XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met zoveel diazepam ben je wel dik een week onder invloed ja., stapelt hard.
 
Thnx, maar het was echt meer dan 30, waren pillen van 10mg en 2 volledige doosjes :(

voel mij nu nog steeds relaxed maar kan wel weer normaal doen, maar auto rijden durf ik niet, en volgende week heb ik hem toch wel nodig
Kan je niet van overdosen ofzo? Ben er niet zo in thuis maar lijkt me best gevaarlijk 2 dozen
 
Met zoveel diazepam ben je wel dik een week onder invloed ja., stapelt hard.
Vrees er ook voor, van de stacker pro voel in echt niets op het moment (wat heel raar is)
 
Kan je niet van overdosen ofzo? Ben er niet zo in thuis maar lijkt me best gevaarlijk 2 dozen
Alleen maar black out als je niet combineert is het niet dodelijk
A093387B-5EE8-4E05-81AD-D2436A78F127.png
 
Training:
- gestrekte arm pulldowns
-crunches
-box squat: opwarming topset 150x6 (met even zitten op bankje) (een van mijn sterkst uitgevoerde ooit)
-squat 1x10x100, meer Lukte niet meer
-heel lichte banded rows en banded flyes

fijne training.
image.jpg
 
Maat niet om het 1 of ander maar waarom pak je die medicatie?
Ik maak me een beetje ongerust :(
 
Maat niet om het 1 of ander maar waarom pak je die medicatie?
Ik maak me een beetje ongerust :(
was voor de spierspanning in mijn schouder te verminderen tot de cortisone werkt,
vond het na enkele pillen zo leuk dat ik het ben beginnen misbruiken tegen de verveling. Het is gelukkig op nu, maar voel me nog steeds een beetje onder invloed. Wel spijt van.
 
Kop op man. Je bent een sterke gast.
Als dadelijk die blessure weg is dan pak jij het weer mooi op. Alle vertrouwen in.

Ik vergeet die bench press van jou nooit meer. 140 kg drukken alsof’ie een eitje aan het bakken was :D Dat gaat weer terug komen hoor.
 
Plannen voor de rest van de dag: beetje tv kijken, extra lief doen tegen het vrouwtje, middagdutje en dan maar een beetje beginnen leren voor de examens (als ik mij kan concentreren) anders wat wandelen en hopen dat ik morgen terug de oude ben.
 
Plannen voor de rest van de dag: beetje tv kijken, extra lief doen tegen het vrouwtje, middagdutje en dan maar een beetje beginnen leren voor de examens (als ik mij kan concentreren) anders wat wandelen en hopen dat ik morgen terug de oude ben.
We vertrouwen er op dat jij jezelf weer bijeen raapt en gewoon verder gaat. Wat als het jouw niet lukt ?
Wat moeten wij, jouw volgers dan nog ? Succes pik, en netjes squaten hé, knietjes recht of iets naar buiten :thumb:
 
We vertrouwen er op dat jij jezelf weer bijeen raapt en gewoon verder gaat. Wat als het jouw niet lukt ?
Wat moeten wij, jouw volgers dan nog ? Succes pik, en netjes squaten hé, knietjes recht of iets naar buiten :thumb:

Wie is we?
 
We vertrouwen er op dat jij jezelf weer bijeen raapt en gewoon verder gaat. Wat als het jouw niet lukt ?
Wat moeten wij, jouw volgers dan nog ? Succes pik, en netjes squaten hé, knietjes recht of iets naar buiten :thumb:
natuurlijk!!, ik heb kinderen die zoiets nooit mogen zien en herinneren, en mijn vrouw flikkert mij zonder verpinken buiten als deze “grapjes” vaak voorkomen, helemaal terecht, sterke vrouw op dat vlak.Als ik ooit de verslaafde kant op ga, is het naar een instelling en mag ik het huis pas binnen zodra ik “genezen“ ben. Ze weet over mijn verleden en heeft duidelijke, rechtvaardige eisen, (die ik persoonlijk vaak niet leuk vind :p) maar die mij wel helpen mij meestal te gedragen als een vent, alleen zijn kan ik echter niet, doe ik stomme dingen, die kracht heb ik nog niet en kan moeilijk met m’n gedachten om.

squat gaat goed, zeker de box, (minder diep en verplicht mijn knieën breed te houden) Op een dag lukt de normale ook, en anders blijft het box.

Als ik mijn log en postst doorlees, krommen mijn tenen soms wel en denk ik “wat is dit voor shit” met de nodige teleurstelling em schaamte,

Maar ik vertik het alles perfect te laten lijken, want zo is het (mijn) leven niet,
Zie veel eigenschappen van mezelf graag heel anders, en kan gruwelijk jaloers zijn op anderen die wel consistent en volhoudend zijn.

Maar ik ben de afgelopen jaren al heel blij dat ik mij vaak gelukkig voel door de kids en gezin. Heb doodsangsten dat ik het verneuk want ik kom nooit meer beter terecht

(aan mijn teksten te lezen werkt die valium nog steeds want praat zelden (en zeker ongevraagd) over gevoelens :p
 
Goede vrouw heb je bro. Ik ken zat gasten bij wie de vrouw juist aanzet tot gekke shit. Aanzetten tot samen partyen op drugs. Aanzetten tot meer roids zodat je een beter fysiek hebt voor de vrouw. Aanzetten tot "stoute shit" zodat zij duurdere shit kan kopen.
 
Ik heb er alleen vertrouwen in je als je ekte drugs gerbuikt zoals amfetamines. Flikker die benzo beta shit weg.
Ooit aan amphetamines gehangen toen ik bouwvakker was, durf ik alleen op een festival aan te raken (al was de afkick extreem makkelijk

benzos zijn mijn ondergang, kan er niet mee omgaan en kan ik niet in mijn buurt hebben. Ergste afkick ooit na jaren dagelijks gebruik
 
Ik ben echt blij dat je onder invloed was ouwe (jij niet maar goed), ik was bang dat je nuchter helemaal doorgedraaid was
 
Goede vrouw heb je bro. Ik ken zat gasten bij wie de vrouw juist aanzet tot gekke shit. Aanzetten tot samen partyen op drugs. Aanzetten tot meer roids zodat je een beter fysiek hebt voor de vrouw. Aanzetten tot "stoute shit" zodat zij duurdere shit kan kopen.
Haha, mag ik echt niet, zodra we trt arts hebben mag ik nog x per jaar een kuurtje (test of Deca ofzo) en dat is alles, meer dan genoeg om eerlijk te zijn
 
die kracht heb ik nog niet en kan moeilijk met m’n gedachten om.
als je hier aan werkt komt het goed...echt!!...ik heb ZELF ook een trauma verwerkt (Bosco's ongeval...bijna 5 jaar geleden alweer :driving: )
 
Back
Naar boven