MuscleMeat

APW´S Powerbuilding Log

Bezoekers in dit topic

Cardio - 1 uur - 30km - +-690kcal
Paused bench
3x10x20
5x40
5x50
5x60
3x70
1x80
1x90
5x5x97,5
Cgbp larsen
5x5x82,5
Behind the neck press
5x12xgeen idee
Side raises
5x15x9
Tricep extensions
3x12xgeen idee
Bicep curls
3x12x25
Goede training. Bench voelde goed, niet super zwaar. Vandaag was de dag met de minste accessoires dus dat scheelt al heel wat. Armen niet echt hard aangepakt, morgen bodybuilding training rug biceps met miss wat heavy rack pulls.
Helaas vanochtend wakker geworden omdat ik een flinke bloedneus had en mijn kussen onder het bloed zat. Vervolgens was ik een beetje aan t sleutelen in de middag en gebeurde het weer, vervolgens net voordat ik weg wilde gaan om te trainen alweer. Ik heb nooit bloedneuzen, zal dus sws aan de roa liggen. Beetje hinderlijk dit maar goed, de dermatoloog was erg positief van de week en zei dat hij een goed resultaat verwacht omdat het nu al weg begint te gaan.
Joe
Roa* had hem bewerkt maar sloeg niet op blijkbaar
 
Klote, had geen mogelijkheid om te trainen vandaag. Zou toch een offprogram training zijn maar alsnog, had wel zin om ff te trainen. Miss dat ik morgen alsnog kan gaan.
Cardio - 1 uur - 30km - 695kcal
Hele middag gevoetbald, was alweer lang geleden. Flink wat cardio vandaag dus
 
Lol check deze gast, 18 jaar oud. Kijk ook gelijk ff naar zijn eerste post, waar die guy net 16 was hahah
 
Lol check deze gast, 18 jaar oud. Kijk ook gelijk ff naar zijn eerste post, waar die guy net 16 was hahah
Mooi voor hem :p vind ik zelf al veel te gruwelijk er zo uitzien.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Mooi voor hem :p vind ik zelf al veel te gruwelijk er zo uitzien.
Ik weet niet of t heel mooi is om vanaf je 15e al flink aan de roids te zitten lol
 
Ik weet niet of t heel mooi is om vanaf je 15e al flink aan de roids te zitten lol
Toen speelde ik runescape. Dus idd niet mooi, maar hij liever dan ik. Roids zegt me zelf verder ook heel weinig. Zie graag de progress bij anderen, maar bij zo een jonge snaak ja roept dat wel wat vraagtekens op natuurlijk.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Toen speelde ik runescape. Dus idd niet mooi, maar hij liever dan ik. Roids zegt me zelf verder ook heel weinig. Zie graag de progress bij anderen, maar bij zo een jonge snaak ja roept dat wel wat vraagtekens op natuurlijk.
Dit zijn geen vraagtekens meer, de man is sws niet natty
Camelus wat is jouw mening nou hierover, ben ik wel benieuwd naar
 
Dit zijn geen vraagtekens meer, de man is sws niet natty
Camelus wat is jouw mening nou hierover, ben ik wel benieuwd naar
Bedoelde gwn vraagtekens naar het waarom op zulke jonge leeftijd. Dat die kuurt lijkt me vrij logisch te veronderstellen.

Maar verder zoals bij iedereen hetzelfde. Zolang hij maar gelukkig is :p zolang ik seves maar 110kg op 9 reps bench
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Rack pulls onder knie
10x20
10x60
5x100
3x140
3x160
1x180
1x200
1x220
1x240 mixed grip
Lat pulldowns
4x10-12x70,80
Cable rows
4x10x60
Machine rows
2x12x70
Rear delt fly
3x15x70
Bicep curls 5 sets
Cable hammer curls 4 sets
Haha, keertje rack pulls gedaan ipv blockpulls. Blockpulls zijn veel chiller voor mij omdat ik dan de sumo positie aan kan nemen en bij rackpulls niet. Toch nog 240 kunnen doen zonder straps, daar bij gelaten om cns niet te zwaar te belasten. Had nog wel 2 reps gekund denk ik. Voor de rest beetje pompen, lekkere ff kunnen trainen om t weekend af te sluiten.
Morgen lichte bench dag en accessoires
 
Sheesh, netjes man
Thanks. Mijn conventional voelt altijd zo kut haha, rack pulls dus ook. Bracen voelt altijd kut, soort van opgesloten gevoel, vandaar dat ik ook sumo ben gaan doen
 
Thanks. Mijn conventional voelt altijd zo kut haha, rack pulls dus ook. Bracen voelt altijd kut, soort van opgesloten gevoel, vandaar dat ik ook sumo ben gaan doen
Ja groot gelijk man, is volgens mij ook gewoon toegestaan op wedstrijden toch?
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Cardio - 1 uur - 30km - 710kcal
Paused bench
2x10x20
10x40
5x50
5x60
3x70
5x5x75
Dumbbell press
4x8x34
Chest press
4x8xgeen idee
Machine fly
4x12x60
Side raises
5x12x10
Tricep pushdowns
5x12-15x30
Bicep curls
10 sets ofzo
Goeie treen. Lichte dag dus niet veel speciaals, vrij snel klaar. Klein elleboogpijntje bij aanspannen maar niks bijzonders. Lekker gepumpt dus prima.
Morgen deadlift + accessoires
 
0E392E29-1E9D-4422-B9CD-DB810657FBDD.gif
 
  • Love
Waarderingen: Apw
Cardio - 1 uur - 30km - 700kcal
Deadlift
2x10x60
5x100
3x140
1x180
1x200
3x3x210
Lat pulldowns
4x12x75
Rows
3x10xgeen idee meer
Leg extensions
3xtotfalenx60
Leg curls
3xtotfalenx25
Prima training. Van te voren weer ff uurtje vrij intensief gevoetbald dus beetje kapot de training in. Niks speciaals, niet echt speciaal allemaal. Wel lekker getraind iig, morgen bench + accessoires
 
Cardio - 1 uur - 30km - 700kcal
Paused bench
2x10x20
5x50
5x60
3x80
1x90
5x5x92,5
331 bench
5x5x80
Incline bench paused
5x5x75
Ohp
5x5x55
Side raises
4x12x10
Rear delt raises
4x12x8
Preacher curls
4x15x40
Db curls
4x12x18,20
Flinke training. Niet echt zware gewichten maar wel uitputtend door vele sets. Wel lekker getraind, bench voelt solide. Morgen off, vrijdag benen (squats, ff kijken hoeveel) en zaterdag weer bench (5x5x100).
 
5x5x100 is niet verkeerd, bench gaat nu ook de goede kant op
 
  • Like
Waarderingen: Apw
5x5x100 is niet verkeerd, bench gaat nu ook de goede kant op
Bench gaat idd eindelijk een beetje de goede kant op. Moet ook wel, aangezien dit schema sterk gericht is op het verbeteren daarvan en mijn bench niet heel sterk was. Zaterdag moet ik dan dus 5x5x100 doen, en de week daarop 5x5x102,5, we gaan het zien. Ik hoop dat ik alle sets kan halen, we gaan er gwn voor. Daarna veranderd de reprange per training voor 2 weken dus dan komen ook wat leukere trainingen.
 
Is toch sterk man! En zeker paused...
Zo een paused cyclus wil ik toch ook zeker eens gedraaid hebben.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven