MuscleMeat

I'm back (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nogmaals bedankt (ouwe) jongens voor alle steun. Hoewel ik jullie nooit ontmoet heb, heb ik wel het gevoel ondertussen een aantal van jullie tot op zekere hoogte te kennen, dit maakt die steun waardevol.

    Er is een complicatie vastgesteld, de schouder staat misschien niet helemaal goed en er is mogelijk toch een breuk. Van de week een CT scan om dat uit te zoeken.

    Leerde ik hier nou maar van, als het goed gaat heb ik de neiging alles eruit te willen halen en onvoorzichtig te worden. Ik liet me deze keer opjutten door een paar andere fietsers die hetzelfde traject reden en steeds dichterbij kwamen op de asfaltgedeeltes die de onverharde gedeeltes verbinden. Daar reed ik ze steeds weer los. Volgens mij waren ze al afgeslagen toen ik maximaal trappend en sturend het single track reed waar ik viel. Vrij hopeloos als ik erop terugkijk, had al een paar keer voorwielslip gehad en met iets minder risico was ik niet gevallen.

    Herkenbaar hoor. Ik heb ondertussen wel afgeleerd om mezelf te vergelijken met anderen in de gym.
    Rustig aan en focus op herstel :thumb:
     
    Herkenbaar hoor. Ik heb ondertussen wel afgeleerd om mezelf te vergelijken met anderen in de gym.
    Rustig aan en focus op herstel :thumb:
    Ja ik ben verdorie 60 en leer nog steeds niks op dat gebied. Mijn broer raadde me ook af om door te gaan met terreinrijden met de motor, dat is ook vragen om botbreuken.

    Ik heb wel altijd in deze cultuur van "Hard harder hardst" gesport, dit zijn de favoriete woorden van 1 van mijn mtbtrainers, als we vroegen welke hartslag we moesten aanhouden. Die gast is zelf bij een avondtraining in het donker op het strand op het enige paaltje uit de hele omtrek geklapt en daarbij zijn arm gecompliceerd gebroken zodat hij bijna een jaar niet meer kon fietsen.
     
    Woensdag scan laten maken voor eventuele complicaties bij mijn schouderluxatie. Chirurg zou vrijdag bellen over de uitslag maar deed dat niet...

    Ondertussen wel een leuke vrouw gevonden. Lekker wijf van 60, bijna net zo lang als ik en ook blond. Gelukkig heeft ze minder grote voeten en weegt ze maar 75kg of zoiets.
     
    ‘That is a big bitch’
    Haha, voor jou wel. Hoewel jouw spieren en hart wel groot zijn.

    Ik had op de datingsite 1m89 ingevuld (staat op mijn paspoort) maar ben wat gekrompen en ze vond me maar een klein mannetje. Gelukkig vond ze de rest wel in orde.
     
    Haha, voor jou wel. Hoewel jouw spieren en hart wel groot zijn.

    Ik had op de datingsite 1m89 ingevuld (staat op mijn paspoort) maar ben wat gekrompen en ze vond me maar een klein mannetje. Gelukkig vond ze de rest wel in orde.

    ze vond jou maar een klein mannetje? Shit, dan kan ik me beter aanmelden voor de nieuwe Hobbit film :roflol:
     
    ze vond jou maar een klein mannetje? Shit, dan kan ik me beter aanmelden voor de nieuwe Hobbit film :roflol:
    Maar jij ben dan weer geen kaaskop.

    Die vrouw ziet er geweldig uit voor 60, maar ze voelde zich een beetje vet naast mij. Misschien dat ze daarom probeerde te compenseren met het benadrukken van haar lengte. Ze zag ook helemaal niet hoe fors ik ben (100kg) en dacht dat ze paste in een motorjas (4XL) van me. Gaan we binnenkort een passend jasje voor haar uitzoeken.
     
    Bedankt jongens! Hoop weer een beetje rust te vinden in mijn leven. Mijn nieuwe vriendin vindt het leuk om achterop de motor mee te gaan en ze heeft een e-bike, hoef ik niet extra langzaam te fietsen. Ze wil ook gaan squatten met mij, wat wil je nog meer.
     
    Ben ``voorzichtig`` weer begonnen met fietsen. Mag mijn gekwetste arm niet exoroteren, met het enorm brede stuur van mijn mountainbike (80cm) is dat echter nauwelijks te voorkomen. Dus na een paar ritjes op dat ding en een paar moeizame wandelingen met pijnlijke (versleten) knieën, gister en vandaag maar weer op de reet gezeten. Wat een wind stond er! Slechts 20km/u ertegenin, gisteren met wind mee even een zwaar verzet gekozen en stukje 55+ gereden. Vandaag kreeg ik verkeerd advies van de buurman (de "boerman"), de wind stond net anders en daardoor van Langevelderslag naar Zandvoort tegen de harde wind in moeten rijden op een babyversnellinkje. Werd door 2 mannen ingehaald en had wel mee kunnen komen (vroeger sprintte ik sterkere fietsers er dan af op de lange helling omhoog net voor de boulevard, altijd lachen die boze reacties), maar tegenwoordig met corona misschien niet meer zo handig om een paar km vlak achter iemand te gaan hangen.

    Lang weekeind, mijn nieuwe vriendin gaat me 4 dagen dronken voeren en lekkere hapjes die ik eigenlijk niet meer mag voor mijn hart, maar liever een mooie dood dan een saai lang leven zeg ik maar.
     
    Laatst bewerkt:
    IMG-20210427-WA0000.jpg
     
    Jij rijdt tegenwoordig met een begrenzer?

    Enne......... je been is aan het imploderen :eek:

    Bekijk bijlage 526465
    Lachen.

    Waar zie jij een begrenzer? Dit is mijn Triumph Speed triple 2012 met 135pk.

    Ik draag een skinnie jeans en mijn been is niet zo fotogeniek hier, schrok er zelf ook van.. Omvang is bijna 70cm en mijn fietsbroeken zijn 3XL, heb ook dikkere benen dan mijn reusachtige vriendin. Die paste niet in mijn motorspijkerbroek met kevlarbescherming die ik voor haar had meegenomen.
     
    Lachen.

    Waar zie jij een begrenzer? Dit is mijn Triumph Speed triple 2012 met 135pk.

    Ik draag een skinnie jeans en mijn been is niet zo fotogeniek hier, schrok er zelf ook van.. Omvang is bijna 70cm en mijn fietsbroeken zijn 3XL, heb ook dikkere benen dan mijn reusachtige vriendin. Die paste niet in mijn motorspijkerbroek met kevlarbescherming die ik voor haar had meegenomen.

    Achterop
     
    Had veel te weinig info gekregen van het ziekenhuis waar mijn arm weer terug is geplaatst in de kom. Was al een paar keer met een lege dumbbellstang aan de slag geweest met side, front en bent over raises. Net voor het eerst bij de fysio geweest en die zegt dat het daar nog te vroeg voor is gezien de pijn en de beperkte mobiliteit van het gewricht.

    Gisteren nog ff flink uitgehaald op de race, ging super, alles inclusief Kopje Bloemendaal op het buitenblad. Mag wel van de fysio die zelf ook aan mtb/en en reetfietsen doet.
     
    Back
    Naar boven