Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Training dinsdag 13 april 2021 - LB1@Home Week 8
Front squat
Warm-up: 15x12, 10x22, 10x30
5x8x36 +6reps

Sit-ups
4x20

Paused pulse Bulgarian split squat
5x7x28 +5reps

Glute bridge 3" hold + slow excentric
5x20x34

Reverse lunges
4x12x31

Calve raises
4x20x31

Hamstring walkouts
4x10xBW

Bicycle crunches
4x10 per kant

Cardio: ~5km wandelen

Denk dat ik beetje aan mijn maximum raak met de front squats. Zowel op niveau van wat er aan mijn mini barbell kan als wat ik kun positie kan krijgen. Volgende week even deloaden en nadenken over een eventueel alternatief voor erna. Ik ga de trainingen ook wat proberen in te korten (3 sets assistente ipv 4 ofzo), want ik ben nu weer snel anderhalf uur bezig. Liever iets korter trainen maar het wel doen, dan skippen of mezelf binnen de kortste keren weer voorbij lopen...
 
Ik ga de trainingen ook wat proberen in te korten (3 sets assistente ipv 4 ofzo), want ik ben nu weer snel anderhalf uur bezig.
Ja 1.5 uur vind ik ook te lang worden. Dan ga je ook opzien tegen een training en dát kan de bedoeling niet zijn :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik zit altijd tussen de 75 & 90min voor FB.
 
Ja 1.5 uur vind ik ook te lang worden. Dan ga je ook opzien tegen een training en dát kan de bedoeling niet zijn :)
Dat tegenop zien valt op zich wel mee (hoewel, met dat thuis trainen...). Ik spendeerde vroeger makkelijk en met plezier 2+ uur in de gym op bepaalde dagen. Maar er is het laatste jaar zoveel veranderd, er zijn nu andere dingen die ook (veel) tijd en energie vragen. Dus moet ik efficiënter proberen te trainen. Wat me wel lukt denk ik, ik doe toch al geen 10 verschillende oefeningen meer in een training :p.
De tijd zal ook wel inkorten als de gym terug opent vermoed ik, want nu spendeer ik ook best wat aan alles verstellen, uithalen, opbergen,...
Ik zit altijd tussen de 75 & 90min voor FB.
Proficiat :p.
75 wil ik liefst als maximum aanhouden voor LB en 60 voor UB...
 
Proficiat :p.
75 wil ik liefst als maximum aanhouden voor LB en 60 voor UB...

:roflol: te snel over je training gelezen. Ik dacht dat dat ook een FB was :p
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Maar er is het laatste jaar zoveel veranderd, er zijn nu andere dingen die ook (veel) tijd en energie vragen. Dus moet ik efficiënter proberen te trainen.
Efficiënter trainen vraagt niet noodzakelijk minder energie (als je meer in minder tijd probeert te proppen) en jij moet helemaal niets nu (maar je mag alles, dat is mijn punt niet)!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
:roflol: te snel over je training gelezen. Ik dacht dat dat ook een FB was :p
Je bent een man, luisteren en aandachtig lezen is dus vast niet je sterkste kant. Dus het is je vergeven :p.
Efficiënter trainen vraagt niet noodzakelijk minder energie (als je meer in minder tijd probeert te proppen) en jij moet helemaal niets nu (maar je mag alles, dat is mijn punt niet)!
Energie niet, maar tijd wel :). Die energie eet ik dan wel erbij :D.

Training woensdag 14 april 2021 - UB1@Home Week 8
OHP
12x12
10x17
8x22
6x26

2x4x31 +1Kg en zo dus alweer PR :cool: . Houding was ook dik in orde!
3x3x31

7x28
8x26
8x24

BB Row
5x1025 +10reps

Straight arm pullover
4x10x12

in superset met
Palm down wrist curl
4x15x4

Unilateral DB Bicep curl
4x10x11
Viel me zwaar vandaag

One arm tricep overhead extension
4x12x6

Standing bicycle crunch
4x10 per kant

Russian twist
4x20x6kg

Cardio: ~8km wandelen
 
Ik heb toch maar netjes gezien dan je +1 Ton rowt :p

Goeie OHP wel.
Aha, je bent geslaagd voor deze test! Gefeliciteerd, een bank vooruit en een kus van de juf :p.
Dank je :)!
 
Aha, je bent geslaagd voor deze test! Gefeliciteerd, een bank vooruit en een kus van de juf :p.
Dank je :)!

Een kus van de juf?

1618475333673.png
 
Als het wat warmer wordt, dan kan dat wel zo ja :p.
Alleen ben ik niet van plan om Venetiaans blond te worden :P.

Training donderdag 15 april 2021
  • Hardlopen: HM schema W11D2 (Korte loop 50', tempo 2+)
    Cijfertjes: 50’; 8,6m; 10,3km/h ( 5’49”/km); ~440 kcal (Garmin);AVG HR 147bpm
    1618485303572.png
Eigenlijk moest het een herstelrondje worden, en zo voelde het ook. Ik was verbaasd dat het tempo toch boven de 10km/h lag toen ik afklokte...
 
Een herstelrondje geef je in het sportcafé als het dorstig weer is :D
Het idee al, dat je in een café zit of op een terras en een Venitiaans blonde (ik weet nog steeds niet wat dat is, zoek ik na) kortgerokte Bubs komt met wat koude flessen West-Vleteren naar je tafel lopen! :nut:

Dan loopt ze uiteindelijk gewoon door, dat is dan wel weer jammer.
 
Een herstelrondje geef je in het sportcafé als het dorstig weer is :D
Kwestie van de verbruikte kcal goed in te vullen :P.
Oh wat gaat die eerste Sangria met een kaasje op een zonnig terras me smaken deze zomer :heart: .

Het idee al, dat je in een café zit of op een terras en een Venitiaans blonde (ik weet nog steeds niet wat dat is, zoek ik na) kortgerokte Bubs komt met wat koude flessen West-Vleteren naar je tafel lopen! :nut:

Dan loopt ze uiteindelijk gewoon door, dat is dan wel weer jammer.
En, heeft het internet intussen duidelijkheid kunnen brengen :D?
Als je mij een biertje aanbiedt kom ik er wel bij zitten hoor :p.

Vandaag zou LB dag zijn, maar het ging voor de verandering niet zoals gedacht :roflol: .
Ik moest naar Gent met mijn wagen voor onderhoud, normaal duurt dat een uurtje en werk ik daar verder. Vandaag moest ik niet werken, maar het is ook een uur rijden dus ik dacht ik wacht wel even... Moest ook nog iets voor papa oppikken aan de Ikea dus dat viel mooi samen. Bleek er dus een groot onderhoud nodig te zijn, en heb ik daar van 10-15u30 gezeten :gek: . Gelukkig had ik mijn laptop bij dus kon me wel wat nuttig maken, alleen was ik niet voorzien op lunch.
Zo was het 18u30 eer ik thuis kwam, had enkel ontbijt en een eiwitreep achter de kiezen en ik vond geen energie of zin meer om te trainen. Dus ben ik maar gaan wijnen op de bank in de plaats :roflol: .

Morgen staat een 10miles in tempo 1/lage tempo 2 op de planning.
 
Zo, het zit er al op :). Het is in totaal 16,5km geworden in 1h42. Ik had zeker nog "overschot" zoals we hier zeggen. Binnen paar weken ga ik voor 18,5 en daarna is de 21 aan de beurt :cool:.
Eerst even douchen en de energie aanvullen, later post ik nog de details van de run!
 
Zo, het zit er al op :). Het is in totaal 16,5km geworden in 1h42. Ik had zeker nog "overschot" zoals we hier zeggen. Binnen paar weken ga ik voor 18,5 en daarna is de 21 aan de beurt :cool:.
Eerst even douchen en de energie aanvullen, later post ik nog de details van de run!
Ik ben niet slecht met de schatting, maar dit is heel goed (van jou bedoel ik)!

Het wachten of je ook daadwerkelijk in de zone gebleven bent duurt me nu al te lang.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Zo, het zit er al op :). Het is in totaal 16,5km geworden in 1h42. Ik had zeker nog "overschot" zoals we hier zeggen. Binnen paar weken ga ik voor 18,5 en daarna is de 21 aan de beurt :cool:.
Eerst even douchen en de energie aanvullen, later post ik nog de details van de run!
Lekker! Ik ben trots op je :p En prachtig weer om te lopen.
 
Een keer een halve kan ik wel opbrengen[per jaar] maar eerst 16 dan 18 om vervolgens 21 te doen weer niet. Desalniettemin lekker bezig Bubs 💪💪
 
Back
Naar boven