AndroidHealthClinic

- (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik schat mijn lichaamsvetpercentage nu tussen de 17 en 18%. Ja ik zie er veel dikker uit. Dat komt door lange benen en kort bovenlichaam.
 
5-4-2021 calculator.png
 

DMX in ziekenhuis hartaanval :(
 
Ben gestopt met rukken. Heeft heel veel voordelen. De sexuele energie die je kwijtraakt met rukken kun je voor andere dingen gebruiken.
Had dit in 2019 ook gedaan voor 6 maanden lang. Had er een psychose door gehad omdat ik de energie niet goed kon omzetten in andere dingen. Dus ik had overtollige energie en dat kan in hoog gevoelige mensen leiden tot een psychose.
Deze keer probeer ik die energie dan om te zetten in andere dingen.
 
Ben gestopt met rukken. Heeft heel veel voordelen. De sexuele energie die je kwijtraakt met rukken kun je voor andere dingen gebruiken.
Had dit in 2019 ook gedaan voor 6 maanden lang. Had er een psychose door gehad omdat ik de energie niet goed kon omzetten in andere dingen. Dus ik had overtollige energie en dat kan in hoog gevoelige mensen leiden tot een psychose.
Deze keer probeer ik die energie dan om te zetten in andere dingen.
Had ook wat van die shit gelezen inderdaad, sexual transmutation ofzo? Weet dat er een paar gasten van een fitness discord waar ik op zat helemaal fan van waren.
Qua spiermassa enzo (dat het je testosteron verhoogt) is het onzin, maar qua focus en brainfog zou het moeten helpen
 
Had ook wat van die shit gelezen inderdaad, sexual transmutation ofzo? Weet dat er een paar gasten van een fitness discord waar ik op zat helemaal fan van waren.
Qua spiermassa enzo (dat het je testosteron verhoogt) is het onzin, maar qua focus en brainfog zou het moeten helpen
Ja man
Het werkt echt
In 2019 voelde ik me onbreekbaar door al die energie die ik had. Maar ik had het nergens in omgezet en kreeg een psychose.
Je kan dan ook beter dingen manifesteren
 
Ja man
Het werkt echt
In 2019 voelde ik me onbreekbaar door al die energie die ik had. Maar ik had het nergens in omgezet en kreeg een psychose.
Je kan dan ook beter dingen manifesteren
Succes ouwe, ik heb het ook een tijdje geprobeerd maar merkte zelf niet heel veel voordelen ofzo. Ik werd juist tering geil van elke lelijk meid in m'n buurt dus ben voor m'n eigen veiligheid maar gekapt :roflol:
 
Ja man
Het werkt echt
In 2019 voelde ik me onbreekbaar door al die energie die ik had. Maar ik had het nergens in omgezet en kreeg een psychose.
Je kan dan ook beter dingen manifesteren
Gebruikte je niet ook AAS toen? Lijkt me wel een belangrijkere factor...
 
Ben gestopt met rukken. Heeft heel veel voordelen. De sexuele energie die je kwijtraakt met rukken kun je voor andere dingen gebruiken.
Had dit in 2019 ook gedaan voor 6 maanden lang. Had er een psychose door gehad omdat ik de energie niet goed kon omzetten in andere dingen. Dus ik had overtollige energie en dat kan in hoog gevoelige mensen leiden tot een psychose.
Deze keer probeer ik die energie dan om te zetten in andere dingen.
Als oude rukker zal ik er wat van proberen te leren Mark.
 
Nvm
 
Laatst bewerkt:
Nvm
 
Laatst bewerkt:
k ik heb gister royaal verkloot. Had wiet gerookt en ging volop bingen.
Zie het als een leermomentje: van die troep afblijven dus. Blijkbaar triggert het bingen.
Of zorg ervoor dat je nergens grote hoeveelheden bingefood hebt liggen...
 
Laatst bewerkt:
Goed mijne man, maar verdubbel die extreme lage kcal dagen even, dan val je nog af , het steekt echt niet op een dag want zo vet ben je nu ook weer niet, het valt echt goed mee, maar op een BB forum lijkt zonder kleren bijna iedereen slacht klaar. je hoofd is al terug smaller (niet meer poeffie) en vergeet niet heel soms je te belonen Met en bbq of een hamburger, zonder tot het extreme te overcompenseren.

Eet gezond en normaal met een licht kcal tekort, fuck die dagen dat het je eens niet lukt en verpest die opvallend goede arm;rug massa niet door te extreem te crashen.
Je hebt kennis over trainen, je hebt kennis over voeding, met lang denken en impuls controle weet je eigenlijk hoe het spelletje werkt,

blijf van wiet en speed af want het is alleen maar goed voor mensen die het op een festivalletje ofzo doen en sterk genoeg zijn om grenzen te trekken kwa gebruik. Niet voor iedereen weg gelegd, zelf kan ik het ook niet, blijf er ver bij wegq

en ga terug rukken want dat is de enige leuke cardio :p
 
Back
Naar boven