AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja :roflol:
    M'n eetlust was ook redelijk verpest daardoor haha. Ach ja, ik kwam voor de gezelligheid. Die meet is zeker voor herhaling vatbaar (op die pre WO na :roflol:).

    Al moet ik zeggen, dat spul is opzich nog best te doen. Ik heb t later nog een paar keer gebruikt tijdens m'n workouts als ik PR's wilde zetten op de bench. Alleen wel rustig opgebouwd. Eerste paar trainingen halve schep normale pre WO en dan een halve schep van dat spul erbij. Dan ga je wel lekker :D.

    Bij intensieve oefeningen zoals deadlifts en squats zou ik het niet doen. Niet goed voor m'n hart.
    Voor mij was het idd ook een pwo die ik heel soms gebruikte als ik moe was of een pr wilde zetten ofzo. Weekje elke training deze gebruikt op het begin en toen merkte je al dat het wende
     

    Het aantal 16-jarige wat tegenwoordig aan de SARMS zit om er vervolgens alsnog natty uit te zien is ook ongelofelijk :o
     
    Hahaha nee je moet die lifts is van die grizzly zien, zijn allemaal zo unconventional als de pest
    Die rom is gewoon zielig. Indrukwekkend nog steeds, sterk heel zeker, aanstellerig belachelijk ook. :)
     
    Tering, wat heb ik weer zin om gewoon even af te kunnen spreken om lekker te trainen zonder beperking en daarna gezellig bij een AYCE mezelf vol te proppen en te ouwehoeren en socializen zonder gezeik over maatregelen e.d.
     
    Laatst bewerkt:
    Tering, wat heb ik weer zin om gewoon even af te kunnen spreken om lekker te trainen zonder bewerking en daarna gezellig bij een AYCE mezelf vol te proppen en te ouwehoeren en socializen zonder gezeik over maatregelen e.d.
    Einddoel van 2021. :thumbup:
     
    IMG-20210410-WA0008.jpg


    😇
     
    Back
    Naar boven