MuscleMeat

Contest Log Psycomantje's Contest log 2021 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oee cgbp 5 x 120 is wel heel lekker ook! Krijg weer zin om heavy cgbp te doen haha
Haha gogogogoo. Mijn cgbp is wijsvingers waar de knurl begint +-. Ik hoor vaak dat mensen die toch iets breder doen. Geen idee eigenlijk wat best is
 
Haha gogogogoo. Mijn cgbp is wijsvingers waar de knurl begint +-. Ik hoor vaak dat mensen die toch iets breder doen. Geen idee eigenlijk wat best is
Ja ik zie net de knurling nog. Dus ook heel nauw. Gho best is wat fijn voor je voelt he. Je zet je armen op schouderbreedte, zodanig je die triceps vooral puur kan hitten.

Wel merk ik dat de triceps snel opgebrand is en dat heel plotseling optreedt bij zo een zware cgbp. Dat voelt wel enorm nice. Dikke pomp erin dan. Heel anders dan je zou high reppen.
 
Ja ik zie net de knurling nog. Dus ook heel nauw. Gho best is wat fijn voor je voelt he. Je zet je armen op schouderbreedte, zodanig je die triceps vooral puur kan hitten.

Wel merk ik dat de triceps snel opgebrand is en dat heel plotseling optreedt bij zo een zware cgbp. Dat voelt wel enorm nice. Dikke pomp erin dan. Heel anders dan je zou high reppen.
Jep heb ik ook. Je kan denken bij rep 4 rpe7. En rep 5 is opeens rpe9 ofzo xD lan vreemd lopen bij cgbp. Daarom dat ik de 5de rep geskipt heb. Kon een @9zijn, mar evengoed een 10.....
 
Jep heb ik ook. Je kan denken bij rep 4 rpe7. En rep 5 is opeens rpe9 ofzo xD lan vreemd lopen bij cgbp. Daarom dat ik de 5de rep geskipt heb. Kon een @9zijn, mar evengoed een 10.....
Ja voila!
 

Bbm, strength 3. Week: 1 , traning: 4​


Candito deadlift
4 x 120kg
4 x 140kg
4 x 140kg (alle sets beltless)

Press
4 x 50kg
4 x 60kg
4 x 70kg

Stiff leg deadlift + Seated cable row
8 x 100kg + 10 x 60kg
8 x 100kg + 10 x 60kg

Ok training, voelde me wel een beetje vermoeid. Had nog maar weinig carbs op.
-candito deadlift: had nog genoeg kracht over maar voelde dat ik snel zou leeglopen
-press: laatste rep net niet kunnen locken, linker had krampte opeens bij mijn ringvinger/ping. Moest asap droppen en racken of hij ging uit men handen gaan...

filmpje
4x70 press


2de set rdl + cable rows.
 
Hoe agressief steek jij jouw kop eronder man :p wel een mooie krachtige set!

Bedoeling beltless op te bouwen met deads?
 
Hoe agressief steek jij jouw kop eronder man :p wel een mooie krachtige set!

Bedoeling beltless op te bouwen met deads?
Haha ja xD als ik dit niet doe duw ik verder en verder van mijn gezicht en gaat mijn barpath helemaal naar voor :p thx :) Niet speciaal nee, denk dat ik SLDL al altijd beltless doe als asisst
 

Bbm, strength 3. Week: 2 , traning: 1​


Squat
1 x 150kg (@8)
5 x 135kg (@8,5)
5 x 120kg
5 x 120kg
5 x 110kg

Bench press
1 x 110kg (@8)
4 x 100kg (@8)
4 x 90kg
4 x 90kg
4 x 90kg

Neutral grip press + Kneeling cable crunch
10 x 36kg + 15 x 20kg
10 x 46kg + 15 x 20kg
10 x 51kg + 15 x 20kg
10 x 41kg + 15 x 20kg

Pull up + Triceps cable pushdown
10 x + 10 x 20kg
10 x + 10 x 20kg

Goeie training
:)
vlot afgewerkt ook.
-Squat: 1x150/5x135 was echte lowbar maar dat voelt niet zo goed eigenlijk. de rest was een soort van hybrid, ergens tussen low/highbar. Dat voelt veel beter voor mij omdat ik nogal een upright squatter ben vermoed ik.
-Bench: beide top sets @8 waren gelimiteerd omdat mijn polsen nog erg gevoelig zijn en dus pijn deden. Alles met een nette pauze.

20210412_121732.jpg
 
Damm die bovenrug!
 
Thx :) Is wss ook mijn sterkste punt qua body looks :p De rest stelt niet veel voor haha
Je bent ook geen bodybuilder he :p beter een schaap in wolfskleren dan en retezware dingen heffen.

Zelf is vooral mijn penske dat mijn shape wat afdoet. Maar mss ooit wat downsizen als ik de moed vind haha.
 
Je bent ook geen bodybuilder he :p beter een schaap in wolfskleren dan en retezware dingen heffen.

Zelf is vooral mijn penske dat mijn shape wat afdoet. Maar mss ooit wat downsizen als ik de moed vind haha.
True :) hier en daar eens een fototje als ik me pumpd voel. En wil ook niet veel vetter worden als nu. Denk nu zo een 16-18% ofzo. Vind ik ideaal. Iets van definitie en goed te onderhouden en ok voor krachttraining
 
True :) hier en daar eens een fototje als ik me pumpd voel. En wil ook niet veel vetter worden als nu. Denk nu zo een 16-18% ofzo. Vind ik ideaal. Iets van definitie en goed te onderhouden en ok voor krachttraining
Ja heb met dit VP ook weinig probs haha :D lekker junken nu en dan :p
 
Wel echt bruut man als ik er zo bij kon lopen zonder roids was ik bijzonder trots. Brute kracht en zeer massieve bouw
 
Wel echt bruut man als ik er zo bij kon lopen zonder roids was ik bijzonder trots. Brute kracht en zeer massieve bouw
Thanks man! :) ben wel redelijk tevreden met mijn fysiek atm ja. Alleen als ik wil dat de voorkant iets beter uitkomt moet ik wat vet verliezen. Had eens fotos teruggezien van toen ik 78kg woog en daar zag men chest er een pak beter uit dan nu. Terwijl ik wel een stuk meer spiermassa heb, dat merk ik aan men armen en rug en benen. Maar ik maak me er niet druk in. Zoals Stijneke zegt, nu kan ik eten waar ik zin in heb zonder me druk te maken. Eet bijna wekelijks een pak pannenkoeken, elke avond chips (een halve zak ofzo). Vorige week 20 boterkoeken gegeten in 4 dagen :p kan best wel doen wat ik wil en rond dit vet% blijven. :D
 
Thanks man! :) ben wel redelijk tevreden met mijn fysiek atm ja. Alleen als ik wil dat de voorkant iets beter uitkomt moet ik wat vet verliezen. Had eens fotos teruggezien van toen ik 78kg woog en daar zag men chest er een pak beter uit dan nu. Terwijl ik wel een stuk meer spiermassa heb, dat merk ik aan men armen en rug en benen. Maar ik maak me er niet druk in. Zoals Stijneke zegt, nu kan ik eten waar ik zin in heb zonder me druk te maken. Eet bijna wekelijks een pak pannenkoeken, elke avond chips (een halve zak ofzo). Vorige week 20 boterkoeken gegeten in 4 dagen :p kan best wel doen wat ik wil en rond dit vet% blijven. :D
Als niet wedstrijd BB maakt enkele kg’s echt geen verschil, brute rug, stevige armen en een Partij benen.,dat doet het hem
 

Bbm, strength 3. Week: 2 , traning: 2​


Deadlift
1 x 190kg (@8)
5 x 170kg (@7)
5 x 150kg (Beltless vanaf deze set)
5 x 150kg
5 x 150kg

Training ging slecht. Zware werkdag gisteren in de late shift. Deze ochtend geen beweging gehad voor de training. Vorige training ff op de echo bike gezeten.
Had 0 groove in, voelde me als een houten plank.
Low incline deed direct pijn in de schouders hierdoor. Dus gewoon zo gelaten
 

Bbm, strength 3. Week: 2 , traning: 4​


Candito deadlift
4 x 120kg
4 x 150kg
4 x 170kg

Press
4 x 50kg
4 x 50kg
4 x 50kg
4 x 50kg

Stiff leg deadlift
8 x 120kg
8 x 120kg

Lat Pulldown
8 x 55kg
8 x 55kg

Trainingen gaan al heel de week moeizaam. Super druk op het werk waardoor ik wat vermoeid ben. En het ziet er niet naar uit dat het kalmer zal worden binnenkort. Heb zo al heel de week het gevoel dat mijn spieren niet willen samen werken, zullen jullie ook wel al eens gehad hebben neem ik aan.
 
Ja het is soms wat gissen. Ik heb dit vaak als ik weer sluimer op 1 of ander virusje. Misschien wat extra slaap voorzien? Dat is bij mij de factor die mij er vaak bovenop helpt.
 
Ja het is soms wat gissen. Ik heb dit vaak als ik weer sluimer op 1 of ander virusje. Misschien wat extra slaap voorzien? Dat is bij mij de factor die mij er vaak bovenop helpt.
Ja zal nodig zijn denk ik. Proberen wat extra te halen e
 
Back
Naar boven