AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van mij bouw? (Fysiek) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaa 20 kg jullie zijn gek max 10 eraf als ik 20 kg afval lijkt ik wel een uitgemerkelde aidspatient
Carlito Carlito Carlito...
Je hebt duidelijk overgewicht. Veel vet en vocht op.
Je kan er wel iets leuks van maken... Met de juiste motivatie, discipline en geduld.

Je moet nu eigenlijk een keuze maken. Wil je jou vetpercentage omlaag? Of wil je nog vetter worden?
Zoals jij zegt een 'uitgemerkelde aidspatient' zal je niet snel uitzien hoor.

Denk dat de getallen 30,40kg niet overdreven zijn. Maar fixeer je er niet blind op.
Kijk gewoon wat de spiegel zegt! Ik zie wel dat veel mensen hier je willen helpen.
Ook ik raad je aan om de stickys te bekijken...

En verras jezelf en ons met wat er onder je winterjasje zit!
 
Hahahaa 20 kg jullie zijn gek max 10 eraf als ik 20 kg afval lijkt ik wel een uitgemerkelde aidspatient
En wat heb je als er 10kg af is?
Je zult volgens mij toch echt wel naar de (-)80kg moeten gaan om van daaruit weer terug spiermassa op te bouwen.
 
Oke oke ja mij angst papa.pablo is dat ik er skinny uitga zien dat ik iets niet goed doe...
 
Je bouw is prima en ik zou je niet te druk maken om skinny te zijn want je loopt er nu bij als een zak Remia fritessaus.

Zoals al meerdere keren is aangegeven. Voedingschema, trainingsschema en consistentie dan zal je binnen nu en drie maanden noemenswaardige veranderingen zien.

Vergeet ook de achterkant van je schouders niet extra te trainen. Kan aan de foto liggen, maar het neigt wat naar een te korte front delt. Scheelt sowieso al voor je houding.
 
Oke oke ja mij angst papa.pablo is dat ik er skinny uitga zien dat ik iets niet goed doe...
Is een misperceptie van jou.
Ik heb geen idee wat je lichaamsvet momenteel is. Zou zeggen 30% plus...
Als je straks voeding in orde bent en rustig naar beneden gaat in gewicht en vet.
Eens rond de 12%... (Beeld je in gewoon zoals je nu er uitzien maar met een platter buikje...)
Waar de weinige spieren die je nu hebt beter doorkomen. Waarschijnlijk al meer als huidig.
Op dat moment kan je inderdaad terug focussen op spiermassa.
Ook met de juiste voeding en training...
Maar dat zijn zorgen voor later...
 
Hahahaa 20 kg jullie zijn gek max 10 eraf als ik 20 kg afval lijkt ik wel een uitgemerkelde aidspatient
Als je 10 kg afvalt heb je nog steeds te veel vet en ben je niet 'droog.' Maar niks mis mee als jij daar tevreden mee bent.
 
Als je 10 kg afvalt heb je nog steeds te veel vet en ben je niet 'droog.' Maar niks mis mee als jij daar tevreden mee bent.
Dit.

Begin gewoon met de eerste 10 kg afvallen en bekijk het dan nog eens.
 
Kibi grote mond heb je wel he totdat ik voor je sta piep je wel anders en dan kan je bodybuilder zijn maar die vallen het hardst😉
 
Kibi grote mond heb je wel he totdat ik voor je sta piep je wel anders en dan kan je bodybuilder zijn maar die vallen het hardst😉
Maar even zonder gekkigheid, wat is je plan nu?
 
Hahahahah laat hem maar komen😘👌🏻💪🏼
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven