AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ken je wel niet maar heb respect voor je openheid. Trek je niet teveel aan van cameltoe en tommie, gasten sporen niet. Trouwens, cameltoe z'n partner is zelf vet als een varken.
Meh, we kennen elkaar van online ruzies. door onze kinderachtige ruzie ben ik wel veel harder over mijn gebruik na gaan denken, Paar opmerkingen hoorde ik echt niet graag maar zaten een kern van waarheid in. Er was ooit iets gezegd door jou van “kinderen hebben niets aan een dode vader” en ondanks dat ik daar echt woedend van werd, en je hierdoor gruwelijk hard heb gehaat, heeft mij dit doen nadenken, kinderen hebben niets aan een zieke vader (geld ook voor andere middelen) en ik wil ze oud zien worden, en hun kinderen ook, en hun huis mee verbouwen

dat ik dan volgens sommige dik en lelijk word (inb4 blijf) raakt mij echt wel. Maar veel minder hard dan een slechte vader te zijn. Ik heb op het vader vlak nog veeeel te leren. Maar ze staan zonder twijfel boven een bodybuilder zijn.
Sommige kunnen het combineren, ik ben al blij als ik enkel een goede vader kan zijn, met een beetje armpjes een een stoere rug
 
Praat je over mij durf dan ook te taggen.

Maar je hebt gelijk, mevrouw Kameel is een vies vet varken.

Bekijk bijlage 524891

Gelukkig heb jij wel een super lekkere shemale weten te scoren via importbruidje.net
ik had liever anders gezegd op di5 moment, maar dit kan ik met alle wil van de wereld niet een dikke of mollige vrouw noemen, geen kg teveel vind ik dit

wil dikke vespa :trollface:
 
ik had liever anders gezegd op di5 moment, maar dit kan ik met alle wil van de wereld niet een dikke of mollige vrouw noemen, geen kg teveel vind ik dit

wil dikke vespa :trollface:

ia geen vespa bruur :roflol:
 
Praat je over mij durf dan ook te taggen.

Maar je hebt gelijk, mevrouw Kameel is een vies vet varken.

Bekijk bijlage 524891

Gelukkig heb jij wel een super lekkere shemale weten te scoren via importbruidje.net
Gebruik je een trapje om haar te kunnen kussen?
 
Kan je nu nog ergens je ei kwijt?
Pfff, eig momenteel niet, iedereen denkt dat alles redelijk normaal is nu (is ook normaler) houd mezelf op veel vlakken goed in, maar praten lukt nergens
 
Als ze wel moddervet was, hoefde je ook niet te schamen...

True. Het is gewoon irritant dat zo'n mongool komt vertellen hoe mijn meisje eruit ziet terwijl hij haar nog nooit heeft gezien.
Niet om tof te doen, ohja eigenlijk wel :roflol:
Maar ze is serieus een lekker wijf. Krijg er geen genoeg van. Ze heeft mij al genoeg hoofdpijn bezorgd met al die hyena's die op haar zitten te jagen. Hiernaast is zo ook nog eens fucking slim, heeft ze een dik salaris en een supermoeder :heart:

Maar goed, ze heeft er niet om gevraagd dus ik verwijder die foto maar. Anders krijg ik pikstraf.
 
Ook niet met je vrouw? Of bedoel je dat professionele hulp ‘vol’ zit?
Met vrouw wel, maar die snapt niet dat ik het dagelijks op café en clubs met de nodige drugs op heb gegeven, kent ze niet

ik wil het ook niet terug maar ik mis het hard
 
snuff-san.jpg
 
True. Het is gewoon irritant dat zo'n mongool komt vertellen hoe mijn meisje eruit ziet terwijl hij haar nog nooit heeft gezien.
Niet om tof te doen, ohja eigenlijk wel :roflol:
Maar ze is serieus een lekker wijf. Krijg er geen genoeg van. Ze heeft mij al genoeg hoofdpijn bezorgd met al die hyena's die op haar zitten te jagen. Hiernaast is zo ook nog eens fucking slim, heeft ze een dik salaris en een supermoeder :heart:

Maar goed, ze heeft er niet om gevraagd dus ik verwijder die foto maar. Anders krijg ik pikstraf.
Idd leuk vrouwtje. Zeker niet om niet fier op te zijn, maar beter niet op internet

als je een echt super dik wijf had, had ik je wel uitgelachen hoor :0
 
Wie is dit?C8EF0264-2729-4340-BD65-45C339CC5DEC.png
 
True. Het is gewoon irritant dat zo'n mongool komt vertellen hoe mijn meisje eruit ziet terwijl hij haar nog nooit heeft gezien.
Niet om tof te doen, ohja eigenlijk wel :roflol:
Maar ze is serieus een lekker wijf. Krijg er geen genoeg van. Ze heeft mij al genoeg hoofdpijn bezorgd met al die hyena's die op haar zitten te jagen. Hiernaast is zo ook nog eens fucking slim, heeft ze een dik salaris en een supermoeder :heart:

Maar goed, ze heeft er niet om gevraagd dus ik verwijder die foto maar. Anders krijg ik pikstraf.
Juist als mensen die je niet kennen wat zeggen, moet je het juist niet boeien. Masha Allah met je gezin en je vrouw man :)

Als de gemiddelde clown hier wat over mij zegt boeit het me echt jackshit. Als Chrash iets negatiefs zegt, komt het een klein beetje aan, omdat ik hem irl ontmoet heb. Als Sanca me wat zegt, komt het heel hard aan, omdat ik hem als goede vriend beschouw en respecteer.
 
Juist als mensen die je niet kennen wat zeggen, moet je het juist niet boeien. Masha Allah met je gezin en je vrouw man :)

Als de gemiddelde clown hier wat over mij zegt boeit het me echt jackshit. Als Chrash iets negatiefs zegt, komt het een klein beetje aan, omdat ik hem irl ontmoet heb. Als Sanca me wat zegt, komt het heel hard aan, omdat ik hem als goede vriend beschouw en respecteer.
Ik zou echt nooit iets slecht over de vrouw/vriendin zeggen van een kennis (tenzij ze mij slecht behandeld) ook niet over kinderen enzo
 
Back
Naar boven