals Jack3d (oude formule), Monster / Black Booster of Cocaine.
     
    Octodrine is volgens mij hetzelfde als DMHA. DHMA is een afgeleide van 1,3-DMAA en is inmiddels volgens mij ook niet meer toegestaan in NL.
    Neem dan gewoon een PWO met 1,3-DMAA, zoals Jack3d (oude formule), Monster / Black Booster of Cocaine.
    Wil het één keertje proberen (pre met DMAA dan) maar heb geen zin om zo'n een hele pot pre te kopen, ik gebruik bijna nooit pre (echt eens in het jaar ofzo) dus vind het zonde om dan gelijk zo'n heel potje aan te schaffen :p
     
    Ging de tijd maar net zo snel als bij powerlift sets
     
    Back
    Naar boven