XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Juist als mensen die je niet kennen wat zeggen, moet je het juist niet boeien. Masha Allah met je gezin en je vrouw man :)

Als de gemiddelde clown hier wat over mij zegt boeit het me echt jackshit. Als Chrash iets negatiefs zegt, komt het een klein beetje aan, omdat ik hem irl ontmoet heb. Als Sanca me wat zegt, komt het heel hard aan, omdat ik hem als goede vriend beschouw en respecteer.
Sanca Saxon zeg eens wat tegen die gozer alstublieft
 
Heb die avond niet geneukt dus zou het niet weten
Maar dat van M is wel vreselijk irritant, wat bij mij soms helpt is fluiten (of wat bier van tevoren drinken)
Altijd mooi als je mensen verteld dat fluiten helpt en je vervolgens iedereen hoort fluiten
 
Sanca Saxon zeg eens wat tegen die gozer alstublieft

Toen de meesten nog stiekem rookten op het schoolplein, kenden wij elkaar al en deden wedstrijden. We kennen elkaar wel via het forum though, dus sommige mensen hier kan je wel serieus nemen. Maar de meesten niet :roflol:
 

Toen de meesten nog stiekem rookten op het schoolplein, kenden wij elkaar al en deden wedstrijden. We kennen elkaar wel via het forum though, dus sommige mensen hier kan je wel serieus nemen. Maar de meesten niet :roflol:
Mij kan je ook echt serieus nemen.
Dat meen ik serieus.
 
Juist als mensen die je niet kennen wat zeggen, moet je het juist niet boeien. Masha Allah met je gezin en je vrouw man :)

Als de gemiddelde clown hier wat over mij zegt boeit het me echt jackshit. Als Chrash iets negatiefs zegt, komt het een klein beetje aan, omdat ik hem irl ontmoet heb. Als Sanca me wat zegt, komt het heel hard aan, omdat ik hem als goede vriend beschouw en respecteer.

Klopt.
 

Toen de meesten nog stiekem rookten op het schoolplein, kenden wij elkaar al en deden wedstrijden. We kennen elkaar wel via het forum though, dus sommige mensen hier kan je wel serieus nemen. Maar de meesten niet :roflol:

Sanca Saxon je zou zo in de nieuwe film van New Kids mee kunnen doen :p

en wat lopen er toch veel moddervette mensen rond zeg. Ook gewoon voor de camera lopen :roflol: kutvolk
 
en wat lopen er toch veel moddervette mensen rond zeg. Ook gewoon voor de camera lopen :roflol: kutvolk
Wel 10000x beter vet met brute kracht dan. Gewoon moddervet :)
 
Sanca en ik waren in die tijd nog lean en snel though... Zijn allebei waaaaaay vetter geweest dan op die wedstrijd :roflol:
 
ik doelde meer op die gasten die met z’n dikke pens voor de camera liepen.
:p :p

dat was de uitbater van de friettent ofzo, ook geen te onderschatten taak :p
 
True. Het is gewoon irritant dat zo'n mongool komt vertellen hoe mijn meisje eruit ziet terwijl hij haar nog nooit heeft gezien.
Niet om tof te doen, ohja eigenlijk wel :roflol:
Maar ze is serieus een lekker wijf. Krijg er geen genoeg van. Ze heeft mij al genoeg hoofdpijn bezorgd met al die hyena's die op haar zitten te jagen. Hiernaast is zo ook nog eens fucking slim, heeft ze een dik salaris en een supermoeder :heart:

Maar goed, ze heeft er niet om gevraagd dus ik verwijder die foto maar. Anders krijg ik pikstraf.
Wat moet ze dan in hemelsnaam met een malloot zoals cameltoe?
 

Toen de meesten nog stiekem rookten op het schoolplein, kenden wij elkaar al en deden wedstrijden. We kennen elkaar wel via het forum though, dus sommige mensen hier kan je wel serieus nemen. Maar de meesten niet :roflol:
Kan er niets aan doen, maar dat soort wedstrijden vind ik zo super indrukwekkend om naar te kijken, doet mij persoonlijk meer dat iemand zien poseren (al vind ik het allebei gaaf en zou ik beide willen kunnen) maar dat ruige strongman gedoe heeft mij altijd enorm geïntrigeerd. Pure brute show (zonder afbraak te doen op andere disciplines van krachtsport en BB)
 
Wat moet ze dan in hemelsnaam met een malloot zoals cameltoe?

images.jpeg
 

Toen de meesten nog stiekem rookten op het schoolplein, kenden wij elkaar al en deden wedstrijden. We kennen elkaar wel via het forum though, dus sommige mensen hier kan je wel serieus nemen. Maar de meesten niet :roflol:
wat wegen al die banden/gewichten/tonnen uit die onderdelen? uit nieuwsgierigheid.
 
wat wegen al die banden/gewichten/tonnen uit die onderdelen? uit nieuwsgierigheid.
Geen flauw idee, niet veel. Was één van onze 1e wedstrijden. We zijn uiteindelijk way sterker (en dikker :roflol: ) geworden hoor :) Helaas hebben we het niet op teamwedstrijden kunnen laten zien.
 
Back
Naar boven