MuscleMeat

Gamma x PPL Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Brooo 45 euro voor een wannabe roid, bespaar dat geld en koop whey ofzo
 
Brooo 45 euro voor een wannabe roid, bespaar dat geld en koop whey ofzo
Heb toen met die 90% korting bug bij myprotein een jaarvoorraad ingeslagen dus qua supps en shit zit ik sowieso wel goed
Vind 45 euro ook wel meevallen, als je die turkesterone van MPMD zou moeten kopen ben je 6x zoveel kwijt
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Heb toen met die 90% korting bug bij myprotein een jaarvoorraad ingeslagen dus qua supps en shit zit ik sowieso wel goed
Vind 45 euro ook wel meevallen, als je die turkesterone van MPMD zou moeten kopen ben je 6x zoveel kwijt
45 euro voor een mogelijk placebo effect is wel veel man
Ik heb ook speciale pilletjes voor je, 30 euro voor een potje. Je bent krachtiger en je wordt droger;)
 
45 euro voor een mogelijk placebo effect is wel veel man
Ik heb ook speciale pilletjes voor je, 30 euro voor een potje. Je bent krachtiger en je wordt droger;)
Tsja, ik geef het nu toch niet uit aan een shitload aan baco's dus kan het wel missen
Beste is natuurlijk gewoon roids maarja
 
Squat
4x5x85
Easy maar wil weer even langzaam opbouwen, barpath wordt wel steeds rechter (nog steeds wel kleine swing naar voren
1617804875734.png

RDL:
4x5x102

Leg Ext
3x12x35

Calf Raises BW Myo
 
Kan aan mij liggen maar volgens mij is de bar over je tenen ipv midden voet?
 
Volgens mij moet de bar altijd over het midden van je voet, maakt niet uit welke stijl je squat. Ivm met balans

1617805427663.png
 
Alan Thrall heeft er laatst ook een goede video over gemaakt:
 
de mijne zijn legergroen. Typische kleur die niemand wil. Wel een stuk goedkoper inderdaad :D
Ja het is niet dat ik er een hele dag inloop hahaha
Vind alle squatschoenen even lelijk dus die kleur maakt voor mij ook niet meer uit :')
 
72kg, abs zijn flexed weer zichtbaar
Zwembandjes zijn nog steeds daar
Helaas komen die er als eerst bij en gaan ze altijd als laatst weg bij mij 🙃
Vind de tussenfase van een cut altijd het vervelendst, je bent net niet shredded genoeg, maar je massa is ook minder
 
SPOTO Bench
2x3x92,5
1x2x92,5 (derde rep iets te lang gepauzeerd > roll of shame)
1x3x92,5 (t&g, easy gaat dat opeens dan zeg, als je paused gewend bent)

Begin arch ook steeds meer onder controle te krijgen
Screenshot_20210408-141109.jpg


Incline Bench
3x3x90 easy

Standing Shoulder Press Uni
3x12x16

Side Raise 5kg
3x20x5

Tricep Pushdown
3x12x21

Seated Overhead Ext
1x10x25
2x12x20
 
Ik ga overigens ook als de gym weer open (ik hoop dan in de zomer) is eens trainen in een tanktop, ik vind die dingen normaal echt fucking gay omdat alle ecto's in onze gym die niets liften ze dragen, maar ik denk dat ik nu wel op een niveau van massa zit dat het er niet super voorschut uitziet, en ik ben wel benieuwd hoe een arm pomp in een tanktop met goede gym belichting eruit ziet
1,5 x 72 = 108 kg bench
Gaat sowieso nog wel ff duren
Maar vind tanktops sowieso niet mooi, ga er ook nooit een rocken al kan ik 3x mn bodyweight benchen
Camelus Ik maak m'n belofte dus niet waar :roflol:
 
Ben jij dat op je profielfoto?
Hoeveel vetpercentage had je daar op?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven