AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Snijden in kinderlichamen anders dan levensreddend medisch handelen. Dat het überhaupt een discussie is.
     
    Ook als de kinderen opgroeien tot necrofielen, pedoseksuelen of iets anders waar (nu nog) een taboe opzit. Ik snap wat je bedoeld, maar het ligt niet aan der ouders, maar aan de normen en waarden die door de samenleving worden gedicteerd.
    Necrofilie en pedoseksualiteit zijn geen taboes en strafbaar bij wet.
     
    Je hebt een mooie "meid" leren kennen, ga je nu al 3 jaar mee samen en ze verteld dat ze vroeger een vent is geweest, hoe zou jij hier op reageren?
    Als je 3 jaar met een "meid" bent die vroeger een vent was en je hebt helemaal niets door dan ben je echt een mongool.
     
    Necrofilie en pedoseksualiteit zijn geen taboes en strafbaar bij wet.
    Toon jij me dat wetsartikel aangaande necrofilie dan eens?

    En waarom is het ineens geen taboe als het bij de wet verboden is? Wel makkelijk trouwens.
     
    Als je 3 jaar met een "meid" bent die vroeger een vent was en je hebt helemaal niets door dan ben je echt een mongool.
    Die Nickie De Jager heeft pas na 3-4 jaar verteld (toen het geforceerd geexposed werd door hackers) aan der vriend dat ze eerst een vent was.
     
    Als je 3 jaar met een "meid" bent die vroeger een vent was en je hebt helemaal niets door dan ben je echt een mongool.
    Idd, als je aam die schorre stem, schoudertjes en auto rij talenten nog niet door hebt dat het een man is ben je echt een mongool
     
    Die Nickie De Jager heeft pas na 3-4 jaar verteld (toen het geforceerd geexposed werd door hackers) aan der vriend dat ze eerst een vent was.
    Dat was nep
     
    Die Nickie De Jager heeft pas na 3-4 jaar verteld (toen het geforceerd geexposed werd door hackers) aan der vriend dat ze eerst een vent was.
    Dat geloof ik wel, maar dat maakt haar/zijn vriend niet minder een mongool.
     
    Idd, als je aam die schorre stem, schoudertjes en auto rij talenten nog niet door hebt dat het een man is ben je echt een mongool
    Dit, maar ook heel veel andere tekenen:
    - Het kutje. Sorry maar je gaat me niet vertellen dat een operatie een 100% identieke punani kan realiseren. Als je niet weet hoe een punani eruit ziet kan ik me wel voorstellen dat je niet beter weet.
    - Menstruatie? Tampons? Maandverband? Als mij vriendin een paar maanden lang geen tampons meer koopt ga ik me toch even afvragen wtf er aan de hand is
    - Beharing
    - Stem
    - Mannelijke en/of vrouwelijke trekjes waarbij je toch vraagtekens krijgt dat er iets niet klopt

    Een paar weken prima, shame on me, maar 3 fucking jaar? :roflol: :
     
    Dit, maar ook heel veel andere tekenen:
    - Het kutje. Sorry maar je gaat me niet vertellen dat een operatie een 100% identieke punani kan realiseren. Als je niet weet hoe een punani eruit ziet kan ik me wel voorstellen dat je niet beter weet.
    - Menstruatie? Tampons? Maandverband? Als mij vriendin een paar maanden lang geen tampons meer koopt ga ik me toch even afvragen wtf er aan de hand is
    - Beharing
    - Stem
    - Mannelijke en/of vrouwelijke trekjes waarbij je toch vraagtekens krijgt dat er iets niet klopt

    Een paar weken prima, shame on me, maar 3 fucking jaar? :roflol: :
    - Als ze opeens 2x zoveel lift

    Nee maar ben oprecht wel benieuwd hoe echt ze die vagina na kunnen maken
    Zal toch wel beter dan een fleshlight moeten zijn denk ik?
     
    - Het kutje. Sorry maar je gaat me niet vertellen dat een operatie een 100% identieke punani kan realiseren. Als je niet weet hoe een punani eruit zie
    Dus jij hebt een verbouwde weleens goed van dichtbij bekeken?

    weet.
    - Menstruatie? Tampons? Maandverband? Als mij vriendin een paar maanden lang geen tampons meer koopt ga ik me toch even afvragen wtf er aan de hand is
    Nooit gehoord van de pil door slikken, zonder stopweek, overlappende prikpil of een hormoonstaafje?
     
    Je wordt toch als kerel ook niet nat als je een kut hebt?
    Moet je niet altijd glijmiddel gebruiken of ?
     
    Dus jij hebt een verbouwde weleens goed van dichtbij bekeken?


    Nooit gehoord van de pil door slikken, zonder stopweek, overlappende prikpil of een hormoonstaafje?
    Nee, maar wel genoeg echte om te concluderen dat je dat niet operatief 100% namaakt.

    Waarom zou een transgender de pil slikken terwijl er geen kans op zwangerschap is? Of een prikpil nemen?

    Kijk jij zou er dus makkelijk een paar jaar lang intrappen.
     
    Waarom zou een transgender de pil slikken terwijl er geen kans op zwangerschap is? Of een prikpil nemen?
    Ik bedoel er mee te zeggen dat jij een vrouw die maandenlang niet menstrueert dus automatisch als transgender verdenkt.
     
    Ik bedoel er mee te zeggen dat jij een vrouw die maandenlang niet menstrueert dus automatisch als transgender verdenkt.
    Nee, retard. Ik zei dat ik me dan af ga vragen wat er aan de hand is. Met een vrouw ben je er naar alle waarschijnlijkheid prima van op de hoogte waarom ze maandenlang ineens niet menstrueert.
     
    Back
    Naar boven