XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zie dat moment van Drenthe helemaal voor me, iedereen interesse in OS en Drenthe die even geen aandacht krijgt en zich er geen raad mee weet.
Denk dat sommige nuchtere spelers het behoorlijk zwaar hebben in de dagelijkse omgang met dat soort types.
 
Volledige naamJürgen Norbert Klopp
BijnaamThe normal one


:lol:

Heb m ook wel eens raar zien doen langs de lijn
 
Ik zie dat moment van Drenthe helemaal voor me, iedereen interesse in OS en Drenthe die even geen aandacht krijgt en zich er geen raad mee weet.
Denk dat sommige nuchtere spelers het behoorlijk zwaar hebben in de dagelijkse omgang met dat soort types.

Ik vraag me ook weleens af hoe de wat intelligentere voetballers zoals bijvoorbeeld (kan ff geen intelligentie NL elftal speler noemen) een Jan Vertonghen daarmee om gaat als het merendeel van je collega’s fucking domme mongolen zijn. Die gasten zien elkaar vaker dan dat ze hun kinderen en familieleden enzo zien... Lijkt me toch ik zekere zin vermoeiend als je je de hele dag loopt te ergeren aan het gedrag van al die gastjes
 
Voor sommigen zou een Oliver Kahn in de groep wel goed zijn ( of een Jan Wouters)
 
Ik zie dat moment van Drenthe helemaal voor me, iedereen interesse in OS en Drenthe die even geen aandacht krijgt en zich er geen raad mee weet.
Denk dat sommige nuchtere spelers het behoorlijk zwaar hebben in de dagelijkse omgang met dat soort types.
Hij als Surinamer zou in principe wel interesse moeten hebben in zwemmen. De enige Surinaamse gouden medaille ooit was met zwemmen. Anthony Nesty.

Hij zal er natuurlijk wel geen flauw idee van hebben.

Zie t al helemaal voor me in de kleedkamer. Krijg je zo een Sneidertje tegen Velthuizen.

Waar speel jij? Hoeveel verdien jij?
 
Huntelaar zat in de spelersbus en riep opeens heel hard: 'Kijk, een wielewaal!' Hij houdt van vogels. Dat is al lief en ook weer eens iets anders dan Gregory van der Wiel, die inmiddels het volledige werk van rapper MC KillaLot op zijn rug heeft laten tatoeëren.
Zo’n jongen, Klaas-Jan Huntelaar, die gun je het beste, al zit hij in een rotberoep. Als hij wordt geïnterviewd, zie je het aan zijn gezicht. Verveling. Hij heeft het allemaal door. Huntelaar minacht de wereld waarin hij verkeert. Natuurlijk, ook hij noemt zijn trainer trainer, maar ik weet zeker dat Klaas-Jan het niet meent. Huntelaar kán helemaal niet onderdanig zijn.

Klaas-Jan voelt authentiek gewoon. Een slimme jongen die het spelletje met lichte tegenzin meespeelt. Een stuk geloofwaardiger dan bijvoorbeeld Foppe de Haan, die zich vier keer per jaar door een documentairemaker laat volgen om nog eens te laten zien hoe lekker gewoon hij is gebleven. Zo zie ik Foppe vooral, als een man die ’s ochtends fotografen opbelt om te vertellen welke route hij doodgewoon door het bos gaat rijden.
Huntelaar is al tijdens zijn carrière als profvoetballer superieur intelligent. Zoals ook Frank Rijkaard dat was. Ongenaakbare mensen die hun eigen gang gaan. Lekker voetballen en daarna met je vriendin op de bank een mooie vogelgids inkijken. Dát is inderdaad het mooiste beroep ter wereld.
 
Denk dat Kieft tijdens een kampioenschapfeest er heel erg moe van werd.
 
Kieft vindt het al klote als hij een gedichtje met Sinterklaas moet voorlezen.
Zal Gijp niks gebruiken? Die vindt dat toch eigenlijk ook niks, of soms ook weer wel?
 
Als ik kampioen van Nederland word zie ik het betrekkelijke er van in.

Als ik de wereldbeker mag vasthouden en omhoog houden komt er een passie bij me los :zweet:
 

Afrikaanse tackle
 
1:34 is ook prachtig
 
En dan te bedenken dat die wedstrijd tegen Argentinië in 74 een van de beste wedstrijden ooit was van Oranje
 
Back
Naar boven