MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo, een dag van de kaart af zijn en vergeten te eten heeft wonderen voor mijn pens gedaan.
Iemand een idee hoe lang diazepam van de dokter werkt want ik heb niet het gevoel dat ik al met de auto mag rijden (al voel ik mij best ok en wandel ik recht)
Bekijk bijlage 524852
Nog 4kg te gaan
Dude ik heb ook deze sokken! :)
 
Zijn dat die waar work opstaat?
 
Toch niet met sokken op de weegschaal? Dat geeft toch geen juist getal dan?
 
Toch niet met sokken op de weegschaal? Dat geeft toch geen juist getal dan?
Ik heb natuurlijk wel met mijn handen een beetje kracht op de wasbak gezet om te compenseren ;)
 
Even liggen googelen naar wat verantwoord is, halfwaardetijd van !100! Uur dus dat wilt zeggen de gehele week niet meer met de auto rijden denk ik.
Dan is een fles cava toch minder erg
39D0A69F-DBC6-4CB6-9CC9-B2A8E4BDC702.png
 
Ik heb niet helemaal gevolgd, wat heb je precies gedaan? (Per ongeluk) Veel meer valium genomen dan je mocht, je hand verbrand en zitten lullen op het forum?
 
Haha.

Diazepam... jeezes, na een paar dagen wist ik niet meer waar ik was. En overal viel ik te pas en te onpas in slaap :)
 

Wat is je ervaring met die kolomboor btw? Dat is toch een redelijk betaalbare? Voldoende tot 2cm diameter en 2-4mm dik staal? Ga binnenkort weer aan de gang, maar tot dusver altijd zitten kutten met het kapotdraaien van boren in een boormachine :D
 
Ik heb niet helemaal gevolgd, wat heb je precies gedaan? (Per ongeluk) Veel meer valium genomen dan je mocht, je hand verbrand en zitten lullen op het forum?
2 dozen diazepam per ongeluk binnen (begonnen bij pilletje of 4 maar voelde leuk :s )
Hand verbrand valt nogal mee, wat kleine plekjes vanwege lassen zonder handschoenen.

en idd heel veel onzinnig liggen lullen
 
Wat is je ervaring met die kolomboor btw? Dat is toch een redelijk betaalbare? Voldoende tot 2cm diameter en 2-4mm dik staal?
Rommel, centreert heel slecht en enorm zwakke motor dus slaat regelmatig
Vast
 
Kostte wel maar 80e ofzo bij de karwei
350watt zie ik, eerst even opzoeken wat die oude beestjes hebben, want kan mij nog herinneren dat die altijd goed werkte met die verwisselbare banden.
 
2 dozen diazepam per ongeluk binnen (begonnen bij pilletje of 4 maar voelde leuk :s )
Hand verbrand valt nogal mee, wat kleine plekjes vanwege lassen zonder handschoenen.

en idd heel veel onzinnig liggen lullen
Hopelijk niet te veel schade aan het thuisfront?
 
Hopelijk niet te veel schade aan het thuisfront?
ik was helemaal alleen thuis, kinderen op vakantie bij oma en vrouw is bezig met afstudeer project. geluk gehad :s
 
Back
Naar boven